kihlat? - Gallupit

_petrah_

minkä ikäisenä olette menneet kihloihin ja kauanko olitte ennen kihlausta yhdessä...?? :)

Sivut

Kommentit (28)

Helinä-

Olin 15, kun menin kihloihin :oops: Ennen kihloihin menoa oltiin surusteltu reilu puoli vuotta. Edelleen ollaan kihloissa. Kihloihin mentiin n. vuosi sitten :wink:

Emmy

]]

Ollaan oltu vuos yhessä, kuukaus kihloissa. itse olen 15, toinen osapuoli 16. TIEDÄN että ollaan nuoria, mutta rakastetaan tosissamme<3<3<3
toivottavasti joku ymmärtää, eikä kukaan tuu sanomaan "mikään ei kestä ikuisesti" :? :D mutta juu, 30 päivä viime kuuta mentiin kihloihin <3

Lizzie

Olin silloin 19-vuotias, parin kk päästä 20-v kun menin kihloihin.
Yhdessä oltiin silloin oltu 1v 9kk, yhdessä asuttu 1v3kk.

Kihloissa oltu kohta kaksi vuotta, häitä tarkoitus juhlia kahden ja puolen vuoden päästä.

nasuli
Jzzu
nasuli
olin 19v. yhdessä oltiin oltu 2v 4kk..yhdessä asuttukkin jo melkein pari vuotta..

Siis noin kauan olleet yhdessä ja pari vuotta melkeen yhdessä asunut?
Aika varhaisessa vaiheessa ilmeisesti muutitte yhteen vai ymmärsinkö oikein?

huomasin vasta nyt kysymyksen..
oon siis tavannut mieheni syksyllä 01, ( olin just täyttänyt 17 ja mies juuri täyttänyt 20)..kesällä 02 muutin mieheni luo ja toukokuussa 03 muutettiin isompaan kämppään, ja täällä asustellaan edelleen.. ( nyt minä siis 21v, ja mies 24) Kihloihin siis mentiin vajaa 2 vuotta sitten maaliskuussa 04..
nuorena on siis löydetty se unelmien mies:)

ansku

]

Kaksi vuotta oltiin yhdessä kunnes kihloihin mentiin.<3 poikaystävä silloin 18 ja itse olin muutamaa kuukautta vaille. kihlauksesta nyt reilu puolivuotta.

SunLion

Täytän tänä vuonna 20...Hän täyttää 22. Oltiin sillon 18 ja 20... nyt ollaan oltu vuoden verran kihloissa...oltiin seurusteltu puol vuotta ennen kun kihloihin mentiin.

bansku01

Olimme olleet kultani kanssa melkeen 4vuotta yhdessä kun menimme kihloihin.Ja nyt olemme olleet kaksi vuotta kihloissa ja avoliitossa :lol:
Helmikuussa meillä tulee 6vuotta yhdessä oloa ja olemme nyt 21vuotiaita.

Outo.

Pitäisiköhän jättää vastaamatta kun tuntuu että taidan olla nuorin ja kaikista vähiten aikaa seurustellut...

Erhmm. Älkään uarako tai vähätelkö. En ole pennuksi muuttunut kun en sitä aiemminkaan ollut, eli täysin tietoinen olen mitä kihlaus merkitsee :D

Siis. olin kuukautta vaille kuusitoista. Ja seurustelimme erittäin vähän aikaa ennen kihlausta. Seurusteluaika ennen sitä lasketaan kuukausissa. :) Onnellisia olemme ja käymme yhteen kuin nappi voihin. Kihlattu melko tulinen ja minä hillitsen häntä aina aika ajoin, mikä sopii kummallekin... Ennen häntä olin huomattavasti tulisempi, tämä on rauhoittanut minua paljon. Hän se vaan on niin ihana :D

Edit:

Tuntuu vain että kaikki ajattelevat meidän menneen liian heppoisesti kihloihin, varsinkin kun minä olen näin nuori. Mutta mitäpä tuosta, Kun kuitenkin itse tietää mitä tuntee ja ajattelee. Ainut asia minkä takia se tuntuu itsestä joskus niin pikaiselta on normien mukaan eteneminen :D

Tapsu

Olin 17 ja poikaystävä 18 kun mentiin kihloihin, oltiin oltu n. 7kk yhessä ja nyt ollaan oltu 6kk kihloissa ens viikon torstaina <3 eli vaan vuosi ikäeroa, samassa kuussa synnytty peräkkäisinä vuosina :) poikkis täyttää nyt 20 ja mä 19. Täytettiin siis vielä samana vuonna 18 ja 19 sen jälkeen kun mentiin kihloihin.
Ehkä vähän aikasessa vaiheessa, mutta molemmat halus todella :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat