Noloimmat muistot juhlista tms. - Gallupit

Jzzu
figaro
Elma
Miksi pitää juoda niin paljon, että alkaa tekemään tuollaisia asioita? En ymmärrä ollenkaan.

Kaikki eivät tunne rajojaan ja vaikka tuntisikin, voi joskus käydä vahinko ja mennä överiksi..

Mie oon kyllä aika tietoinen rajoistani tai siitä että en tunne niitä ja näinollen tajuan olla juomatta.
Alkoholin kanssa on tullut kyllä töppäiltyä aiemmin [size=9]-kun join-[/size] enempi ja vähempi mutta siinä ei ole mielestäni mitään hauskaa... :roll:

Sivut

Kommentit (85)

NightQueen

Siskoni häissä olin niin humalassa (ja olin morsiusneito), että konttailin pitkin hääpaikkaa ja sukulaisten palaute oli karmaisevaa :oops:

Miffy

Hehheh...

Enpä ole kovin pahasti nolaillut itseäni (muistaakseni :lol: ).

Mutta, tässä eräänä iltana tultiin frendien kanssa ulos baarista sulkemisaikaan turussa ja jäätiin siihen notkumaan. Oltiin (varsinkin minä) aikamoisessa humalassa, mä jopa möykkäsin jotain mikä on harvinaista. No, paikalle sattui ryhmänohjaajani lukiosta, myös humalassa. Meinas kävellä ohi, mutta mä huusin aika terävästi sen nimen ja se pysähtyi, sitten jotain juteltiin siinä ja lopuks sanoin että "onko ihme että musta tuli tällanen kun oli tommonen ryhmänohjaaja!" Hiukan nolottaa, mutta eipä tuo mitään, rennosti se sen otti enkä mä pahaa tarkoittanutkaan :D

Rahel

Viime uutenavuotena olin aikasta humalassa ja filmi katkes jossain vaiheessa. Muistan kuitenkin oksentaneeni vessassa ennen kuin pari kaveria kiikutti mut kotiin nukkumaan. Myöhemmin kuulin, että oli mennyt oksentamaan heti sen jälkeen kun joku mulle tuntematon mies oli heittänyt seksistisen kommentin mun kaula-aukosta... Mies oli pitänyt mua oikeen kovan luokan feministinä, luuli että oksensin sen kommentin takia. :lol:

Jzzu
Rahel
Myöhemmin kuulin, että oli mennyt oksentamaan heti sen jälkeen kun joku mulle tuntematon mies oli heittänyt seksistisen kommentin mun kaula-aukosta... Mies oli pitänyt mua oikeen kovan luokan feministinä, luuli että oksensin sen kommentin takia. :lol:

Päivän parhaat naurut! :lol:
Kiits!

Pai25

Noh noloin tilanne oli ehkä tossa aikasemmin syksyllä erään baari-illan päätteeks.
Tuli kunnon käsirysy siskon kanssa, mun humalaisessa mielessä iski mustispeikko oikein kunnolla niskan päälle... Paikalla oli todistamassa esim. parit työkaverit, onneks ei oo mitään kummempaa kommenttia kuulunut sen jälkeen.
Mutta kyllä vieläkin nolottaa ! :oops:

Miffy

Nii-in... ja mä vielä pidän itseäni ihan älykkäänä ja kaikkea..

Totuus vaan on että mä tykkään juoda alkoholia, joskus aika paljonkin... Osaltaan saattaa johtua vaikeasta elämänvaiheesta, mutta suurin syy lienee opiskelijaelämä sekä yksinkertaisesti se, että olen vielä jollain tasolla teini ;) Mutta kuten sanoin, yleensä osaan kyllä olla aivan fiksusti.

figaro
Elma
Miksi pitää juoda niin paljon, että alkaa tekemään tuollaisia asioita? En ymmärrä ollenkaan.

Kaikki eivät tunne rajojaan ja vaikka tuntisikin, voi joskus käydä vahinko ja mennä överiksi..

Minä en edes viitsi/ilkeä kertoa mokiani. Niitä on aivan liikaa.. enkä toisaalta halua muistella ;)

Ritu
figaro
Minä en edes viitsi/ilkeä kertoa mokiani. Niitä on aivan liikaa.. enkä toisaalta halua muistella ;)

Samoilla linjoilla figaron kanssa.. mitäpä noita muistelemaan.. alkaa vaan hävettää..

Fansku
NightQueen
Siskoni häissä olin niin humalassa (ja olin morsiusneito), että konttailin pitkin hääpaikkaa ja sukulaisten palaute oli karmaisevaa :oops:

No toi on jo törkeetä! :shock: Sori nyt vaan. Mutta jos oisin sun sisko niin oisin kyllä todella kiitollinen. Ja onnittelisin itseäni hyvästä valinnasta valita tarpeeksi fiksu henkilö käyttäytymään kuin aikuinen...

NightQueen
Fansku
NightQueen

No toi on jo törkeetä! :shock: Sori nyt vaan. Mutta jos oisin sun sisko niin oisin kyllä todella kiitollinen. Ja onnittelisin itseäni hyvästä valinnasta valita tarpeeksi fiksu henkilö käyttäytymään kuin aikuinen...

Siskoni ei pannut ollenkaan pahakseen. Lähinnä vaan halveksui sukulaisten paheksuvia kommentteja. Ja hän oli itsekin humalassa.

MiuMiu*

Onkohan mussa jotain outoa, koska en ole ikinä mitenkään mokaillut pahasti tai nolannut itseäni? :shock:
Vaikka nuorempanakin on tullut vedettyä kännejä ja yhdesti oksensin meidän kodin eteiseen...tosin vanhemmat eivät olleet edes kotonakaan, joten kukaan ei ollut tapausta todistamassa....Olen siis aina osannut käyttäytyä ilman mokailuja myös kännissä ( jos ei lasketa mitään pussailuja väärän tyypin kanssa tms.)
Eli mitään noloja kokemuksia mulla ei siis itselläni taida olla :D

Maikki85

No mäkin oon aika hyvin säästynyt kännimokailuilta.. Joskus baariin sammusin pissit housuissa omaan oksennukseen.. Surkuhupaisa.. Sillon olin aloittelija viinan kanssa enkä tiennyt rajojani.

Ja kerran tulevien appivanhempien kanssa ryypiskeltyä ja loppuilta oksentelin ja kultani sitten huuhteli oksennus vadin aika ajoin..Noloa mut eipä haittaa..

Myös aikoinaan yks juhlapyhä meni oksentaessa kun oli juonut liikaa ja lopun iltaa kulta vietti yksinään ja mun ökyjä siivoillessa..

Onneksi osaa nykyään hallita tän juomisen eikä se niin vaarallista ole jos vähän liikaa on ottanut, kuhan ei toisten iltoja liikaa pilaa ja omaa terveyttä vaaranna tai jotain..

Mut mokat n inhimmillisiä ja niitä sattuu ja tapahtuu. On hyvä olla pieni huumori mukana.

Vivian

Mulla alkaa tasa-paino jyrkkymään jos alan olla liian tuiskeessa..kaatunut monia kertoa milloin missäkin, mutta sellasta sattuu :)

Jollekkin viina "sopii" vaan paremmin kuin toisille. Sii tarkoitan että kännissä ihmiset ovat erilaisia ja joittenkin on mielestä parempi jättää alkoholi kokonaan väliin..

Itse tykkään juoda, en tosin aina, mutta kummiskin ja kännissä harvoin toilailen juuri mitään. Ja vaikka niin kävisikin niin jaksa myöhemmin surra niitä, tapahtunut mikä tapahtunut ja koittaa vaan jatkossa olla fiksummin. No helppohan se on sanoa kun mitään supernoloa ei ole viime aikoina sattunut.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat