Suuntautumisenne? - Gallupit

kissanminttu

Kaunis naisvartalo on vain niin kaunista! Katselen itse paljon varsinkin mallien ja näyttelijöiden kuvia, saan niistä itselleni inspiraatiota laihduttamiseen. :oops: :lol:
Kuitenkin siis olen onnellisessa ja ihanassa parisuhteessa ja ihan täysihetero olen.. :wink:

Sivut

Kommentit (113)

Lukretia

Hetero. Naiset eivät kiinnostaa tippaakaan seksi- eivätkä seurustelumielessä. Toki pidän monia naisia kauniina ja seksikkäinä ja viehättävinä, mutta se jää siihen.

Tonde

Kyllä kauniit naiset on ihania! Voisin harrastaa seksiä naisen kanssa ja seurustellakki, jos tulis vastaan sellanen ihminen.
Mutta vastasin kuitenkin hetero... ehkä sit kokemuksien pohjalta.

kameletontti

hmm..en kyllä yleensä lokeroi ihmisiä, mutta kukakin tavallaan. Kamala kun nykypäivänä pitää jokaiselle asialle olla oma terminsä ja kaikki lokeroidaan :P mutta sanoisin myös olevani bi, naisen kanssa joskus seurustellut, mutta nyt sain miehen puolikkaan kaapattua joten pysyn vain naisten katselussa täst edes :wink:

Rahel

Hetero olen, vaikka monesti olen toivonut olevani bi. Tunnen monia aivan ihania bi-naisia, joiden kanssa olen mentaalisesti täysin samalla tasolla, mutta seksuaalista kiinnostusta ei vain ole.

kipuna

Aina olen tiennyt, ensimmäistä kertaa kerroin asiasta ystävälleni ollessani 13.. Mimmien suhteen kuitenkin huomannu olevani paljon kriittisempi. :o miksiköhän?

Jimmy KImmel

Hetero pohjalla mennään.

Mutta miten te määrittelette bi-seksuaalin?

Mielestäni pelkkä unelmointi tai kauneuden ihailu samaa sukupuolta olevasta henkilöstä ei tee kenestäkään vielä bi:tä. Bissejä ollaan vasta, kun ollaan sextailtu samaa sukupuolta olevan henkilön kanssa ja todetaan, että voisin kokeilla uudelleenkin. Eka kerta voidaan vielä pistää kokeilun piikkiin ilman "pelkoa" leimautumisesta.

Ja tämä oli vain oma vaatimaton mielipiteeni asiaan.

SunLion

noh...kaunis nainen on kaunis :P ja voi olla mielestäni hyvinkin seksikäs jne..Harva mies on mielestäni todella seksikäs/hyvän näkönen, mutta moni nainen voi olla.

Seurustella en haluaisi vaikka olisinkin vapaa, sillä seurustelun pitäää mun mielestä olla aina vakavaa, ja naisen kanssa en voisi vakavoitua sillä haluan (biologisia) lapsia...ja lapsille myös isän.

Seksin harrastamisesta naisen kanssa en tiedä...enkä halua miettiä sillä olen kihloissa (miehen kanssa), menossa naimisiin joku kaunis päivä. Ehkä sinkkuna tarttuisin tilaisuuteen, mutta nyt en.

Carrie

Hetero olen, vaikka tykkäänkin katsella kauniita naisia. En kuitenkaan tunne heihin minkäänlaista vetoa enkä ihastu naisiin, joten en sanoisi olevani bi.

chinchilla

Monasti on tullu sellanen "vau!"-olo ku on nähny jonku erityisen kauniin naisen, mutta siihen se sitten jää...jos taas joku erityisen komee mies sattuu näköpiiriin niin monasti menee ihan sellasia väristyksiä kropan läpi 8)...niin että hetero oon... :)

SooZ

Hetero olen vaikka joskus teinivuosina kävin pientä käden vääntöä itseni kanssa että kenestäs sitä nyt tykätään :)

Jimmy KImmel
Mutta miten te määrittelette bi-seksuaalin?

Mun mielestä henkilö on bi jos tuntee seksuaalista vetovoimaa sekä miehiin että naisiin, enkä nyt tarkoita pelkästään sitä että pitää jotain naista kauniina, vaan että esim. pystyy kuvittelemaan että seurustelisi samaa sukupuolta olevan kanssa. Seksiähän voi harrastaa vaikka ihan kokeilu mielessä muttei se pelkästään tee kenestäkään bi:tä. Siihen tarvitaan mun mielestä myös sitä tunnetta.

Jimmy KImmel

Lainaus:
Mun mielestä henkilö on bi jos tuntee seksuaalista vetovoimaa sekä miehiin että naisiin, enkä nyt tarkoita pelkästään sitä että pitää jotain naista kauniina, vaan että esim. pystyy kuvittelemaan että seurustelisi samaa sukupuolta olevan kanssa. Seksiähän voi harrastaa vaikka ihan kokeilu mielessä muttei se pelkästään tee kenestäkään bi:tä. Siihen tarvitaan mun mielestä myös sitä tunnetta.

Hyvin sanottu. Tämän voi allekirjoittaa Jimmykin. 8)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat