Kuukausibudjettisi - Gallupit

Ada

Oma osuuteni kaikista menoista:

vuokra: 250 e

ruoka: n.50 e

netti: 30 e, joka toinen kuukausi mun vuki maksaa

vesi: 14 e

puhelinlasku: n.15 e

koulumatkat: max 120 e

hömppä:n.15 e

Sivut

Kommentit (27)

Lucrezia

Oletteko laskeneet, että paljon teillä menee kuukaudessa rahaa ihan siis elämiseen? Tarkoitan siis et kaikki ruokaostokset, laskujen maksaminen, vuokra jne. Biletystä, shoppailua ja vapaa-ajan muita välttämättömiä maksuja ei lasketa... :?: :roll: Ja pliis jotain kommenttia perään, et mitä tähän summaan kuluu ja kuinka hulppeasti elätte? Yksin tai kaksin?

marimma

mmmm..

Vuokra = 450€/kk
Vesi = 32€/kk
Sähkö = 78.80€/3kk eli noin 27€/kk

Tv-lupa = n. 51€/3kk eli noin 17€/kk
Netti = 19.90€/kk

Ruoka = jotain 250€/kk tienoilla

meillä siis asustaa minä ja avokki sekä 2 kissaa :) joten nämä kaikki menot sitten vielä puoliks niin ollaan siinä että paljonko menee per nuppi rahaa :)

Shandy

No öö, tosi vaikee miettiä.. Mulla menee yleensä kaikki mitä tuleekin, tosin iso osa menee ihan hömpötykseen.

No mut.
Vuokra ja vesi: 402€
Sähkö: about 25€/kk
Netti: about 25€/kk
Puhelinlasku myös sen 25€

Ruokaan menee ehkä joku 100-200€ kuussa.

Sit on tietty kaikki "turhat" ostokset ja biletykset ja muut ja salin kuukausikortti, mut jos noita ei lasketa niin ei sitten..

Niin ja asun yksin. Ja ehkä elän melko "hulppeasti", kun en mää ikinä mieti et mitä voin ostaa ja mitä en, ostan sitä mitä tekee mieli ja mitä mukamas tartten. :P

sopuli

Laskeskelin tossa äsken ja meillä menee rahaa ihan kauheena :shock: On kyl pakko kiristää pussin nyörejä, jos mies jää työttömäks ja kun mulla on tulorajat täynnä. Onneks kohta vaihtuu vuosi!

Pelkästää mun osuus pakollisista menoista, mikä sisälti kyllä autonkin, on joku 800e... Siihen päälle sit vaatteet yms! Taitaa joutua sopuli todelliselle dieetille ens keväänä, kun ei oo rahaa ostaa ruokaa :D Bensaan menee hulluna rahaa, kun mun koulumtka on yli 25km suuntaansa. Mut en kyl vaihtais poiskaan tätä korvessa asumista :)

marimma
dani
Siis merkitsettekö nuo ruokamenot että esim 140 euroa per henkilö? Siis jos asutte esim avomiehen kanssa? Vai onko nuo summat per naama?

Minun summat on ainakin yhteensä menoja. Eli siis nuo kaikki puoliksi niin tulee se minun osuus :)

Mariposa

Laina + yhtiövastike, vesi, sähkö =580 e / kk
auton vakuutusmaksut keskiarvo =63,75 e / kk
ylimääräinen laina =120 e / kk
puhelinlasku =20 e / kk
autolaina =100 e / kk
yleensä joku luottokorttilasku =150 e / kk
ruoka yms =n. 260 e / kk
bensa =80 e / kk
pillerit =10 e / kk
TV lupaa en maksa.
Nettiyhteyden maksaa avokki samoin kotivakuutuksen.

yhteensä 1383,75 e
KÄÄK!

Ja tässä oli siis vain minun osani.

kutikuti

-Vuokra ja vesi nyt n. 445 € / kk
-ruoka n. 80 € kuukaudessa, tosin ylittyy helposti jos käyn ulkona/baarissa
-vaatteet,asusteet,korut,kämpän sisustus vaihtelee mut joka kuukaus menee ainakin 20 € omaan kivaan
-pillerit 11 €/kk
-puhelin 25€/kk ( noin arvio )

marimma
antagonismi
Paljonks toi tekee.. *laskelmoi* .. Elikkä sellaset 670 euroa. HERRAISÄ. :shock:

Ei mun mielestä ole hirveen paha kuitenkaan :)

meillä menee mun laskujen mukaan nyt n. 450€/kk per nuppi :) noihin kaikkiin tuolla ihan ylhäällä mun viestissä lueteltuihin juttuihin :D

antagonismi

Vuokra: 341e.
Vesi: 10e.
Sähkö: 19e.
Ruoka: n.200e.
Netti: 20-40e. (en äkkiä muista, vaik just maksoin :D )
Puhelimet: n.60e.

Paljonks toi tekee.. *laskelmoi* .. Elikkä sellaset 670 euroa. HERRAISÄ. :shock:

MUOKS. En tajunnu ollenkaa :D Tääl siis asuu minä, mies ja koira. Nuo menot on meidän yhteiset, eli ei siitä nyt hirveesti tuu maksettavaa per naama, paitsi nyt ku ukko on intis eikä osallistu maksuihin(älkää ees kysykö miks, sen perustelut on hanurista).

Neppis_

Kahestaan asutaan ..nii kissojen kans kylläkin (x2)

Vuokra: 520e (46 m2) (sossulta tukea ja kelalta ..joten ei kokonaan oma pussi)

(Sähkön maksaa sossu -yleensä siin 42e kieppeil..)
(lääkkeet: sossu)

netti joka toinen kk 29e

Vesi: 34e
Ruoka yht. 160e, koko kk (joo ja siihenkin pitäs laittaa lisää,Ei riitä!.. yleensä laitetaan heti säästöön ja siitä sit kulutetaan)

Bilestys: 100 e .. noin

hömppä -- n. 50-100 e.. (riippuu paljon on velkaa ja mitä milloinki on tarpeellista..)

[käteen meille sossut jää 600 e kahteen pekkaan, joten siitä sit ton veden jälk. kaikki omasta pussista ..Yleensä jäädään vaan tappiolle.. en ymmärrä vaikka tajuan tilanteen..]

Trinity

Vuokra 380€ (sis. veden 10€)
Sähkö n. 15€
Puhelinlasku n. 60-80€
H&M:n tililasku 21€

yhteensä pyöreesti 500€

(+ ruoka, lemmikeiden ruoat, vaatteet etc. en osaa summaa sanoa kun vaihtelee..)

Eli nollille jään käytännössä aina näin työttömänä..

Kepatäti

* Vuokraa maksan 201,60 euroa (eli siis asumislisän maksimin), kulta maksaa loput :oops:
* ruokaan menee 100-150 euroa ja kullalta samanmoiset
* puhelinlasku 12-13 euroa

siinä oli mun kuukausibudjetti. eli noin 350 euroa menee parhaimmillaan, eikä sitä enempää olisikaan varaa mennä. Vesi kuuluu vuokraan ja sähkön, netin yms. maksaa muru työssäkäyvänä.

xaz

Lukihäiriö, luin tän ketjun otsikoksi "kuukautisbudjetti" :lol:
Nooh, joka kuukausi menee niin eri verran rahaa, että mitään tiettyä budjettia ei ole :roll: Aika tyypillisesti joka kuun lopussa joutuu vähä pihistelemään, mutta oon niin tottunu siihen että kuukausi ilman loppupihistelyjä tuntuis kovin oudolle :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat