Silmiesi väri? - Gallupit

tanjazuzanne

Vihreät simmut omistan.

Sivut

Kommentit (97)

Klara

Tuosta hiustenväri-gallupista tuli mieleeni tehdä tälläinen galluppi. Eli minkäväriset silmät sinulla on?

Itselläni on siniset silmät. Käytän piilareita lähes aina paitsi kotona silmälaseja. Minulla on likinäköä on noin -3,5.

PinkPanther

ihan siniset silmät on minulla, se on aika jännä juttu, koska vanhemmillani ja siskollani on kaikilla suklaanruskeat silmät. isomummollani ja isäni isällä oli siniset silmät. Käytän laseja ja värittömiä piilolinssejä, pidän kovasti silmieni väristä, niin puhdas sininen... näköni on -5

minä

vihreänruskeat, onneksi enemmän vihreät!! Vaatteiden kanssa saa aika hyvin pelattua kumpi väri voitolla. Joskus on oikeen säkähdyttävän vihreät!...ainakin kun on parkunut ja silmien verisuonet näkyvillä..heh

Ritu

Vastasin siniharmaat.. Vaikka välillä tuntuu että niissä oo mitään sinistä, mut kai ne jossain valossa aina välillä sinisiin vivahtaa ja riippuen vaatteista. Mutta tykkään kyllä. Mieli tekis hommata joko turkoosit tai tummansiniset piilarit, mut taitaapa tuokin jäädä hommaamatta rahanpuutteen takia.

rasmus

Sinivihreät ovat. Olen käyttänyt sinisiä piilareita, itselleni tuottivat vain päänvaivaa. Että jos vain huvikseen meinaa käyttää (niinkuin minä), en suosittele :(

Morrigan

Siniharmaat täällä. Ollaan siskon kanssa valitettu kun on niin "värittömät" silmät molemmilla mutta on näitä kyllä kauniiksi kehuttu joten kai ne on ihan kivat :)

*Sandy*

Vihreät silmät täältäkin löytyy. Piilareiden kanssa olen taistellut monta vuotta, mutta värillisiä en ole kokeillut. Nyt olisi suunnitteilla silmien laser leikkaus, on tuota miinusta sen verran. Kunhan nyt vaan uskaltais varata ajan :I
Onko kenelläkään kokemusta laserleikkauksesta (näin nyt vähän off-topicina)?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat