Minkä painoisia olemme? - Gallupit

celestine

pituutta semmoset 162 ja painoa n.52kg

Sivut

Kommentit (74)

-Maya-

vastasin tohon 56-60..taitaa olla tällä hetkellä ihan ylärajoilla..oon 165 pitkä, joten en lainkaan ylipainonen, mutta muutaman kilon tykkäisin olla vähemmän.. :roll:

Meemii

167/49 tällä hetkellä, kesän aikana tullut melkein kuusi kiloa laihduttua (ei, en ole tietoisesti laihduttanut). Jospa ne tulisi syksyn myötä takaisin :wink:

Fanni

Tein nyt vain yksin kertaisen gallupin, eli minkä painoisia olette? Voi kans laittaa pituutensa viestiin.

(Jos tää ei kelpaa näin niin joku mode varmaan tekee sitte siihen "minkä painoisia ja mittaisia olette" -ketjuun myös äänestyksen. Äänestykset on kivempia!:) )

Neppis_

:lol: monikaan ei paljastanut mihin ryhmään kuuluu.. niin ja olen yksi niistä. Luulin vain että olen tyyliin ainut joka ei kehtaa siitä äänen mainita.. niin vaikka en olekaan ylipainoinen tai lihava ..heh. No me naiset ... :roll: :D

antagonismi

Mä vastasin tähän aikaa sitten, mutten kehtaa paljastaa vastausta vaikken ylipainoinen olekaan :) Jotenki vaa tuntuu et kaikki täällä on jtn 50 kg :P

Zuzannah

mä vastaan tähän sitten vasta kun oon tyytyväinen painooni.

enkä edes tiedä kuinka paljon painan kun en oo kohta vuoteen edes käyny vaa'alla.

Jzzu
Miffy
Jzzu
75 eikä ees hävetä..

Miks pitäiskään? :)

Onhan tuo jo ylipainon puolelle päässyt pompsahtamaan, kyl se ehken vähän hävettää, välillä. Omanipahan ovat joten pyrin kyllä kantamaan nuo ylimääräisetkin kilot kunnialla ja sellaisella rakkaudella kun omaa kroppaa kohtaan kuuluukin kokea, en aina onnistu mut siihen pyrin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat