RUOKA, joka maistuu ja mättää? - Gallupit

kissanminttu

Suklaata syön niin kauan kuin on mitenkään mahdollista suuhun sitä saada.. :oops: Se on vain jotain niin taivaallista :roll: :) Mitään ei taas tule mieleen mitä en suuhuni laittaisi.. Olen todella kaikkiruokainen! :lol:

Sivut

Kommentit (67)

papuna

jäätelölle olisi aina tilaa,nam!
ja uutena villityksenä on tullut sipsit ja diipkastike,slurps!!

jos nyt ihan ruuasta puhutaan,niin porkkana kaikin taivoin valmistettuna ja parsa on siellä herkkuja<3
myös herkkusienet,ja todella monet juustot!en oo homejuustojen kanssa vielkään sinut,mutta kaikkia muita menis vaikka joka päivä(jos linjat sallisivat!)

mitään eläintä en söisi enää koskaan mistään hinnasta.mutta kaiketi kuitenkin juuri siksi kai ällöttää eniten ajatus pekonista ja hot wingseistä :x

Jzzu
Neppis_
Heh.. "joka" opiskelijan ruoka : Makarooni (!!!!!!!)

niin, ettäs kuinka moni sitä linjaa on kokenut.. / kokeillut :) ?

Kyllä tuota opiskellessa on saanut makaroonilla kupunsa olla monesti täyttämässä.
Tosin eipä siinä mitään sillä satun onneksi tykkäämään kovasti esim. makaroonilaatikosta. :D

blaah:)

Mä tykkään oikeastaan kaikista pasta- ja perunaruoista. Myös leipää ja kasviksia syön paljon.

En ole ikinä syönyt sisäelimiä, veriruokia, kalaa enkä sianlihaa. Pelkkä ajatukin noista yököttää :x Myös makaroonilaatikko kuvottaa. En voi ymmärtää että miten kaikki voivat tykätä siitä nnin kauheasti :?:

figaro

Mitä ruokaa söisit viikko tolkulla ja mitä et laittaisi suuhusi mistään hinnasta?

Minä olen aikasen kaikkiruokainen, mutta sisäelimet (lukuun ottamatta maksa) eivät ole minun makuuni. Kalaa olen opetellut viime aikoina syömään uudestaan :roll: Ah, täytekakkua en syö :P Jäänyt kammo oksennusajoilta :(

Joskus muinoin inhosin katkarapuja, mutta nyt nekin menee :)

Rahel

Kaikenlaisesta kalasta tykkään ihan sikana; lohesta, siiasta (varsinkin savustettuna, nam!), sillistä ja tölkkitonnikalasta kaikissa ihanissa maustekastikkeissa. Kanttarellit ja suppilovahverot voissa paistettuna *kuolaa*. Sinihomejuusto ja juustot yleensäkin, tykkään ihan tuhottomasti. Makeista jutuista tykkään kaikenlaisista, mutta suklaaseen on addiktio.

Ne mitä en syö on liha (maalla kömpivät elukat eli linnut, nisäkkäät jne.) ja MUSTEKALA. Siis hyi, yök, hirvitys. Oon maistanut, enkä maista toiste.

Vivian

Suosikkeja on monia, olen hyvin kaikkiruokainen eli syön melkein mitä vaan. Lemppareita on pastat, meksikolainen ja intialainen. Myös pihvit, tosin niitä saa liian harvoin :(.
No löytyy silti niitä mitä en syö, eli kaikki sisäelimet. Lapsena söin maksaa, enää en sitäkään. Makkaraa en myöskään, muuta kuin poikkeustapauksissa, nakkeja joskus. Herne-ja pinaattikeitot ovat myös inhokki listalla, ei kiitos. Lisäksi en syö jänistä tai esim. sorsaa tms. Enemmänkin sen takia, että en miellä niitä ravinnoksi.
Mielummin suolaista kuin makeaa, mutta salmiakit, suklaa, jäätelö (erityisesti tietyt mehujäät) kelpaavat kyllä.

Lania

Peruskotiruoka ja oikeestaan mikä vaan "normaali" (laaja käsite kylläkin)menee melkeinpä kaikki, en tykkää että ruuasta nirsoillaan vaikka se ei ihan ehdotonta herkkua oliskaan. Melkeinpä ainoo mitä en vaan voi sietää, on porsaanliha. Maku vaan on niin kamala, ettei uppoo, ei sitten millään. Sisäelimistä en oo muuta syöny kun maksaa maksalaatikossa pienenä, sitä en kykene enää syömään, hajukin saa voimaan pahoin. Muitakaan elimiä tuskin pystyisin suuhuni laittaan.

Muista ruuista ja "lisukkeista" myöskin suurin osa menee, yhen poikkeuksen tekee hunajameloni. En ymmärrä miten se voi olla niin kamalaa, mutta se vaan on. Haju ja maku jotain kuvottavaa. Ennen kauhua aiheutti myös oliivit, mutta nykyään oon oppinu syömään niitä pieniä eriä!

Suklaa on ällöttävää, aika iso osa karkeista yleensäkin. Salmiakki oikeestaan vaan menee. Myöskin pullat, kakut, piirakat ja muu makee, yhyhyh ei kykene ollenkaan.

Klara

Viikkotolkulla söisin Mama nuudeleita, mulla on niihin addiktio :lol: , tai sitten sipsejä, suolaisia ruokia yleensäkin, myös monet kotiruuat menee tosin nyt kun asun yksin niin kokkailut on jäänyt vähemmälle tai no ennen mutsi kokkas. :lol: Kebabia, ranskalaiset, pizza.. mmm.. Apua tulee HIRVEE nälkä! :D

Öklötysruokia on sisäelimet, tai no oon maistanut ainoastaan maksaa, mutta meinaan aina yrjötä siitä ja olenkin onnistunut välttelemään jo vuosikaudet sitä. Mut luulen, että muutkin sisäelimet on ällöjä, hyi!

Niin ja jonkun elukan kieltä oon kans joskus maistanut kun kaverilla syötiin sitä ruuaksi. Pahaa..

Homejuustot saa mut myös voimaan pahoin, tosin olin erittäin yllättynyt kun olin isälläni ja se tilasi pizzaa itselleen aurajuustolla (eli sinihomejuustolla). No suostuin ottamaan siitä sitten siivun eikä se ollutkaan niin hirveetä kuin muistin vaan oikeastaan ihan syötävää. Varmaan siinä pizzassa oli sitä sitten niin vähän. Mutta pelkkä sinihomejuusto saa mut edelleen voimaan pahoin. :x Poikaystäväni syö sitä sellasenaan ja se juusto löyhkää ihan hirveelle. :shock:

Angelika

Mä tykkään lohesta, kalapuikoista, kanasuikaleista, jauhelihasta, ja yleensäkin kaikesta kotiruoasta. Joskus tulee himo vereen tai sisäelimiin ja silloin pitää saada verilättyjä tai maksapihvejä/jauhemaksapihvejä puolukkahillon kera. Makeista herkuista maistuu maitosuklaa, kotipulla ja kermajäätelö.

Inhoan kaikkee mikä on pilattu ruokakermalla. Yök, ne maistuu vaan rasvalle ja kaikki oma ruoan maku on peitetty. Myöskin kasvirasvajäätelö on aika kamalan makuista, ei vedä läheskään vertoja oikealle kermajäätelölle. Oliivit ja ruusukaali maistuu aivan hirveälle. Pähkinät on kans kamalia ja kaikki mihin on laitettu pähkinää...maistuu jotenkin maalle...

Lizzie

Voisin vetää katkapuja, oliiveja, aurajuustoa, kanaa ja nuudeleita vaikka koko loppuelämäni. Porsaan file on myös aivan ihanaa. Karkeista pidän myös kovasti.

En pidä tummasta suklaasta tai tavallisista sipseistä. Maksapihvit ja pinaattikeitto saa tältä tytöltä huutia myös.

Lucky Lady

Minä tykkään oikeastaan kaikista liharuuista, kunhan niissä ei ole paljon kasviksia mukana. Peruna maistuu. Myös lasagne on ihanaa, en vaan osaa tehdä sitä. Kotitekoista pizzaa jaksaisi myös vetää.

Olen hirvittävän perso makealle ja pääsääntöisesti tykkään kaikesta jossa on sokeria!

Olen tosi nirso ja on lukuisia asioita joita en syö. Inhokkejani ovat esimerkiksi salaatit, sellerit ja yleisesti ottaen kaikki missä on vihreää, paitsi kurkku(kunhan sitä ei sotketa ruuanlaittoon). En myöskään suostu syömään sieniä, oliiveja enkä verta. Sisäelimistä syön vain maksaa, ja sitäkin vain ja ainoastaan kermakastikkeessa. En syö rahkaa, majoneesia enlä kalaakaan muuten kuin tölkissä..

shanti

Pasta olis ihanaa, mutta pitää koittaa rajottaa sen mättämistä, kun siinä miljoonasti hiilareita. Kala on tuoreeltaan (siis ei mitään puikkoja, yh!)hyvää, varsinkin lohi ja PIPPURIMAKRILLI! Huoh, sen takia voisin tehä melkeen mitä vaan. Ehottomasti parasta ruokaa ikinä! Jos ette oo maistanu, niin kokeilkaa ehottomasti, kuulostaahan se aika hirveeltä, mutta maku hipoo taivaita! :wink:
Hedelmät ja vihannekset, varsinkin ananas, banaani,vesimeloni, paprika ja tuorekurkku, on herkkua, suolakurkusta tykkään, riisipiirakat, tonnikala, normaalit juustot+feta, punaset viinimarjat, lakat, vatut, jalapeno... huoh, onneksi söin just, muuten olis taas jääkaapille lähtö.

Punanen liha yököttää, en oo sitä neljään vuoteen syöny enkä enää pystyiskään. Sianlihaa en oo syöny ikinä, kun ei siitä koskaan oo kukaan meiän perheessä tykänny :wink: Perunasta en tykkää muuten kun mummon keittämistä :shock: en tiiä miks, joka paikassa muualla maistuu ihan hirveeltä. Mitähän se sinne kattilaan työntää... hyytelöt, kiisselit, raejuusto, kananmuna, persikka (maistuu just siltä, miltä kuulostaakin), just nuo homejuustohässäkät, kukkakaali, POTTUMAITO, simpukat, kaikki kaalihässäkkäruuat, yh.

muoks. Niin, ja viinirypäleet ja jugurttiananakset on nannaa :D

Tonde

Lihasta en ole koskaan tykänny, enkä siks olekkaan syöny sitä yli viiteen vuotee, sama lintujen kanssa. Ja veriletut, IU! Ja kaikki homeinen juusto etoo.
Kalasta taas tykkään ja tonnikalaan en varmaan ikinä kyllästy! Tai fetasalaati...raejuusto, herkkua!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat