Luetko cosmoa vakavissasi? - Gallupit

Miffy
Sasuska
Miffy
No ehkä niitten pitkissä jutuissa on tapahtunut hienoista tason laskua, mutta ei ainakaan vielä mitään häiritsevää ;) Ja siis Trendistä puuttuu kokonaan se sellainen ihme ärsyttävä miestenmiellytysmielistely-asenne, joka Cosmossa todella häiritsee. Ja Cosmon jutut on mielestäni kirjoitettu huonosti...

Öh, johtuisikohan tuo viimeksi mainittu kenties siitä, että lähes kaikki artikkelit Cosmossa on käännetty suomeksi...? Olin vähän pettynyt, kun huomasin tämän.

Ja jos ne jutut on käännetty Amerikan versioista, ne ei mitenkään suoraan käännettynä sovi meidän kulttuuriin, koska kyllä ne Ameriikan tyttöset vaan niin eri maailmassa elelee. En sitten tiedä, kuinka paljon juttuja muokataan Suomen kulttuuriin sopiviksi, mutta jotenkin ihmettelen tätä kääntämistä. Varmasti Suomessakin riittäisi jutun juurta.

Joka tapauksessa, pilke silmäkulmassa tuota luen, ihan kotonani, koska ensin sain lahjatilauksen ja nyt vielä toisen... Onhan se mukavaa viihdettä tosiaan.

Joo, mua ärsyttää just tuo, että tehdään lehteä niin halvalla, ettei viitsitä edes tehdä suomalaisia juttuja (joita on kalliimpaa tehdä kuin kääntää ulkomaisista). Muutenkin ihmetyttää tuo kääntämisvimma, tollanen yoli yleistä joskus 50-luvulla! Mua muutenkin häritsee sellanen, että on joku tietty tiukka formaatti (esim. just Cosmopolitan) jonka mukaan pitää sitten mennä joka maassa.

Sivut

Kommentit (45)

*Sandy*

Minä peruin Cosmon yli vuosi sitten, mutta nyt tuli taas tarjous (siinä sai vielä jonkun vyön tms. lahjaksi) niin tottakai sitä taas sortui :? Mutta onhan se ihan hauskaa luettavaa välillä, saa heittää aivot narikkaan ihan luvalla :D

Sasuska
Miffy
No ehkä niitten pitkissä jutuissa on tapahtunut hienoista tason laskua, mutta ei ainakaan vielä mitään häiritsevää ;) Ja siis Trendistä puuttuu kokonaan se sellainen ihme ärsyttävä miestenmiellytysmielistely-asenne, joka Cosmossa todella häiritsee. Ja Cosmon jutut on mielestäni kirjoitettu huonosti...

Öh, johtuisikohan tuo viimeksi mainittu kenties siitä, että lähes kaikki artikkelit Cosmossa on käännetty suomeksi...? Olin vähän pettynyt, kun huomasin tämän.

Ja jos ne jutut on käännetty Amerikan versioista, ne ei mitenkään suoraan käännettynä sovi meidän kulttuuriin, koska kyllä ne Ameriikan tyttöset vaan niin eri maailmassa elelee. En sitten tiedä, kuinka paljon juttuja muokataan Suomen kulttuuriin sopiviksi, mutta jotenkin ihmettelen tätä kääntämistä. Varmasti Suomessakin riittäisi jutun juurta.

Joka tapauksessa, pilke silmäkulmassa tuota luen, ihan kotonani, koska ensin sain lahjatilauksen ja nyt vielä toisen... Onhan se mukavaa viihdettä tosiaan.

eikku
Sinsemilla
En oo pariin vuoteen cosmoa tilannut, enkä lukenukaan, muuta ku jossain kampaajalla jos on ollu lehtiä tarjolla... ;) pilke silmäkulmassa... ;)
alko jo pari vuotta sitten toistaa itseään ihan liikaa ja tosiaan se miestenmiellytysmeininki vähän huvittaa...

Trendi tulee tällä hetkellä ja se nyt vielä menee... ne muotijutut on vaan aika kamalia... nykyisin ainakin... pitääkö joku oikeesti semmosia vaatteita mitä siinä esitellään??

samaa mieltä! Samat jutut kuukaudesta toiseen. Ja se miestenmiellyttäminen on aika...no, tylsää...joka lehdessä uusia kikkoja "kuinka viet häneltä jalat alta"
Ja trendin vaatteet! huh :shock: mutta kai sieltä jotain vinkkejä saa....???

Joskus ostan cosmon irtonumeron jos se on alennuksessa. Trendi tulee kaverille niin tulee luettua sitä aika usein

Cosmic angel

Pilke silmäkulmassa ja vakavasti. :lol: Cosmo on tullut jo aika monen vuoden ajan kotiin, vaikka yleisesti ottaen onhan se sellainen hömppälehti ja ikäiselleni hieman liian "teinix". Mutta aina vaan tulee jatkettua tilausta, koska on lehdessä paljon kuitenkin hyvääkin. Ja sen perusteellakin, kun ahnehdin lehden lähes aina uutena kannesta kanteen. :wink:

cOOl

On kyllä huonontunut cosmon jutut. :/ Trendikin on mennyt huonompaan suuntaan mielestäni, mitäs tässä enää kohta voi lukea? Molempia silti luen kun on lahjaksi tilattu ;)

PinkPanther

Mielestäni Cosmossa on jokaiselle jotakin. Välillä seksivinkit menevät minunkin mielestäni yli, mutta on niistä iloakin ollut :) Aina on kiva kokeilla jotain uutta, mutta tietenkin ne omat, hyväksi ja mukaviksi havaitut asiat on seksin harrastamisessakin tärkeimpiä. Jotkut cosmon jutut ovat tosiaan turhia, cosmohan voisi järjestää lukijoilleen kyselyn, että kuinka lehteä voisi parantaa. Paljon molen myös muuta hyödyllistä cosmoa lukiessani oppinut :)

ivoire

Cosmon taso todellakin on laskenut todella paljon. Saa nähdä, kuinka kauan enää jaksan tilata ja lukea sitä. Esimerkiks ruotsinkielinen Damernas värld on huomattavasti parempi naistenlehti. Välillä Cosmossa on kuitenkin ihan mielenkiintosia juttuja, ja niitä luen pilke silmäkulmassa. :wink:

kameletontti

itse kanssa peruin vähän aikaa sitten lehden enkä ole hetkeäkään katunut :) eipä siinä oikein mitään minulle koskaan ollutkaan..en seuraa muotia, sisustan oman makuni mukaan ja seksivinkkejä en kaipaa :lol:

Shandy

Kylläpä sitä tilaan.. Tai no en tilaisi jos itse maksaisin, mutta lahjaksi olen saanut niin mikäs siinä lukiessa ;) Trendikin on parempi, tosin sekin huonontunut.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat