Millaisia alusvaatteita pidät? - Gallupit

figaro

Elikäs.. Millaiset alusvaatteet ovat mieleesi? Onko sinulla määrätty väri, jota suosit tai kenties joku malli (push up, pelkkää pitsiä, stringit jne.), mitä tykkäät pitää?

Miten suhtaudut hintaan ja laatuun? Onko alusvaatteiden löytäminen vaikeaa? Mistä yleensä ostat alusvaatteesi?

Jaetaan kokemuksia :)

Sivut

Kommentit (63)

shanti

INHOAN rintsikoiden ostoa! syy: kokoja ei ole ja jos on, niin ne on niin mummohenkisiä, että pahaa tekee. luulisi, että niinkin yksinkertaista kokoa kuin 75D tehtäisiin myös söpönä ja kivan värisinä sekä -mallisina, mutta ei.
Siksi pidänkin niitä harvoja, joita olen joskus sattumalta löytänyt, niin kauan ja hartaasti kuin mahdollista. Väreinä musta ja valkea lähinnä, punaisetkin taitaa löytyä.

alushousuissa suosin stringejä, muita en oikein osaa käyttääkään. Tosin nyt ihan vasta oon innostunut vähän just noista matalalantioisista hipsters-pöksyjä. ihan kivoja ovat, mutta silti stringit on mukavammat jalassa.

tessa

Uudistin alusvaatekaappini aivan täysin muutama kuukausi sitten (ensimmäisen seksisuhteen aloittaminenhan ei mitenkään liity tähän ;) ).

Rintsikoista suurinosa on mustia, myös valkoisia on paljon ja muutamat joulunpunaiset. Melkein kaikissa on jotain pitsiä tai muita koristeita. Tiukkoja t-paitoja varten on sitten muutamat t-paita rintsikat eli ilman mitään hörseleitä, mutten enää kovinkaan pidä niistä.

Pikkarit ja stringit on tietysti rintsikoitten kanssa samaa paria, eli värivalikoima on sama. Mallina stringit tai hipstersit.

Lindexissä ja Seppälässä on mun mielestä ihan kauniita alusvaatteita. Kapp Ahlista taisin viimeksi ostaa kun niille tuli myyntiin joku uusi merkki, jossa oli aivan ihania rintsikoita (ostaessa sai kaupanpäälle henkarin rintsikoille ja ihanan vaaleanpunaisen pahvikassin). Suomesta ei mielestäni ole vaikea löytää hyvänlaatuisia ja oikean kokoisia (85c) rintsikoita.

Morrigan

Tykkään ihan ilman pitsejä ja muita hörhelöitä olevista saumattomista rintsikoista ja matalalantioisista hipsterseistä ja tavis-alkkareista. Väreinä on mustaa, valkosta, turkoosia, pinkkiä.. alusvaatteissa on kiva kokeilla eri värejä :) Rintsikoissa on vaan se huono puoli etten ole vielä tähän päivään mennessä löytäny täydellisesti istuvia rintsikoita, kokoja löytyy mutta aina jostain hiertää.. inhottavaa :evil:

Jimmy KImmel

Boxerit. Toiset on kireempiä (onko "tyköistyävä" oikea termi?) ja toiset löysempiä. Materiaalina lähinnä hengittäviä eli puuvillaisia. Muutamat satiiniset on pölyttymässä kaapin perällä. Osa on ihan yksivärisiä ja jotkut on lapsellisilla sarjakuvahahmoilla tai muilla vastaavilla varustettuja... Yleensä nuo jälkimmäiset ovat lahjoina saatuja. Sitten on biletys-boxerit erikseen. Ne on jotain mikrokuitua(?) tai vastaavaa, vähän niin kuin uikkareiden materiaali. Ne jalassa on jotenkin kiva lähtee baariin :arrow: tulee pituuteen 10 senttiä ja hartioihin 5 senttiä lisää tavaraa, kun tietää herkkujen olevan makeissa lahjapapereissa... :lol:

T-paitoina menee ihan yksiväriset, raidalliset tai bändipaidat. Milloin mitäkin. Lisäksi pitkähihaisista t-paidoista tykkään, ne korostaa kivasti hartioita.

Boxerit sekä t-paidat eivät ole merkkituotteita. Ostaisin miellläni merkkituotteina kyseiset vermeet, mutta ei opiskelijalla rahaa ole. Hyvä kun on muutama takki, farkut ja paita yhtään parempilaatuisia... Rikastumista odotellessa. :wink:

Rixuliini

Minä tykkään kaikenlaisista alusvaatteista joissa on pitsiä tai edes rusetti. Rintaliivit ovat yleensä mustat, kaarituelliset ja kevyesti topatut. Joskus tulee myös ostettua push-uppeja, mutta ne ovat siitä huonot että rinnat tupaavat niistä pursuamaan pihalle.. 8)
Pikkuhousut ovat mielellään sellaiset tai-malliset, eli ihan normaalit. Mitään maxi-mallisia en kyllä suostu jalkaani laittamaan, eivätkä boxeritkaan niin hyviltä näytä. Stringitkin sujautan jalkaani silloin tällöin.
Alushousujen värissä on tuo sama musta, punainen tai pinkki.
Pääasiassa valitsen alusvaatteet sen mukaan että ne tuntuvat hyvälle, mutta hyvänä kakkosena tulee ulkonäkö. Turhamainen... :lol:

Lizzie

Mä käytän tosi perusalusvaatteita, yksivärisiä ja mieluummin ei mitään pitsejä eikä kuvioita.

Sama päällysvaatteissa, ei kuviota eikä tekstejä.

cOOl

Alushousuja on vaikka minkävärisiä ja mallisia; löytyy ihan taviksia (niitä tai-mallisia), stringejä ja hipstereitä ja myös näitä perinteisiä sloggeja :lol:
Värillä ei ole niin väliä, kun harvemmin isken päälleni samaa paria olevia alkkareita ja rintsikoita. Noista hipstereistä olen nyt innostunut enemmänkin, sellaiset on aika usein käytössä. Stringejä käytän harvemmin, mutta aina joskus kuitenkin.

Rintsikoissa on lähinnä balconetet taikka push-upit. Tuntuu vain ettei noista push-upeistakaan mitään hyötyä ole kun on niin pienet tissit, olisi vaan niin kiva että niistäkin edes vilaus näkyisi joskus :cry: Mutta paremmat ne push-upit on kuin tavalliset.

edit. Tosiaan, rintsikoissa väreinä ovat yleensä musta tai valkoinen, parit punaiset omistan myös ja sitten yhdet siniset ja muutamat raidalliset.

Rahel
shanti
INHOAN rintsikoiden ostoa! syy: kokoja ei ole ja jos on, niin ne on niin mummohenkisiä, että pahaa tekee. luulisi, että niinkin yksinkertaista kokoa kuin 75D tehtäisiin myös söpönä ja kivan värisinä sekä -mallisina, mutta ei.

Mä olen samaa kokoa ja saman ongelman oon kohdannut. Ja jos joskus jotkut kivat ja tarpeeks tukevat löytääkin, niin ne maksaa maltaita. :x

Alkkareissa sitten suosinkin vastapainoksi kaikkia kivoja pitsihörhellyksiä ja pastellivärejä.

sanni

huhhuijaa, tosiaan, pitäis vissiin alusvaateostoksilla piipahtaa taas lähiaikoina... Itse tykkään käyttää stringejä tai noita hipsterssejä... Jotenkin olen hurahtanut noihin Snoopy-alusvaatteisiin, kovin ovat söpöjä miun mielestäni :D.

Ainiin ja tosiaan, rintsikoiden löytyminen on aika hankala homma koska jotenkin meikäläisen kroppa ei ole sinut niiden kanssa... Eli koko 85B on muuten hyvä, mutta kupin syvyys ei ole tarpeeksi riittävä ja selän ympäriltä menevä osa on aina löysä. 70C:ssä taas päinvastoin! Syvyys on hyvä mutta mikään muu ei oikein tunnu loksahtavan... Hankalaa hommaa. Jos jostain joskus löytäisi aivan täydelliset rintaliivit ja vielä kohtuullisella hinnalla niin... jesh! :wink:

Niagara

mustat ja punaiset ovat parhaat värit :wink: kaapista löytyy miljoonittain kaiken laisia alusvaatteita (stringejä taitaa olla suurin osa :oops: )..
päälle laitan useinmiten sen mikä käteen sattuu aamulla tulemaan :wink:

Fansku

Mulla on kyllä melkeen ihan kaiken värisiä alusvaatteita; punasia, vaaleen punasia, keltasia, turkooseja, mustia, vaaleen sinisiä, kerman värisiä, valkosia, violetteja...ainakin näitä. Ja aikamonen tyylisiäkin. Mä kaipaan yleensä ihan kaikessa paljon vaihtelua. Suosikki alushousuja on hipsterit, stringit ja matalalantioiset tai-mallit.

annak

Itselläni on kanssa värejä ja kuviointeja useita. Malleissa suosin yksikertaisia, mutta myös pitsiäsisältäviä sekä röyhelöisiä löytyy. Housut on aina stringit. Muita en edes käytä :)
Rinstikoissa onkin sitten hieman enemmän mahdollisuuksia itselleni. Suosin yksikertaista, mutta kaunista. Lähes kaikki alusvaattet ostan Funkyladystä tai Stockkalta.

blaah:)

Minä käytän pelkästään push uppeja ja kupin pitää olla aina vuorattu... Suurin osa rintsikoista ovat pitsisiä. Väreinä löytyy turkoosia, vaaleansinistä, mustaa, korallia ja punaista. En ole ikinä omistanut yhtiäkään valkoisia rintsikoita.

Housupuolella pidän todella paljon stringeistä, mutta käytän paljon hipstereitä ja normialushousuja, joissa on tosi matala vyötärö.

blackmamba

..mäkin käytän vaan sellaisia rintsikoita joissa on vuorattu kuppi.. ja suurin osa taitaa olla just push uppeja joissa on jotain ihme pitsi hörhellys-koristeita ..väreinä yleensä käytän mustaa ja valkoista.. housuina pidän yleensä stringejä ja niitä suurimmaksi osaksi kaapista löytyykin, mutta tykkään käyttää myös hipstereitä..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat