Hiustesi väri? - Gallupit

figaro

Jälleen kerran mielenkiinnosta väsään tänne äänestystä :D Tällä kertaa koskien hiuksia..

Minkä väriset hiukset sinulla on? Oma väri vai värjätyt? Jne.

Sivut

Kommentit (111)

Lizzie

Minulla on nyt lämpimänruskeat, aika pitkät hiukset, värjätty tietenkin :) Oma väri se perus asfaltinharmaa..

Itseasisassa on se tummanruskee, ihan selkeesti :)

SooZ

punaiset mulla. värjätyt. aattelin kyllä että mustaks taas värjään tuossa halloweenin tienoilla :) punanen ja musta vaihdelleet mulla jo reilun vuoden verran.
maantienharmaahan tää pää oikeesti olis.

Lizzie
Jzzu
Teetin kesän alussa kampaajalla värinpoiston kun kyllästyin.. en tunne oloa yhtään kotoisaksi oman värisissä hiuksissa, tiedä sitten mikä siinäkin on. :(

Miten se käytännössä tapahtuu, jos siis parturi tekee värinpoiston niin eikö se ole periaatteessa vaan vaalentamista, onko se idea sitten siinä että sen vaaleaksi värjätyn hiuksen päälle värjätään sitten uudestaan sen oman juurikasvun väristä? Mut eikö se oo niin et sitä omaa väriä hiuksesta ei saa esille "kuorittua" värinpoistollakaan? Ei jummara :shock:

Itsekin mietin välillä juuri tuota vaaleaa juurikasvua värjätessäni (näyttää ihan kaljulta kun ohimoilla kasvaa vaaleeta!) että olis toisaalta kiva jos olis "omat" hiukset, mutta tiedän kyllä että kyllä siihen jotain pientä pitäisi sitten laittaa kuitenkin... taas jotain pientiä.. ja taas jotain pientä...

MiuMiu*

Tummanruskeena ja pitkähiuksisena on viihtynyt jo yli kymmenen vuotta...oikea väri on vaalea...nyt oon halunnut jo pidemmän aikaa punertavat hiukset, mutta eihän se väri näin tummaan tukkaan tartu ja värinpoisto/värjäysrumbaan en haluis lähteä, mutta eikai tässä muukaan näy auttavan, joten saa nyt nähdä...

figaro

Minullekin tehty värinpoistoja ja on muuten musta tiukassa. Kannattaa harkita - erityisesti pitkät hiukset omistavat - ennen kuin menee värjäämään. Ei mikään helppo nakki saada pois ja toisekseen, se porkkananpunainen ei ole mikään kiva ilmestys blondiin sekoittuvana :(

Ja värinpoisto sinänsä on harhaanjohtava nimike. Kyllähän väriä lähtee, mutta samalla omakin väri esim. juurikasvun osalta. Näin ruskeahiuksisena (luonnostaan) ei ole järin mukavaa värinpoiston jälkeen olla blondi ja sitten taas juurikasvu turhan tumma :evil: Ja oman värin löytäminen väripurkeista on aikasen hankalaa :(

kattikee

Olen aivan totaallisen blondi. Omat hiukset suht vaaleet, mut värjäyttäny oon vielä vaaleemmaks. Ei kuitenkaa liian... Hankalaa selittää. Olen ajatellut ruskeaksi värjätä, mutta saattaisi näyttää tyhmältä... Kattoo nyt.

Lania

Punakupariruskeet hiukset on mulla. Oliskohan värjätty :P

Viihdyin blondina monta vuotta, ja välillä (onnistuneiden) valokuvien äärellä haikailen siihen takasin. Nyt kuitenki viihtyny tässä, välillä ollu enemmän ja vähemmän räikeetä punasta ja kaikenlaisia sävyjä punaruskeesta punaviolettiin asti on kokeiltu, tiedä sitten mikä niistä olis paras. Tosin oma väri --> blondi --> kirkas punanen --> blondi --> kirkas punanen vei hiukset aika lahjakkaasti rappiolle, nyt on pitäny sitte vähä hillitä. Ja oon alkanu suosiin kevytvärejä ja sävytteitä oikein urakalla.

dyingbride

mulla on pitkät, punamustat hiukset. eli mustalla pohjalla oikeen kirkkaan punaisia raitoja. ja ei, ne eivät tietenkään ole värjätyt.

cosmo21

Oon blondi, mutta otin just viime viikolla kampaajalla käydessäni ruskeita raitoja hiuksiin. :wink: Blondiuskin rupeaa välillä kyllästyttämään ku on sitä kuitenkin ollu blondi koko pienen ikänsä. :) Vaihtelu virkistää! :wink:

Sanya

Oma värini on melko tummanruskea. Nyttemmin olen innostunut värjäämään niitä hieman punertaviksi. Hmm olisikohan taas aika käydä tapaamassa kampaajaa... :lol:

Ritu

Tällä hetkellä on vaaleenruskeat hiukset. Ei nämä nyt kauheen vaaleet oo mut ei kyl tummatkaan. Ja ei ny ihan maantiekään sentäs.. Ens kuun eka päivä olis kampaajalle aika ja aattelin laittaa tummia ja vaaleita raitoja. Ja pituus on sellanen aika lyhyt.. Etuhiukset kyllä roikkuu silmillä ja leikkaus on sellenen keesi-tyylinen.

*Sandy*

Mulla on luonnostaan sellaiset tylsät 'maantienharmaat' hiukset. Siis sellaiset mitä melkein jokaisella on :roll:
Nuoruusvuosina kokeilin ties mitä värejä, mutta nyt on vähän rauhoittunut tuo värjääminen, varsinkin kun kasvatin pitkät hiukset. Hiukseni ovat olleet vaaleat nyt kohta kolmisen vuotta, ja ihan tyytyväinen olen ollut. Ja siis tosiaan niitä on värjätty, mutta väri ei kuitenkaan ole kovin kaukana aidosta väristäni.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat