Kellekkään tulossa/tullut suhteeseen lemmikkejä..? - Gallupit

-sonjuska-

seurustelin silloisen poikaystäväni kanssa, olimme asuneet kaksi vuotta yhdessä. Sitten me otettiin pieni kissanpentu. Kyllähän siinä vähän meinas riitaa tulla että miten sitä hoidetaan ja pidetään.eniten riitaa tuotti se että pidetäänkö sitä kiinni vai irtaallaan ulkona.hiekkalaatikon tyhjäys jäi kyllä minun hoidettavaksi :( .sitten yksi kesäaamu joku oli pahoinpidellyt kössi-kisun niin että se kuoli :cry: :cry:

Sivut

Kommentit (24)

-Nadia-

Meille on tulossa ennen joulua oma pieni kissa. Tai no ennen joulua jos kaikki menee hyvin :) oon ollu kissakuumeessa jo kohta vuoden verran :) pitkään ja hartaasti on mietitty että ei todellakaan tule hetken mielijohteesta :) Tuntuu nyt vaan sitä et sais tulla jo :D

EnvyMe

Minä toin koiran mukanani suhteeseen :) Koirani on ottanu miehen erittäin hyvin vastaan ja hyväksynyt laumaansa. Tämä on yllättävää, koska aikaisemmin se ei ole hyväksynyt kuin minut. On kyllä hyvin ystävällinen vieraille, kunhan ne eivät ole tulleet jäädäkseen.

Mies on myös ottanut koiran hyvin vastaan, vaikka suhteen alkuaikoina kärsikin kai jonkin asteisesta pelosta koiria kohtaan.

Aniara

Meille on tulossa koiranpentu joulukuussa suhteeseen..joten tulipa vaan tässä mieleen että kuinka monelle cosmonaiselle on tulossa tai tullut suhteeseen joku lemmikki?mikä?miksi?miten vaikuttanut? :)

bellu

minä aion ottaa koiran, en vain vielä ole varma ajankohdasta. ja nyt tuli tänä vuonna mies kuvioihin ja hän on vähän allerginen.. ..kai.. hän ei tiedä itsekään varmasti. pelottaa että jos otan koiran niin mitä tapahtuu jos allergia-oireita puhkeaa. ja olen todellakin koira-ihminen. koiria kotona ja kämppikselläkin on koira. siitä ei ainakaan ole tullut mitään allergisia oireita miehelleni, vaikka hän on päivittäin asunnossamme. mutta eri koirat vaikuttavat eri tavoin. toivotaan parasta ja pelätään pahinta.

Jzzu

Miun kullalla ollut kissa koko seurustelumme ajan ja itse otin aika tarkalleen vuosi sitten myös kissan.
Ei vaikuta oikeastaan muuten mihinkään paitsi siihen että koska emme asu yhdessä mahdollinen yhteenmuutto olisi nyt vielä hieman hankalampaa [size=9]-kissat eivät tule keskenään toimeen, kokeiltu on-[/size] kuin mitä aiemmin olisi ollut.
Yhteenmuutto ei kyllä muutenkaan ajankohtaista ja seuran vuoksi kissan itselleni otinkin.
Molemmat tykätään toistemme kissoista kovasti, onhan ne perheenjäseniä. :D

kameletontti

muistutti meidänkin toinen poika pölyhuiskaa kun kolmas kissa taloon tuli :wink: siinä sähistiin ja irvisteltiin muutama päivä ja sitten oltiin jo kuin ylimmät ystävykset. Kyllä ne kissat toisiinsa ajan myötä tottuvat :mrgreen:

Annie the Pooh

meille tuli kisuvauva pari vuotta sitten...

ukko oli ensin sitä vastaan, mut sit käytiin yksien kaverien luona ja niillä oli kisuja, toinen niistä kisuista meni sit miun ukon luo, painoi pään sen olkapäälle ja rupesi hurisemaan. Seuraavana aamuna, ukko kysyi et vieläkö mie haluisin sen kisun meillekin...

Eron tapahtuessa kisu oli jo muuttanut meidän iskän luo maalle, ja ne oli sit niin ihastuneita toisiinsa, että ei sitä sieltä poiskaan voinut tuoda..

MiuMiu*

Meillä on kaksi kissaa, jotka on ollut meillä jo monta vuotta.
Otettiin kissa sen takia, että me kumpikin tykätään niistä ja se sopii paremmin kerrostaloon, kuin koira ( joka sekin otetaan kyllä jossakin elämänvaiheessa) Ensin meillä oli vaan yksi kissa, mutta päädyimme ottamaan toisenkin, ettei sillä olisi niin yksinäistä sillä aikaa, kun me ei olla kotosalla. Kummallakin kissalla on omat hassut tapansa ja ne tuovat piristystä arkeen :D

Rixuliini

Molemmat olemme tykkäneet aina eläimistä, joten oli ihan luonnollista että otimme kissan kun muutimme isompaan asuntoon.
Kissa on oikeastaan meillä vauvan asemassa, palvomme ja hemmottelemme sitä vähän liikaakin.. :roll:
Mutta täytyy kyllä sanoa että mies on oikeastaan vielä vähän enemmän siihen kiintynyt, sillä hän ruokkii, siivoa laatikon yms. Ja kyllähän kissakin tietää kumpaa kannattaa mielistellä ruoan toivossa! :wink:

Torspo

Me ollaan ajateltu että akvaario vois olla kiva. Se ois samalla vähän niinkuin koriste ja tunnelman luoja omalla tapaa.. mitään karvaturreja meille ei tule, meillä on toisissamme jo niin paljon ulkoilutettavaa ja ruokittavaa.. Mielummin se akvaarion pesu ja helppo ruokinta kuin joka päivä imuroiminen sade-ja kurapäivinä... :wink:

leya

Paljon kissaihmisiä täällä. Jyrsijöihin olen hurahtanut niin pahasti, että niitä tulee kyllä olemaan mulla varmaan aina. Poikaystävä on asian hyväksynyt ja on itsekin jonkun verran tykästynyt noihin.

Ja muuten, kani ei ole jyrsijä... :wink:

pinni

meillä on pieni kisu \:D/ kulta ei ensin olisi halunnut sitä, mutta nyt se tykkää siitä kovasti. välillä kyllä kuulen siitä kun kisu saa enemmän huomiota kuin kulta :wink: taitaa vain olla mustasukkainen :lol:

Mariposa

Meille tuli elokuussa 2005 pienen pieni koiranpentu. Pomeranian kääpiöpystykorva (sellaista chihuahuan kokoluokkaa paitsi että pommilla on valtava tuuhea karvapehko, joka vähän saa sen näyttämään hivenen suuremmalta). Tammikuussa 2006 otettiin toinen samanlainen.

Varsinkin ensimmäisen kanssa tuntui usean kuukauden ajan ettemme todellakaan tee mitään muuta kuin korjaa pissoja lattialta ihan koko ajan. Jälkimäisen koiran kanssa oli helpompaa.

Pissojen jatkuva pyyhkiminen ja 3 kertaa päivässä ulosvieminen voi olla aluksi vähän hankala totutella, mutta kyllä se siitä. Kannatta selkeästi miettiä sitä, kumpi vie koiran esim aamulla yleensä ulos ja kumpi illalla.

Katjuska

Kissa se on meilläkin, tosin ite ruikutin sitä niin pitkään ennen kun sain semmosen... :lol: Ei se mitään oo muuttanu ainakaan meijän kohdalla, ite siivoon sen jäljet ja ruokin "vauvan".... Ukko tykkää leikkiä sen kanssa ihan mahdottomasti ja on totaalisesti menettäny sydämensä sille, vaikka se oli aluks ihan kamalasti vastaan koko ajatusta....

tiikeli

Meidän kissat on meidän lapsia... :wink: Hankittiin ne muutama kuukausi yhteenmuuton jälkeen. Mä en osais elää ilman kissoja kun pienestä asti oon niiden kanssa asunut. 8)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat