Mitä olet tänään oppinut? - Gallupit

k87

mä opin nyt viimestään ettei kannata vetää tumuja, jos mies ei oo kotona seuraavana päivänä :lol:

Sivut

Kommentit (23)

k87

kuten otsikosta näkee, tänne voi kirjotella viimeaikoina oppimiaan asioita. valistakaamme toinen toisiamme :)

itse opin eilen mitä tarkoittaa saattohoito eli terminaalihoito. eli siis esim. syöpäpotilas, joka ei enää voi parantua sairaudestaan on saattohoidossa.

[size=9]ihan fiksu oon siis oikeesti :lol:[/size]

Msuh

Opin ettei autokoulun opettajalle kannata ryppyillä ajotunnin aikana :oops:
:arrow: Seurasi pienimuotoinen puhuttelu samana iltana teoriatuntien jälkeen (hävettää, mutta en vain ole aamuihminen :wink:)

JJEMMY
Celestia
Taas kerran sen ettei aina kannata olla niin ennakkoluuloinen :) Mun ennakkoluulot osoittautuu melkein aina vääriks/turhiks.

Tän miekin opin viikonloppuna!

Amorous

Että joskus 1930-luvulla coca colassa käytettiin kokaiinia. :shock: Ja sitä sai cocapensaasta joten siitä ilmeisesti tulee coca cola nimiki.

JJEMMY
Amorous
Että joskus 1930-luvulla coca colassa käytettiin kokaiinia. :shock: Ja sitä sai cocapensaasta joten siitä ilmeisesti tulee coca cola nimiki.

:shock:

Opin tämän^ sekä uusia enkun sanoja :D

Amorous

Opin tänään mistä tulee sanonnat Seinähullu ja Jäitä hattuun. Joskus ennen jos joku perheenjäsen oli mielisairas häntä ei uskallettu päästää ulos vapaana, joten sidottiin seinään kiinni. Siitä tulee siis tuo seinähullu. Ja tuo jäitä hattuun tulee siitä että ensimmäisissä mielisairaaloissa (tai no psykiatrisiasairaaloitahan ne nykyään on) käytettiin semmoista hoitomenetelmää, että laitettiin semmoinen rautainen "päähine" jonne pysty laittamaan kylmää vettä/jäitä. Tämä sitten rauhoitti näitä. :roll:

Ihan mielenkiintosia kursseja meillä koulussa nyt. :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat