Addiktiot - Gallupit

chinchilla

Tuli tosta nautintoaine-ketjusta mieleen että kuinka helposti addiktoituvia ihmiset on? Eli addiktoidutko erilaisiin asioihiin? Jos kyllä niin mimmosiin ja kuinka helposti?

Ite oon ainaki niin addiktoituvaa tyyppiä että oksat poies. Tässä vähän aikaa sitten tein sellasen sudokun aamulehdestä (viiden tähden=kaikista vaikein) ja addiktoiduin saman tien. Sitten ku löysin vielä netistä sellasen sivun jossa niitä on vaikka kuinka ja paljo niin jäin ihan täysin koukkuun... :oops:

Muutenkii addiktoidun kaikkiin peleihin ja sellasiin tosi helposti...ja sitten on vielä toi mun kaakaoaddiktio, josta jo tonne nautintoaine-ketjuun selitin... :oops: :D

Pakko vaan sanoo että onneks en oo ikinä alkanu polttaan (en oo ikinä ees maistanu) muuten voisin olla aikamoinen tervakeuhko.... :? :wink:

Sivut

Kommentit (55)

Miffy

Uuuh joo...

Mulle on kehittynyt addiktio näihin:

rööki
kahvi

No joo, varsinaista [color=red][/color]addiktiota ei ookaan mihinkään muuhun taitanut kehittyä...

MÖYKS*
Niin mikäs sen sudoku-sivuston osote on? ;)

Jzzu

Mie oon karkkiholisti. :lol:
Piti pitää kuukausi lakkoa kun alkoi karata tuo karkin syönti lapasesta, näin jopa unia että söin karkkia ja oli sitten kamalan huono omatunto niissä unissa siitä. :oops:

Shandy

Jään kaikkiin peleihin koukkuun, jos eksyn jonnekkin netin pelisivustolle, olen siellä koko illan.

Japanilaiset ristikot!!! Teen niitä aivan hulluna, jos aloitan niin teen monta peräjälkeen kun en voi lopettaa.

Ja sitten suklaa.

Eipä kai sitten muuta.

Miffy

Ääähh no mä voisin kyllä lisätä myös tämän sivuston vielä listaan ;) Nytkin mun ois pitäny lukea tenttiin ahkerasti tääl kirjastos mutta jotenkin vaan oon jämähtäny tähän koneel "opiskelemaan japania verkkokurssin avulla" lue surffailemaan netissä :D

chardonnay

mulla on kans noi japanilaiset ristikot. joskus on mies niitä piilotellutkin etten viettäis päivääni niiden parissa.

toinen on estrellan sour&cream sipsit.... :oops:

jokus olivat pistaasi- pähkinät, mutta siitä pääsin yli :lol:

nyt ei tuu muuta mieleen.

*Sandy*

Mulla on addiktio suklaaseen (ja muihin ihaniin karkkeihin..), kynsien nyppimiseen, tän foorumin lukemiseen, kutomiseen (kudon harvoin, mutta silloin kun aloitan, loppua ei näy).. Hmm.. Muitakin varmasti on, mutta en nyt tähän hätään keksi enempää :)

Rahel

Suklaaholisti. Kahviin on kehittynyt tietyn asteinen riippuvuus, vaikka aina välillä siitä vieroittaudunkin. Ja nettiin on alkanut muodostua jonkin sortin riippuvuus, joka korvaa aikaisemman tv-riippuvuuden.

PinkPanther

Mie oon riippuvainen kahvista... eilen aamulla jäi aamukahvi väliin, ja kyllä koski päähän. heti kun sain kahvia niin olin taas ihan kunnossa. Tuolleen on käyny ennenki, mut en oo tajunnu et se voisi olla kofeiiniriippuvuuden oire... nyt tiedän...

Samoin tämä foorumi ja irc-galleria ovat asioita, joihin oon ihan koukussa. Samoin jotkut tv-sarjat mm. :)

MiuMiu*

Tupakka, kahvi, suklaa ja muut karkit, sanaristikot, tv-sarjat, tietyt nettisivut ja huulipunien osto...( siis mä en ymmärrä miksi ostan aina vaan uusia huulipunia, kun käytän niitä tosi harvoin ja ne lentää sit roskikseen, kun ne on ehtinyt mennä jo vanhoiksi :shock: )
Siinäpä ne pahimmat taisi ollakin.
(Olen tosin päättänyt lopettaa sen pahimman eli tupakanpolton ennen vuodenvaihdetta, saas nähdä miten sen kanssa käy...)

Miffy

Hehh, mulla nyt ei varsinaista adiiktiota tähän ole, tuli vaan mieleen miumiun jutusta, että ostelen kynsilakkoja. Kaikenvärisiä. Kuitenkin sitten aina lakkaan kynnet (jos edes lakkaan) sillä läpinäkyvällä :D

sopuli

Yhdessä vaiheessa ostelin kamalasti kenkiä, mut nyt se on jäänyt. En pelaa mitään pelejä, en juo kahvia, en polta...

Karkkiin ja makeaan on riippuvuus, tai no... Ilman makeaa ei voi montaa päivää olla, itseasiassa ehkä päivääkään. ;) Voi, miten hoikka olisinkin muuten :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat