Miehen seksikkäin osa? - Gallupit

vicci

mikä on miehen seksikkäin osa ja miksi?

Sivut

Kommentit (108)

taki

en osaa päättää mikä paras, mutta jaetulle ykkössijalle pääsevät nämä:
-niska
-silmät ja kulmakarvat
-hiukset
-hartiat
-hauikset
-se
-pohkeet
-reidet
-massu
-jalkapöytä
-sormet
-huulet
-solisluiden alue
-leuka
...
ompas mulla kaunis mies :D

Lania

Noista vaihtoehdoista hartiat, harkitsin myös selkää. Ja silmiä. Se vaan riippuu niin paljon.

Muuten kyllä ehdottomasti kunnolliset leukaperät. Aaw. Käsivarret myös hyvä.

Angelika

Pylly on munkin mielestä seksikkäin, jos se on kiintee ja sopivan lihaksikas. Vastasin silmät em. puuttuessa, koska silmät on myös seksikkäät ja niihin kyllä kiinnitän ekaksi huomiota.

Daisy

Tuossa oli aika vähän vaihtoehtoja, mutta itse ainakin pidän ehkä kaikkein eniten ihanista käsivarsista. Ne on kiihottaneet aina, varsinkin, jos ne on silleen... noh, hyvät. Onneksi omalla kullallani on aivan ihanat käsivarret, joita voi aina yksin ollessaan ajatella. :)

chardonnay

selkä on omalla kullalla todella seksikäs, mutta vastasin silti vatsalihakset.
ne on kyllä hienot, mutta kyllä miehellä pitää vähän masua silti olla sen verran että ne lihakset saa vain välillä näkyviin :)

Juniper

Itse vastasin vatsalihakset, mutta hauis on ehdoton suosikkini. Sen täytyy olla tarpeeksi iso! Saa tuntea itsensä niin turvatuksi sellaisten käsien lähettyvillä :wink:

Morrigan

Kyllä minun mielestä silmät vievät voiton, varustettuna tummilla ja vahvoilla kulmakarvoilla.. :) myös vahvat reidet ja pussailtava niska ovat hot! ja tämä kaikki löytyy onneksi kotoa :lol:

tessa

Mä olen ihan heikkona mieheni vatsaan. Sillä on sellanen ihana ruskettunu massu. Ja on sillä kyllä ihanat silmätkin. Ja hiukset. Ja sormet. Sillä on ihan järkyttävän kauniit kädet. Ja peffa...ja kyllä "se"kin on ihan mukava ;)

*Sandy*

Mun suosikki on hartiat; miehen täytyy kulkea suorassa ja 'näyttävästi'. Ei siis kumarassa kuin joku pieni harmaa hiiri :)

Muita suosikkeja on silmät, niihin ensimmäisenä kiinnittää huomiota. Ja kyllähän se takamus tulee aina tarkistettua :wink:

eMaria

Hartiat ja lantio ehdottomasti. :wink: Ja kädet; sormet ja kämmenet vetoaa muhun.. Jos miehellä on isot kädet, niin oon ihan sulaa vahaa. :oops:

sanni

Jep, PYLLY on se ehdoton ykkönen :wink: kun herralla sattuu moinen namipylly olemaan 8) Myös selkä ja massu, ei todellakaan tarvitse olla mikään trimmattu :D.

Hups! Meinas ihan unohtua silmät. Kullan silmät on ihanat savunsiniset, niitä jaksaa tuijotella vaikka kuinka kauan... :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat