Horoskooppisi - Gallupit

Sinsemilla
katarine
skorpionihan mä. nousevasta ei oo hajuakaan. mistä sen saa selville? mä kävin tuol astro.fi mut en mä löytäny sielt mitää. tai sit vaan en osannu mennä oikeesee paikkaa. en tiiä. :lol:

kannattaa sittenkin ehkä liittyä siihen sisäpiiriin eli kirjautua, niin sieltä ainakin pääset tekemään oman kartan syntymäaikasi avulla ja siitä näet siis kaikki nousevat merkit ja muut... :)

Sivut

Kommentit (154)

Sinsemilla

suomalainen versio astro.comista on www.astro.fi sieltä löytyy biorytmit ja mayat ja kaikenmaailman horoskoopit... :)
kannattaa kurkata jos on vähääkään kiinnostusta astrologiaan...

itse siis neitsyt, nouseva vesimies... ja sideerinen leijona (ilmeisesti, kun aurinko syntymähetkelläni leijonassa on ollut todellisuudessa...) ja ihan hyvin kuvaus osuu minuun...

no mutta siis, aina oon itteäni perus neitsyenä pitänyt... pikkutarkka ja huolehtiva ja vaatimaton, joskin kunnianhimoinen (mikä ilmeisesti tulee tuolta leijonasta)...ja tunteellinen olen myös...

edit: tuonne astro comiin pitää muistaakseni kirjautua että pääsee tekemään karttoja tai muuta, mutta suomalaiseen ei muistaakseni tartte...

edit: ai oliko joku tuosta astro.fi:stä kertonutkin...olempas sokea... ;)

Rixuliini

Eli mikä olette horoskoopiltanne ja nousevalta horoskoopilta?

Itsse olen rapu, ja nouseva skorpioni.

[size=9][color=red]Huomasin tuossa, että aikasen moni kyselee tuosta nousevasta merkistä.. Vilkaiskaapa www.astro.fi -sivustoa. Sieltä löytyy.. ;) figaro[/color][/size][size=9]
[color=blue]
tein pyynnöstä äänestyksen mutta koska 12 eri vaihtoehtoa ei saa, niin ehdotuksen mukaan jaoin horoskooppimerkit elementtien mukaan.
-Zuz[/color][/size]

wendy

Skorppioni olen.
Yhdyn myös kysymykseen "mikä on nouseva horoskooppi?"
Kaikki niistä aina höpäjää, mutta ikinä en ole huomannut kysyä sen merkitystä ja miten sen saa tietää.

bile_hile

Ei ole näköjään muita Itsepäisiä Oinaita ilmoittautunut :D Olen täydellinen oinas, siis todella itsepäinen, ei anna periksi millään ja tahtoo olla aina ekana kaikessa. Oinaat rules :wink:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat