Irc-Galleria - Gallupit

denise

Oon alkanu jo kyllästyä tuohon galleriaan mutta silti päivittäin käyn tarkistamassa onko tullu kommentteja.. enemmän kuiteski tykkään käyttää Facebookkia.

Sivut

Kommentit (374)

Tonde

Elikkäs kuinka monella on kuvia galleriassa? Jos ei ole, niin onko se ehdoton ei? Alkoi vaan kiinnostaa, ku jonkunlaista keskustelua tuolla oli aiheesta...
Itselläni on kyllä.

Jzzu

Toisinaan irkkaan ja kuvia löytyy galleriasta.
Lähinnä kuitenkin siitä syystä on kuvia siellä että galleria on aika hyvä paikka löytää (ja pitää yhteyttä) vanhoja tuttuja jotka muuttaneet toisaalle ja joiden kanssa ei enää muuten ole tekemisissä.

Joskus olin aika ehdoton että ei ikinä kuvia galleriaan... :roll:

SooZ

Minulla kanssa kuvia galleriassa. Ennen irkkasin aika paljon ja silloin kuvat sinne laitoin. Nykyään irkkaan todella harvoin mutta kuvat siellä vielä ovat kun monen kaverin kanssa tulee sitten gallerian kautta pidettyä yhteyttä.

sira

Ei ole, mut en mitenkään vastaankaan ole (en silti ite laittas) :lol:
Mutta jos sinne laittaa kuvia vaan siinä tarkotuksessa, että pääsee esitteleen itseään..siis se on säälittävää.
Aika paljon sielä on näitä puolialastomia teinejä ja ne näyttää niin naurettavilta yrittäessään esittää toosi aikuista!

Lizzie

Minullakin on kuvat siellä, irccaan joskus.
Kuvat lähinnä sen takia että näen kavereitani jotka asuvat kaukana, heidän lapsiaan tms, ja minä voin näyttää kamuille matka- tai bilekuvia tms.
Yhteydenpitoväline tavallaan, sinne kirjoittama viesti vastaa tekstaria.

Juu, itsensä paljastelu siellä on tosiaan säälittävää. Joillakin on kuvia jopa seksin aikana, joillakin ihan fiksuinakin pitämilläni oli jotain bikinikuvia. Yök.

Shandy

Ei ole kuvia galleriassa. Joskus kyllä irkkasin, nykyään en enää "jaksa", mutta en vaan halua kuviani mihinkään nettiin. Tosin ehkä sitten jos oikeasti alkaisi taas irkkamaan, voisin harkita asiaa.

Lania

"Enhän edes irkkaa"

Nykyäänhän kylläkään kuvien laittoo varten ei "tarvi" irkata, kun on nää yhteisöhommelit ja muut. Jossain voi erotella irkkaajat ja galleriairkkaajat erikseen.

Rixuliini

Eipä ole kuvia, ja tuskin tuleekaan.

Jos kavereilleni haluan näyttää joitain hyviä otoksia, niin lähetän sitten sähköpostilla. Muutenkin pidän yhteyttä lähinnä mailin kautta.

Enkä käytä ircciä juuri ollenkaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat