Kuinka asut? - Gallupit

Lime*

Tällä hetkellä vielä vanhempien kanssa, mutta vuoden vaihteen jälkeen yhteen kullan kanssa :)

Sivut

Kommentit (116)

Carrie

Tuossa ei ollut mulle sopivaa vaihtoehtoa - sukulaisten nurkissa vuokralla :? Kun ei vanhemmilla ollut rahaa vuokrata mulle täältä omaa asuntoa, ja lukion ohessa ei ehdi niin paljoa töitä tehdä että siitä vuokrat saisin revittyä :(

Nti S

Tällä hetkellä yksin vuokralla. Suunnitelmissa olis tulevaisuudessa muuttaa yhteen poikaystävän kanssa, mut tällä hetkellä näin. Oon asunu myös muutamissa solukämpissä, mut tykkään kyllä ns omasta rauhasta.

hansku83

Itsekseen asustelen. Olen asunut silloisen avoliitossa kahdesti, solussa ja yksin vuokralla. Solu ei nyt niin mieleen ollut. Tällä hetkellä viihdyn oikein hyvin yksin :D

Vivian

Yksin omassa asunnossa, aiemmin olen asunut exän kanssa ensin vuokralla ja sitten omistusasunnossa, siitä oli sitten helpompi hankkia oma asunto kun ero tuli eteen. Niin ja vanhemmilla tietenkin :) Itse tykkään asua yksinkin, saa sitä omaa tilaa, tunne voi johtua siitä että nyt vasta (olen 23) asun ensimmäistä kertaa yksinäni-

SunLion

Vanhempien kanssa asun vielä...mutta vietän melkein puolet ajasta kihlattuni luona (joka asuu vielä porukoillaan...)

yhteen olis tarkotus muuttaa ensi kesänä...kun saan erään urakan hoidettua tulevaisuuden osalta...

Laura

Yksin vuokralla asun. Tai no on mulla kämppis, hyvä kaveri. Ajatuksena olisi muuttaa ihan yksinyksin asumaan. tartten omaa tilaa ja aikaa enemmän

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat