Avainnippusi? - Gallupit

closure

Mulla on pullonavaaja, sellanen teräksinen judu jolla saa kiinnitettyä jotain (en tuon paremmin osaa selittää :D) ja musta kotiavain jossa on valkosia pääkalloja 8)

Sivut

Kommentit (52)

Nyytikki

Auton avain on erikseen.

Kotiavain, autotallinavain, pullonavaaja, sydämen muotoinen avaimenperä Turkista ja sellainen kärrypolettiperä.

liljankukka

Tällä hetkellä kotiavain, pyöränavain, kirjoituspöydän lukkolaatikon avain, metallinen sydänavaimenperä, sellanen laatta johon sais kirjoitettua vaik oman nimen, sellanen JUTTU jonka saa napsautettua kiinni johonkin. (Haha, en tiedä sen nimeä.)

k87

kodin avain, kotikodin avain, pyörän avain, mökin avain (itseasiassa molempien mökkien avaimet), varastokopin avain ja ostoskärripoletti.. ja muistitikusta se pidike. tikku irtos :(

marimma

kotiavain, kotikodin (vuokralla toisilla) avain ja.. öh.. polkupyörän avain ja sitten tuollanen poletti avaimenperä millä saa ostoskärryt ilman kolikoita :) ja sitten huoneistokeskuksen pehmee iso avaimenperä mikä mahtuu ranteeseenkin :)

Mimia

Minulla on ihan kauheasti avaimia. Niitä on hankala kantaa kaikkia mukana, siksi olen jakanut ne pienempiin nippuihin. Ja jos käy niin ikävästi että hukkaan avaimet, niin enpähän hukkaa kaikkia sentään.

Yhdessä nipussa on työavaimet, joita tarvitsen joka oveen työpaikalla. Tähän kuuluu kaksi tavallista avainta ja kaksi magneettilätkäavainva. Tässä nipussa avaimenperänä on pieni nalle, jossa lukee nimeni. (4kpl)

Toisessa nipussa on kotiavaimet, eli kotiavain, kummankin pyöränlukon avaimet, auton avain, säästöposssun avain ja yksi magneettilätkä lisää (työavain tämäkin). Avaimenperänä on Punaisen ristin Bumerang-avaimenperä ja metalliklipsi, jolla avainnipun saa kiinni johonkin tai vastaavasti kaikki niput yhteen. (5kpl)

Kolmas nippu on lisää työavaimia. Siinä on 3 jotain "älyavainta", kamalan isoja ja piippaavat kun ne pistää lukkoon sekä yksi tavis abloy pukukaapin oveen.(4kpl)

Ja ei, en ole talonmies :lol: :lol:

Belva

Kotiavain, kotikodin avain, autonavain, pyöränavain, koulun pukukaapin avain, työpaikan pukukaapin avain, työnpaikan kulkulupanappi. Avaimenperänä toimii sellanen metallinen sydän.

-Maya-

Mitä kaikkea kuuluu avainnippuusi?
mulla on kotiavain, autonavain, kotikodin avain, häkkivarastonavain, aarikan sydänavaimenperä ja sellanen renksu, minkä saa napsautettua kiinni avainnauhaan (en tosin oo käyttäny sitä), kärrikolikko ja vanha luokkasormus( :lol: )..otin sen kerran pois sormesta kun vaihdoin toiseen niin ei ollu lähettyvillä muuta paikkaa, jossa se olisi tallessa siihen asti, että vien kotiin..mutta onkin näköjään unohtunut avainrenksuun kiinni.. :D

xaz

Hoh, meikällä on varmaan maailman pienin nippu! :lol:
Avaimenperässä roikkuu kämpän avain, pullon aukaisija, ja toinen avaimenperä jossa kaverin avain. Pitäis liittää tosin tohon vielä kaks pyörän avainta...

voi niitä aikoja ku mulla vielä oli
kämpän avain, bunkkerin avain, koulun lokerikon avain, koulun vaatekaapin avain, joku kolmas avain koululle, ja kaverin avain... ja muutama avaimenperä vielä mukana roikkumasa :) se oli ihan hillitön nippu! tai siltä se ainaki tuntu...

mocca84

yhes nipus on työkaapin avaimet (punanen sydänavaimen perä.)
toises skopon avaimet (bbc:nperä)
koti avain (oranssi lätyskä)

en omistele hirveemmi avaimii. kaikki välttämättömimmät :)

Amorous

Ei oo ku kala-avaimenperä ja siinä koti-, varaston- ja vanhan pyöränavain. Eli tuo pyöränavain pitäs pois ottaa. :D En vaa jaksa. Siinä se on on vuoden pari ollu turhana.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat