Heteroille: Tunnetko homoseksuaalin? - Gallupit

lily

Entinen työkaveri oli ( ja on edelleen homo).
Epäilin asiaa ensitapaamisesta lähtien, mutta se ei ollut mikään este lähemmälle ystävystymiselle. Kyseinen henkilö on yksi ihanimmista tuntemistani ihmisistä ja tulee aina olemaan. Edes seksuaalisuuden paljastuminen ei sitä muuttanut miksikään. En mä ihmisten seksuaalisuuden kanssa ole tekemisissä (muutoin kuin oman poikaystävän),vaan ystävyyssyhteissa tärkein asia on luonne, joten miksi seksuaalisuuden pitäisi vaikuttaa jotenkin suhtautumiseen. Mulle on aivan samantekevää mitä ihminen makuuhuoneessaan tekee, koska mä en ole sitä siellä katsomassa.

Mua ihmetyttää se miksi moni haluaisi tuntea homon? Homothan eroaa heteroista vaan seksuaalisessa mielessä, joten jos tunnet homon niin mikä siinä on niin erilaista kuin heteron tuntemisessa, koska et todennäköisesti tule harrastamaan seksiä hänen kanssaan?

Sivut

Kommentit (66)

Morrigan

yksi parhaista kavereistani on lesbo eikä ole ollut mitään ongelmia tämän takia. Hyväksyn hänet ja hän minut, niinhän se menee :D

vicci

Heteroille: Nyt kysytään tunnetko homon ? eli onko joku kertonut homoudestaan? miten ja milloin? Myös bi ja lesbo suuntautuneet lasketaan!

[size=9]
[color=red]edit: otsikkoa muokkasin-sunlion-[/color][/size]

shanti

voi, tunnen vaikka kuinka monta, sekä homoja että lesboja.
yksi ollut lesbo niin kauan kuin olen hänet tuntenut, eli about neljä vuotta ja on ihan julkilesbo. Samoin toinen lesboystäväni, hänestä en tätä tiennytkään ennen kuin kaksi vuotta sitten, ei ollut vain tullut puheeksi suuntautuminen, vaikka ystäviä olimmekin ja olemme siis edelleen :)
homotuttuni oli paras ystäväni ala-asteella, silloin en tietenkään asiaa vielä tiennyt. Kuulin vasta jonkun aikaa sitten, mutta ei se minua yllättänyt.
niin, onhan näitä ja yhtä rakkaita ovat edelleen, mielipiteeni heistä ei todellakaan muuttunut miksikään, vaikka asian kuulinkin.

Miffy

...ja miksi olisi muuttunutkaan...

Mulla on ystävinä/kavereina/tuttuina monia homoja, sekä miehiä että naisia. Ei se vaikuta ystävyyteen tai mihinkään muuhunkaan mitenkään...

shanti

[quote author="Miffy"]...ja miksi olisi muuttunutkaan...[quote]

itseasiassa meinasin lisätä just tuon lauseen edellisen viestini loppuun, mutta ajattelin, että se on niin itsestään selvää ettei tarvitse :wink:

Lizzie

Tunnen muutaman lesbon, ja olen aina tiennyt heidän olevan lesboja.
Ei se mitään muuta, päin vastoin on tosi hauska jutella siitä miten nainen joka on lesbo suhtautuu tähän nykypäivään kun mediassa mällätään naisen ruumiilla kokoajan, että he tavallaan ovat uhreina, tavallaan saajan puolella.

amethystine

Vastasin että en, mutta kun hetken mietin, niin kyllä minä bi-seksuaaleja tunnen. Yksi on melko hyväkin ystävä, en vain ajattele asiaa koskaan, sillä ei sillä niin väliä ole. Toinen on kullan kaveri, enkä hänestäkään oikeastaan mitään sen kummempaa ajattele, jokainen olkoon mikä on.

Juniper

Minä en tunne yhtään leboa tai homoa. Mutta haluaisin kyllä!!!! Vaikka eihän se ihminen itsessään muutu yhtään, niin onhan heillä omat näkökulmansa asioihin..

Laura

tunne homi,- lesbo- että biseksuaaleja. Osa on ollut kaapissa pitempään kun toiset. Minulle he ovat samoja ihmisiä, kun heterokaverinikin. Sama kait se on ketä rakastaa, kun on itse onnellinen ja sinut asian kanssa.

bonbon

Minä tunnen kaksi bi-tyttöä ja lisäksi tiedän muutamia. Eikä ole mitään ongelmaa ollut heidän suuntautumisensa kanssa. Oikeatsaan toisesta en edes muistanut sitä, koska tämä kaveri on seurustellut jo pari vuotta jätkänsä kanssa, enkä edes tiedä pitääköhän enää tytöistä. Voiko ajatukset muuttua?

vicci
bonbon
Minä tunnen kaksi bi-tyttöä ja lisäksi tiedän muutamia. Eikä ole mitään ongelmaa ollut heidän suuntautumisensa kanssa. Oikeatsaan toisesta en edes muistanut sitä, koska tämä kaveri on seurustellut jo pari vuotta jätkänsä kanssa, enkä edes tiedä pitääköhän enää tytöistä. Voiko ajatukset muuttua?

kyllä voi. kävimme tästä pitkän keskustelun kaverini kanssa, (mollemat meistä siis sateenkaarikansaa:P) ihmismieli on ihmeellinen.

Carrie

Läheisin miespuolisin ystäväni on homo, ja minulle ei ole ikinä ollut ongelmaa hyväksyä sitä. Myös hyvä naispuolinen ystävä on bi, eikä se vaikuta mitenkään suhtautumiseeni: ei ihmisen seksuaalinen suuntautuminen tee hänestä mitenkään outoa, vaikka se poikkeaisikin valtaväestön suuntautuisesta. Hattua täytyy nostaa niille jotka uskaltavat avoimesti olla mitä ovat, vaikka suuri osa ihmisistä on niin suvaitsemattomia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat