Yöasusi - Gallupit

figaro

Millainen yöasu päällä sinä nukut? Tai millainen yöasu on paras?

Sivut

Kommentit (126)

Fansku

En uskalla valita mitään vaihtoehtoa sillä nukun sekä alasti, että spagettiolkaimisissa "satiinimekoissa", toppi-housuyökkärissä ja jos jonnekkin möksälle tai muuten vaan tietää että on kylmä niin sitten ihan pyjamaan. Siinäpä varmaan ne yleisimmät vaihtoehdot. ...tossa alasti nukkumisessa on vaan se hyvä/huono puoli, riippuu vireystilasta, että ennen nukkumista tulee poikkeuksetta ajauduttua muihin puuhiin! Samoin heti herätessä. Jos minulla on paljas peppu niin se ei kyllä jää avomieheltä huomaamatta eikä huomiotta! :lol:

Klara

Sama kuin edellisellä, kaikki menee :lol: Yhtenä yönä jossain kultani ylisuuressa bändipaidassa (oon jo ominutkin yhden, kun ei asuta yhdessä :lol: ), tai sitten jossain oikein naisellisessa yöpaidassa tai alasti ja lista jatkunee...

Lania

Miten millonkin. Mitä vähemmän, sitä mukavampi, mutta esim viime vuonna kun kämpän lämmitys reistaili, ei ollu kovin kiva herätä alasti hampaat kalisten ja koko kroppa kananlihalla :? oli pakko pukee päälle.

Mut aamu-unisena oon kehittäny hyvän yöasun millä pääsee sängystä ylös :P puen päälleni topin, pyjamahousut, yöpaidan, collegepaidan, villasukat ja päälle peitto ja viltti. Aamulla kun herää, on niin tuskasen kuuma että on pakko nousta samantien sängystä ylös ja painella suorilta raikastavaan suihkuun :D

Jimmy KImmel

Kotioloissa aina alasti, jo kymmenen vuoden ajan. Mutta mikäli eksyn viikonloppuseikkailuissa kavereille jatkoille, niin ymmärrän jättää boxerit ja t-paidan päälle... Joskus teinipoikana kaverit pääsi useammankin kerran nauramaan aamuerektiolla varustettua alastonta Jimmyä... :oops: :lol: Mikäli taas olen puoli tutulla/tuntemattomalla tytöllä yötä, niin nukun siinä varustuksessa johonka ilta päättyi... Eli riippuu flaxista.

figaro
Jimmy KImmel
Mutta mikäli eksyn viikonloppuseikkailuissa kavereille jatkoille, niin ymmärrän jättää boxerit ja t-paidan päälle...

Minusta oli aluksi outoa, että mieheni jättää toisinaan t-paidan päälle nukkumaan mennessä :roll: Jostakin syystä minä aina olettanut, että miehet nukkuvat alushoususillaan :D (Vähän samaa sarjaa, kun nuoret miehet, jotka uivat t-paita päällä... :shock: )

figaro
Jzzu
Minua harmittaa kun oma kulta ei nuku munasillaan. :?
Boxerit jalassa, ihan niinkun kaikki exätkin tähän mennessä.
Ei ymmärrä... :roll:

Kylymmäää! :lol:

tessa

Nukun alasti tai jossain topissa ja yöshortseissa. Alasti silloin kun nukun miehen kanssa (todella kätevä tapa saada sekä ilta-että aamuseksiä :lol: ).

chardonnay

mitenköhän tuo kysymys pitäisi ottaa...?
mukava päällä, mitä eniten käytän vai seksikkäin... hmm...

itselläni kaapista löytyy varmaan 10 erilaista yöpaitaa.
on seksikkäitä satiinisia "hameita", on myös satiinia housuina ja paitoina, on flanelli housuja ja vaikka mitä. onkohan mulla jokin pakkomielle yöpaitoihin :lol:
ja niitä ei tietenkään voi heittää pois, koska niitäkin joita ei käytä voi joskus tarvita.

mutta niin, mukavin yöpaita on varmaankin löysät satiinihousut ja tavallinen toppi. toki useimmin nukkuu tämäkin tyttö alasti.

Rixuliini

Vastasin että alusvaatteet, vaikka siis vain pikkuhousut.
Ei kai kukaan käytä rintaliivejä nukkuessaan?! :shock:

Joskus jos on kylmä laitan päälleni ihana ylisuuren Nalle Puh-paitulin tai lyhyn satiinimekon.

Lizzie

Nukun yleensä alkkarit ja joku toppi/t-paita päällä.
Kesäisin nakuna tietty.

Riparilla sain lempinimen "alaston unikeko" nukuin jopa SIELLÄ pommiin ja aina tietty alasti. Peiton alla mut anyway. :D

cOOl
Jzzu
Hassua muuten että seurustelumme alussa kulta oli aika ihmeissään kun mie aina nukkumaan käydessä heitin kaikki pois, ei vissiin ollut exillä moista tapaa. :lol:

Onko meillä sama mies? :shock: :lol: Mun mies kanssa ihmetteli kun ensimmäisestä yöstä lähtien nukuin alasti. Nyt se on jo tottunut ;)

Jos palelee niin sitten heitän jokun paitulin tai pyjaman päälle. Päivisin kotona ollessa on myös yökkärit päällä :D Ne vaan on niin mukavia oloasuja.. Kaverit vaan aina ihmettelee tyyliin "ootko vasta herännyt kun sulla on yöpaita päällä?" :lol: Kesäisin on joku satiinimekko taikka sitten bokserit ja toppi, ja talvisin pitkät housut ja joku paita.

chardonnay

tuo kuulosti vähän liiankin tutulta :lol:
itse kans voin viettää jonkin vapaapäivän yöasu päällä. niitä on niin ihana käyttää :D

sanni

Muuten alasti mutta lököshortsit jalassa on mukavan letkeän ilmavaa köllötellä :D ja jos kylmä tulee niin kiskaisen päälleni jonkun vanhan virttyneen tyyliin isin T-paidan joka on aika reilun kokoinen minun päälläni... mutta tärkeintä mun mielestäni yöasussa on rentous, mukavuus ja ilmavuus. Välillä ei millään pysty käsittämään kun kaveri kiskoo kylmällä ilmalla farkut päälleen nukkumaan käydessään... :shock:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat