Paras janojuoma? - Gallupit

Helinä-

Elikkä mikä on teidän lemppari janojuomanne?

Pienet perustelut :)

Itselläni vesi. Raikas ja kylmä vesi vie kaikista parhaiten janon mennessään. Limpparit ym. tuntuvat vaan janottavan lisää :shock:

Sivut

Kommentit (71)

Rixuliini

Vesi, ehdottomasti. Sitä pystyy litkimään litrakaupalla janoonsa, kun taas hiilihapolliset juomat tökkäävät minulla heti alkuunsa kurkkuun.

*Sandy*

Hmm, listasta puuttui maito.. Mä voisin juodan maitoa janojuomana vaikka kuinka paljon! Mutta ehkä sitä vettä tulee loppuviimeksi enemmän juotua..

Angelika

Mulla lempparijuoma on vesi ja ehdottomasti kesähelteillä. Maitokin on hyvää, mutta ei sitä pelkkään janoon tule juotua. Kahvikissa olen myös, joten sitäkin tulee varmaan janoon juotua :D

Vivian

Vastasin limu, sillä juon aivan liikaa cokista. Tavallisesta ei jano lähde ja sitä juonkin vain joskus, hyvää se silti on. Light-versiota menee n.1,5 litraa päivässä.Tuoremehuja koitan myös juoda edes joskus. Vettä harvoin.

Ninna

Vesi. Mulla on aina jääkaapissa vähintään yksi puolen litran pullo vettä kylmenemässä ja päivässä sellaisia saattaa mennä kahdeksankin tekemisestä riippuen.

kameletontti

´´vesi vanhin voitehista´´ :P eli täälläkin raikas ja kylmä vesi. Joskus on erehtynyt esim.yöllä sammuttamaan janonsa limuilla, mutta onkin herännyt tuskaisena hetken kuluttua vielä kamalampaan janoon :shock:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat