Mikä eläin itse olisit? - Gallupit

blaah:)

Tuolla yleisessä keskustelussa sattuu olemaan sellainen aihe kuin että mitä eläimiä muut foorumin käyttäjät olisivat, joten ajattelin siis sitten kysyä että minä eläiminä foorumilaiset sitten itseään pitävät??

Mä olisin kissa... Ja kaikki muutkin musta ovat aina samaa sanoneet. Kuulema luonne on yhtä itsenäinen ja silmät on samanlaiset kuin kissoilla.

Sivut

Kommentit (52)

Lucky Lady

Saako valita tarueläimiä? Minä haluaisin olla lohikäärme! Tai aarnikotka. Ei, kyllä lohikäärmeet ovat siistimpiä..! ;)

Mutta jos pitää valita joku ihan peruselukka, olisin kissa tai joku isompi peto jolla ei ole luontaisia vihollisia (kuka sitä nyt syödyksi haluaa tulla) tai välitöntä sukupuuton uhkaa..leopardi olis ihan jees. :)

Rixuliini

Täytyy nyt varmaan vaan sanoa kissa, kun en muutakaan keksi. En usko olevani hirveän kissamainen (tosin jotkut ystävät väittävät että me olemme kissani kanssa samanlaisia :) ), mutta kissana vaan olisi niin helppo olla!
Tarvisi vaan syödä, nukkua, keimailla ja välillä saalistaa. Ja tarvittaessa vähän mielistellä sitä kuka tuo ruoan kuppiin. :lol:

Fansku

Mulle kerran eräs psykoterapeutti ( äidin ystävä meillä kylässä ollessaan..tai no silloin kun asuin vielä kotona) sanoi, että mä oon gaselli. Itse en kyllä osaa sanoa mikä eläin olisin. Ja Lizzie, nyt joku muu eläin, ei mitään valasta!!! :lol:

Doux_faute

Joskus ollaan tätä kyssää kamujen kaa pohdittu ja mä olisin kuulemma orava, kun mä vipellän kauheessa kiireessä paikasta toiseen, olen vähän turhamainen ja ärsyttäväkin. Voisin sitte nakella käpyjä kaikkien tiukkapipojen niskaan ja naura säksättää siellä puussa... Muiden lapsia en tosin söisi.... :shock: Lisäksi mä jemmailen tavaroitani sinne tänne enkä sitten muista mihinkä oon ne laittanut.

Se valas oli kyllä sulosin vastaus :D

Annie the Pooh
Jzzu
Kai miunkin on sanottava että miekin olisin se kissa.
Mukavuuden haluinen otus joka tarvittaessa näyttää myös kynsiään, tykkään silittelystä, viihdyn hyvin omissa oloissani ja mouruan kullalle kiimoissani. :lol:
Kalasta en tosin tykkää, mutta oisinkin vähän ton oman kissani Taaviin tyyppinen kissa joka tykkää mm. hedelmäkarkeista ja muusta makeasta. :D

mie kans.. just toi kynsien näyttäminen tarvittaessa ja kiima-aikaan (miulla menkkojen jälkeen) takamus pystyssä kun tekee niin mieli... :D

Omaan kisuun kun vertaa, niin olisin juuri niinkuin se. Ei tule luo kuin vain silloin kuin itse haluaa ja sitten kun haluaa niin pitää saada jakamaton huomio, muuten tulee suuttumus :D

Niin ja meidänkin kisu syö kaikkea makeaa, hillitön tappelu vaahtokarkeista jos niitä sattuu olemaan...

taruu

hirveen monella on tuo kissa.. muutamakin testi on sanonu et oisin koira, koska oon hirveen riippuvainen muista ihmisistä (siis et tykkään kyl välillä olla yksin, mut parhaiten viihdyn jos on kavereita ympärillä). nukkuminen, syöminen, se et joku silittää, lenkkeily; onhan se koiran elämää..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat