Kolme toivomusta... - Gallupit

blaah:)

Eli siis.. Jos teidän eteenne ilmestyisi nyt vaikka pullonhenki, ja antaisi teille kolme toivomusta, niin mitä ne olisivat?

Itse toivoisin muutamaa miljoona euroa, joilla voisin sitten mm. ostaa veljelleni auton yms...

Sitten toivoisin, että minä, ystäväni ja perheeni pysyisivät terveinä tosui pitkään

Viim einen toivomus olisi että osaisin puhua kaikkia maailman kieliä erittäin sujuvasti... Sen jälkeen olisi elämä paljon helpompaa...

Sivut

Kommentit (45)

Miffy

1. Maailmanrauha.
2. Maailmantalouden järkevöityminen.
3. Itselleni sen verran pätäkkää, että voisin toteuttaa itseäni lopun elämääni soittamalla, maalaamalla ja kirjoittamalla vailla huolta huomisesta.

tessa

1. Perheelleni ja muille läheisilleni terveyttä ja pitkää ikää
2. Ikuista rakkautta
3. Itseni löytämisen, siis haluaisin sellasen ping- hetken, jolloin tajuaisin, että mitä mun kuuluu tässä elämässä tehdä

Rixuliini

1. Rahaa, ei kuitenkaan liikaa, sen verran että ei tarvitse olla huolissaan taloudesta.
2. Terveyttä itselle ja kaikille läheisille
3. Mahdollisuus tehdä koko loppuelämä asioita, jotka tekevät onnelliseksi

Annie the Pooh

oih... vaikea...

varmaankin kolme kovaa ärrää
rauhan maailmaan, rakkautta ja rahaa :)

tietenkin jos viimeinen toive olisi viisi toivetta lisää, niin....

SunLion

1. kaikki sairaudet pois maailmasta
2. oma rakastettu loppuelämän ajaksi ja hänen kanssaan 3 lasta
3. sopivan turvattu loppu elämä rahallisesti

Shandy
Rixuliini
1. Rahaa, ei kuitenkaan liikaa, sen verran että ei tarvitse olla huolissaan taloudesta.
2. Terveyttä itselle ja kaikille läheisille
3. Mahdollisuus tehdä koko loppuelämä asioita, jotka tekevät onnelliseksi

Yhdyn näihin toivomuksiin.

kameletontti

1. kunnon työpaikan jossa viihtyisi hyvin, vakituinen mielellään, sitten olisi talous turvattu :wink:

2. terveyttä itselle, suvulle ja miehelle

3. ettei kolmatta maailmansotaa tulisi :?

Lucky Lady
kameletontti
1. kunnon työpaikan jossa viihtyisi hyvin, vakituinen mielellään, sitten olisi talous turvattu :wink:

2. terveyttä itselle, suvulle ja miehelle

3. ettei kolmatta maailmansotaa tulisi :?

Miksi toivoa työpaikkaa jolla varmistaisi talouden? Mikset toivoisi niin paljoa rahaa ettei ikinä tarvitsisi tehdä töitä?? :lol: :lol: Jos minulla olisi rahaa, en todellakaan kävisi töissä! Varmasti saisin aikani kulumaan ilmankin...:) Kävisivätkös muut cosmottaret vielä töissä vaikka saisivat niin paljon rahaa että voisivat loppuikänsä elää mukavasti pistämättä tikkua ristiin?

Minulla ainakaan ei ole sellaista työmoraalia että viitsisin töissä käydä ihan vaan huvikseni..*wirn*

Ritu
Lucky Lady
Kävisivätkös muut cosmottaret vielä töissä vaikka saisivat niin paljon rahaa että voisivat loppuikänsä elää mukavasti pistämättä tikkua ristiin?

Jaa-a.. Tuskin tuota olis kovin kauheena motivaatiota käydä, riippuu kumminkin ihan työstä. Jos työ on sellaista mistä tykkää, niin voisin käydäkin.

Miffy

En mäkään varmaankaan mihinkään päivätyötöhn menis. Mutta ehkäsen soittamisen, maalaamisen ja kirjoittamisen voi laskea työnteoksi :) Yksi varma juttu on se, että matkustaisin aivan älyttömästi.

Jzzu

1. Terveyttä
2. Onnea
3. Rakkautta

Lucky Lady
Kävisivätkös muut cosmottaret vielä töissä vaikka saisivat niin paljon rahaa että voisivat loppuikänsä elää mukavasti pistämättä tikkua ristiin?

Kyllä kävisin.
Olen ollut työttömänä ja tiedän että en osaa olla "tekemättä mitään".
Toisaalta jos rahaa olisi kuin roskaa niin saattaisi niillä rahoillakin sitä tekemistä keksiä... :roll:
Paha mennä sanomaan, mutta uskoisin jo oman mielenterveyteni puolesta tekeväni ainakin jonkin verran töitä olisi rahatilanne mikä hyväänsä.

Shandy
Lucky Lady

Juu, en osaisi olla tekemättä mitään. Tai ehkä perustaisin oman yrityksen, koska sitten olisi ainakin alkupääomaa siihen, ja voisi sitten palkata niin hyvät työntekijät että pystyisi siinä työn ohessa matkustelemaan hirmuisesti. :)

kameletontti

en minäkään laakereille vain heittäytyisi :? siihen kyllästyy yllättävän nopeasti. Elämäntilanteen takia olen muutaman kuukauden pyöritellyt peukaloita kotona ja sanon että T-U-S-K-A-A se on,ainakin minulle. Ei se raha onnelliseksi tee. Olen itse köyhistä oloista lähtöisin. Omaan asuntoon ollaan miehen kanssa osteltu todella kalliita juttuja, mies vaihdellut autoja parin vuoden välein ennen yms. on oma asunto. En ole sen onnelisempi kuin aikaisemminkaan kun mutsin luona viimiset rahat laitettiin kaurapuuroon jota viimeinen viikko ennen tilipäivää syötiin.

Päh,teki mieli vaan purkautua :lol:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat