Paras Harry Potter kirja? - Gallupit

vicci

Paras Harry Potter kirja ja miksi?

Sivut

Kommentit (45)

Miffy

En ole lukenut ihan kaikkia, enkä kyllä niin tarkkaan muista että osaisin parhaimman mainita. Mutta mainioita ne on, ja sitäpaitsi kasvattaneet varmasti lukuharrastusta.

PinkPanther

oon lukenu kaikki suomeksi ja ensimmäisen enkuksi... odottelen tuota kutosta ilmestymään suomeksi, en jaksaisi millään odotella. Ja välttelen kaikin mahdollisin keinoin juonipaljastuksia siitä.. julma se ihminen joka miule kertoo kutosen tapahtumista...

*Sandy*

Uusinta en ole vielä lukenut, ajattelin odottaa siihen kun se ilmestyy suomenkielellä (niissä englanninkielisissä meen aina sekaisin opettajien nimissä..).

Eli tähän asti paras on siis viides kirja. Mutta jokainen kirja on ollut edellistä parempi joten katsotaan miten mieli muuttuu kun on lukenut sen uusimman..

chinchilla
*Sandy*
Mutta jokainen kirja on ollut edellistä parempi

Samaa mieltä! Kutonen ihan ykkönen! Innolla oottelen viimestä osaa! :mrgreen:

Ignis

En ole koskaan lukenut, sillä fantsua löytyy parempaakin. Kerran katottiin kavereitten kanssa jotain niistä leffoista, mutta en tiedä mitä, kun nukahdin jo alkutekstien aikana :D Oltiin katottu kyllä jo yks toinen leffa ennen sitä.

Lizzie
Ignis
En ole koskaan lukenut, sillä fantsua löytyy parempaakin. Kerran katottiin kavereitten kanssa jotain niistä leffoista, mutta en tiedä mitä, kun nukahdin jo alkutekstien aikana :D Oltiin katottu kyllä jo yks toinen leffa ennen sitä.

Jos et ole koskaan lukenut, miten voit tietää että löytyy parempiakin? :shock:

Miffy

hehee! :) Niinpä niin. Ei kirjoja pidä tuomita niistä tehtyjen leffojen perusteella! Ainakin POtter-tapauksessa arvottaisin kyllä kirjat korkeammalle (niin asiat kyllä yleensä mun mielestä muutenkin on).

Ignis

Ainoastaan leffan perusteella tosiaan olen omat päätelmät tehnyt :lol: Tosin on yks kaveri kans sanonu lukeneensa sen ensimmäisen (?) ja todennut ettei enempää lue. Kuvittelisin meillä olevan aika samanlainen maku tämänkin suhteen... Sitä lukemista olis vaan aina enemmän kuin aikaa, joten jätän suosiolla ne potterit väliin :D

Piti tosiaan vielä sanomani tuohon kirja ja leffa juttuun, että olen omalla kohdalla huomannut sen menevän niin, että aina se minkä lukee/katsoo ensin on se parempi.

marvel

mä itse näin ensin ensimmäisen elokuvan ja sit luin kirjat. ja rakastan kirjoja aivan mielettömästi, elokuvatkin on hyviä, mutta ei vedä vertoja kirjoille. mä äänestin kolmosen parhaaks, mutta kyllä ne kaikki on parhaita :D ..

-Maya-
liljankukka
Lukretia
Musta Potterit vaan paranee pidemmälle mennessään. Jos joku tuomitsee sarjan ekan kirjan luettuaan, jää aika paljosta paitsi.

Olen täysin samaa mieltä. :!: Kaikkihan ei silti tykkää, mutta kyllä ekat kirjat minusta eroavat jonkin verran viimeisistä. Ne eivät ole niin monitasoisia tai kypsiä tjtn. En osaa kuitenkaan parasta valita, mutta joku näistä viimeisimmistä kuitenkin.

ehkä näillä ensimmäisillä kirjoilla Rowling vaan pohjusti muita..viimeisessä kirjassa niillä ekoilla ainakin oli suuri merkitys.. :wink:

liljankukka
Lukretia
Musta Potterit vaan paranee pidemmälle mennessään. Jos joku tuomitsee sarjan ekan kirjan luettuaan, jää aika paljosta paitsi.

Olen täysin samaa mieltä. :!: Kaikkihan ei silti tykkää, mutta kyllä ekat kirjat minusta eroavat jonkin verran viimeisistä. Ne eivät ole niin monitasoisia tai kypsiä tjtn. En osaa kuitenkaan parasta valita, mutta joku näistä viimeisimmistä kuitenkin.

*WhiteAngel*

No..
Azkabanin vangissahan tuli Sirius ekaa kertaa mukaan..
Ehkä se siksi onkin se "paras".
Kelmien kerho kunniaan! :lol:
Juups, minulle ei nyt muutenkaan tuo "pää-esiintyjä"-kaarti nappaakkaan..kelmit iskee! :lol: :wink:
Nukkumaan, juu... :roll:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat