Pakkomielteet - Gallupit

Amalia
Disturbance
Kun avaan pussin jotain hyvaa kuten popcornia, sipseja tai karkkia, on pakko nuuhkia niita ihania ensituoksuja nena pussissa kiinni.

Mä haistelen aina ihan innolla syksyn/talven ekoja mandariineja (tai mitä lie klementiinejä) :lol: . Eka pala kuorta irti ja sitten nuuh... tuoksuu mun nenään jotenkin ihan joululle ja kynttilöille.

Sivut

Kommentit (41)

brazen

Sormusten hiplailu. Muutaman kerran on vahingossa lähtenyt sormus sormesta, tipahtanut lattialle ja lähtenyt vierimään... :roll:

Avainten mukanaolo pitää tarkistaa monta kertaa ennen ovesta uloslähtöä.

Kaupassa aina ennen kassalle menoa pitää tarkistaa, että lompakko on varmasti mukana.

Kaukosäätimien patteriluukkuja rämplään tv:tä kattoessani, löystyvät ja joudun lopulta teippaamaan ne kiinni.

Kun lyijytäytekynästä pitää painaa nuppia, jotta tulisi lisää lyijyä, painan kynänpäätä usein rintaani vasten enkä sormella kuin olisi ehkä tarkoitus.

Kaakao

Naksuttelen sormia, revin ja syön kynsinauhoja, pureskelen kynsiä. Käsiä oon koko ajan pesemässä. Aina kun ostan karkkia tai sipsiä niin pitää ostaa myös jäätelöä. Sohvapöydällä olevat neljä kaukosäädintä pitää olla aina järjestyksessä suorassa rivissä.

Lucky Lady

Mä hakemalla haen kynsistäni heikkoja kohtia, eli sellaisia pieniä epätasaisuuksia tai säröjä joista kynsi voi lähtä lohkeamaan. Ja sitten kun niitä aikansa nyppii niin tietysti ne lohkeaa! Ja sitten kynsiviilaa peliin. Olen viime aikoina ihan opettelemalla opetellut antamaan niiden olla rauhassa! Muuten ei taida ihmeempiä pakkomielteitä olla, ainakaan mitään näpeltämis/vipattamis-tyyppisiä juttuja. Pystyn olemaan ihan rauhassa paikallani ilman että hipellän koruja tai heiluttelen ruumiinosia.

Fanni

hahahahah mulla tuli heti monta mieleen :lol:

Ensinnäkin, aina kun meen pesemään kädet keittiöön, mun on pakko laittaa varpaat laittialistaa vasten, että ne varpaat sojottaa ylös :lol: mä en kyllä keksi että mistä asti toi on ollu, yhtenä päivänä vaan huomasin (tai huomautettiinko siitä mulle jopa...?) :lol:

ja sit mullaki on just noi kynsien puremiset ja minä syön vielä kaiken nahan sormen päistä :lol: oon kannibaali tai jtn.. :shock:

niin ja sitte kanssa puristelen naamaani joka ilta ja aamu, ja sen on myös tämä pärstä näköinenkin... :cry:

tinttatyttö

Onks teillä joitaki ärsyttäviä pakkomielteitä, pakkoliikkeitä? Mulla ei oo mitenkään vakavia, mut tekee mieli kokoajan räpyttää silmiä silleen kovaa, pesen käsii paljon ja joitain muitaki ärsyttäviä pakkomielteitä. :P

PinkPanther

Mie pesen käsiäni tosi usein ja sit koko ajan hiplailen hiuksiani, varsinkin hermostuksissani... Ja pakkomielle koko ajan käydä täällä katsomassa että onko tullut uusia viestejä. Sitten kun on jotain joku kirjottanu, ni sit täytyy lukee ja sit jäädä jumettamaan... arrggh, ja myöhästyn näin ollen joka paikasta nykyään :D

Jzzu
Shandy
Hipellän koko ajan korvakorujani.

Venytysprojektin myötä huomannut itselläni tuon piirteen tulleen esiin, tosin tässä tapauksessa hyvä että nyin koruja että liikkuvuus pysyisi hyvänä ja seuraavat korut menis hyvin kohdilleen ilman kipuja ja pakottamista.
Aika yleinen tapa minulla ollut myös kaulaketjun näpertäminen, hirmu orpo olo heti jos sattunut ottamaan korun pois eikä olekaan mitään näplättävää. :?

Maikki85

hermostuksissani hipelöin korvista tai kaulakorua.. Toinen pakkomielle on kynsien sivussa oleva nahka,niitä mä jatkuvasti pureskelen. Ja telkkaria katsoessa tai muuten vaan istuessa heiluttaa jalkoja tai tehdä kokoajan jotain pientä liikettä,en tiä miksi mut ei sitä ite huomaa

MiuMiu*

Mä kans räplään korviksia tai kaulakorua ja sitten mulla on aina pakko olla kynä kädessä, siis esimerkiksi koulussa pidän jatkuvasti kynää kädessä ja pyörittelen sitä sormissa, vaikka mitään ei tarvis edes kirjoittaa ja samoin kotona kun luen lehtiä

NightQueen

Sormien ja varpaiden naksuttelu. Poikaystävälläni menee hermot, kun aina nukkumaanmennessä naksuttelen peiton alla varpaitani kuin viimeistä päivää :lol:

kipuna

nuo korviksien ja kaulakorun hiplailu...hiuksia kieputan aina sormen ympärille. ja sit jos istun jalat ristissä jalka toisen päällä, niin se päällä oleva jalka tekee ilmaan sydämiä...O.o ja sit jos puhuu puhelimessa ja lähettyvillä on kynä ja paperia niin rupeen sotkee sitä paperia...tai vaihtoehtosesti silppuumaan...

chardonnay

löysin itseni taas leikkimässä kaulakorullani kuin luin edellisiä.

ei nyt muita tule mieleen kuin se että joskus jos joku koskettaa jotain esinettä tai tekee jotain niin on pakko koskettaa siihen samaan asiaan tai tehdä sama asia toisen kerran. jostain syystä sen asian pitää olla aina parillinen :lol:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat