Lapsitilanteesi - Gallupit

PinkPanther

miustakin välillä tuntuu että miula on läpsi kotona... eilenkin kuorin hedelmiä ja asttelin mandariinit ja nektariinit pikkuselle pallerolleni tarjottimelle, että saa syötyä vitamiineja... ikää lapsellani on kohta 30 v. :wink: (tää oli sit lähinnä läppä...) :lol:

Sivut

Kommentit (61)

miss nurse

Yksi lapsi jo olemassa (tyttö 4.v) ja toinen mahassa odottaa helmikuussa ulostuloa.

Olin oikeesti yllättynyt että näin monella tälläisellä palstalla on lapsia.

Tää meidän cosmo-voorumi taitaa muutenkin olla aika rajoja rikkova ja ei-niin-perinteinen.... vai mitä sanotte? 8)

sopuli

Sopuli kulkee kaupungillakin kyynelehtien ihanien vauvojen perään! Herra sopulin on hieman vaikea ymmärtää tätä ;)

Siispä vauvakuume on ja karmeakin vielä ;)

Klara

Ei ole enkä vielä tiedä hankinko koskaan. Aiemmin olin sitä mieltä, että haluan, mutta enää en ole yhtään varma. Pidän kyllä lapsista, mutta ilman lapsia eläminen ei kuullosta ollenkaan kamalalta. Jos hankin niin en ainakaan ennen 28-30+ikää.

Some Day

Ei ole mutta myöhemmin..
Joku viiden vuoden päästä olis hyvä jos vielä saman miekkosen kanssa olen ja asiat on hyvällä mallilla.. Sillon on toivottavasti itse valmiimpi äidiksi.

Darksin

Piti vähän muokata tuota mielipidettäni, tuntui jotenkin vähän tylyltä. :(
Siis sanoakseni; lapset ei oo mua varten, mä en oikein ole äiti-tyyppiä. On ne lapset ihan söpöjä ja silleen, mutta kyllä mä kuiteski koiran ottasin milloin vain.

blaah:)

Ei ole tällä hetkellä lapsia, mutta toivottavasti niitä nyt ainakin yksi jossain vaiheessa tulee... Tosin välillä sellainen olo että ei kiitos, mutta olen silti aika varma että jokin päivä minäkin tuolla rattaita lykin.

mimppu

Ite haluun kyl myöhemmin lapsii mut oisin mieluummin isän roolis, jotenki se raskaus-synnytys-imetys vaikuttaa niin rasittavalt ku oon lähelt seurannu kolmen veljenlapsen alkuelämää, ei käy kateeks se äidin rooli. Tai sit voisin ottaa lapseni vast joskus vuoden ikäsenä :D

miu

ei ole lapsia enkä usko että koskaan tuleekaan. ainakin tällä hetkellä on (ja on siis ollut jo pitkään) sellainen olo, että mulle riittää parhaiten mies ja ehkä pari koiraa :) ollaan nykyisen kanssa kyllä sovittu, että jos ollaan ihkudaaforever niin keskustellaan kyllä aiheesta jos se jommallekummalle ajankohtaiseksi tulee.

figaro

Olen kiinnittänyt huomiota, että täällä on useitakin äidiksi jo tulleita odottavien ja odottaviksi haluavien sekä lapsia haluamattomien ohella :D Kartoitetaanpas mikä on kokonaistilanne foorumilla ;)

Lucky Lady

Ei ole eikä tule. En ole ikinä pitänyt lapsista yhtään tippaa (lue:inhoan), ja toisaalta: näitä geenejä ei paljon kannata levitellä..;)

Laura

Vastasin, että ei ole, mutta haluan tulevaisuudessa. Joskus miehekkeen kanssa puhuttiin , että ennen kun on 30 mittarissa, olisi ensimmäinen/ensimmäiset tervetulleita. Eli 5.5 vuotta vielä aikaa. Ehkä tuossa parin vuoden päästä on ajankohtaista.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat