Mikä vuodenaika miellyttää eniten? - Gallupit

sakura
blaah:)
Jos ihminen olisi tarkoitettu tällaisiin pakkasiin, olisi meillä paksumpi läskikerros ja tuuhea turkki :?

Tai järkeä rakentaa lämpimiä asuntoja..

Sivut

Kommentit (73)

chinchilla

Minä oon talvella talvi-ihminen ja kesällä kesäihminen. Ja nyt ku on talvi niin totta kai se talvi on mun lemppari. Pääsee lautaileen ja hiihtään ja tekeen kaikkee muutakii kivaa. Yleensä on silleen että ku kesä loppuu (=syyskuussa) ootan talvee ihan hulluna. Ja sitten joskus huhtikuun alussa oottaa taas kesää...noi kevät ja syksy ei oo oikein mun aikaa....kevät loskan ja syksy pimeyden ja sateiden takia... :roll: :D

blaah:)

Kesä on ainoa aika jolloin on tarpeeksi lämmin olla pihalla enempää kuin kymmentä minuuttia kerrallaan....

Jos ihminen olisi tarkoitettu tällaisiin pakkasiin, olisi meillä paksumpi läskikerros ja tuuhea turkki :?

papuna

kesä!!!

"isona" aion asua sillai töissä ulkomailla,ettei tarvii talvia kärvistellä täällä :twisted:
kesällä oon kaikin puolin ihanampaa<3

Rixuliini

Kyllä se kesä taitaa eniten miellyttää. Pidän myös syksystä ja keväästä tosi paljon, ja onhan talvessakin omat puolensa! :lol:
Eli näemmä taidan olla ihan kaikkiruokainen.

Fansku

Kesä ehdottomasti! Se, ettei tarvi pukeutua ihan hulluna kun lähtee ulos, toisin sanoen ulos voi vaan huolettomasti hilpasta! :D Ja aurinko ja tietysti lämpö. Sen parempaa ei ole :D Seuraavana tulee kyllä talvi, ulkoilu on ihanaa jos on tarpeeksi päällä ja siitä saa kunnolla nauttia eikä juosta minkään junan tai ratikan perässä. :lol: Jostain syystä keväästä ja syksystä en "saa irti" mitään...

Ritu

Kesä on kyllä jees ku ei tosiaan tartte vaatteita olla niin kauheena päällä ja ei tartte ressata kouluhommista. Mut on syksykin omalla tavallaan ihan jees, ku on pimeetä ja saa poltella kynttilöitä. Talvella ei oo niin kivaa ku on liukasta pyöräillessä jne. Mut eipä mulla oo oikeestaan niin kauheesti mitään vuodenaikaa vastaan.

MiuMiu*

Pähkäilin tässä jonkin aikaa kesän ja talven välillä ja päädyin sit kumminkin kesään, koska silloin voi pukeutua rennommin, eikä tarvitse vetää päälle hirveetä villapuserokerrosta ( olen melkoinen vilukissa :) )
Kesällä on muutenkin jollain lailla iloisempi tunnelma.

Talvessa taas on ihanaa se tunnelma, joka syntyy pimeällä kynttilöistä ja muista hämärävaloista, sekä lumihangesta.

shanti

vastaan ehdottomasti kesä. se on niin rentoa aikaa, eikä pelkästään loman takia, sillä en edes muista milloin olisin saanut viimeksi lomailla kesän. töitä, töitö, töitä vaan. Mutta nekin sujuu paljon lupsakammin kesällä.
Rakastan lämpöä, mikään ei ole niin ihanaa kun maata rannalla ja tuntea, miten aurinko käristää ihoa (tätä herkkua saa tosin ihan liian harvoin nauttia täällä Suomessa, onneksi viime kesä oli tässä suhteessa kymppi plussan arvoinen). Silloin on valoisaa ja luonto tosi kaunista.
Niin, ja kun menee kauppaan, ei tarvii hikoilla miljoonien vaatekerrosten alla ja pihalle mennessä taas jäädyttää se oma hikensä. ei ei ei :?

Morrigan

itse rakastan eniten syksyä, siinä on jotain kaunista kun lehdet tippuvat hiljalleen maahan, on vähän viileämpi ilma ja illat ovat pimeitä :) Kesällä on yleensä liian kuuma minun makuuni, ei ole kiva istua jatkuvasti hikisenä ja ahdistuneena, heh! Talvesta tykkään myös... ja keväästä.. hmmm.. joo, kyllä se on syksy :D

Jomina

[color=blue]Kyllä se kesä eniten miellyttää. Saa mennä vähissä vaatteissa, aurinkoa ja valoa. Tietenkin kesään kuuluu sateet ja ukkoset mutta ne tuo oman värinsä koko vuodenaikaan. Mutta kyllä talveakin odotan, koska syksy on aina mulle ollut niin masentavaa ja väsyttävää aikaa että huhhuh. En tiedä mikä siinä on. Kai se on se, että näkee kuinka kesä kuihtuu pois. [/color] :roll:

*Sandy*

Kyllä se kesä on vaan niin ihanaa aikaa :)
Toisaalta tykkään syksystä siinä mielessä, että saa poltella kynttilöitä ja olla viltin alla poikaystävän kanssa vahtaamassa jotain tyhjänpäiväsiä sarjoja :) Ja muutenkin, kyllähän sitä varmaan kesäänkin kyllästyis jos ei olis yhtään vaihtelua..

NightQueen

Kesällä on ihanaa kun saa kullan kanssa nautiskella auringosta ilman mitään stressiä ja kiireitä :) Ja festarit ym myös piristää kovasti.

Mutta talvessa on myös se oma tunnelmansa, kun makoilee rakkaan kanssa peiton alla juoden glögiä :D aiai.

Kesää äänestin, se voittaa ehdottomasti.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat