Mitä kuuntelet? - Gallupit

figaro

Tässä pohdiskelin, että eipä ole foorumilla vielä mitään musiikkiaiheista keskustelua.. Josko tänne kartoittaisimme musiikkimaun ja yleisellä puolella käytäisiin keskustelua :D

Sivut

Kommentit (90)

Rixuliini

Minä kuuntelen pääasiassa rock-musaa, ja silloin tällöin vähän raskaampaakin. Lempparibändeihin lukeutuvat mm. Type O Negative, The Doors, The 69Eyes, Depeche Mode, Metallica (vanha tuotanto), ja sitten hieman kevyempinä Coldplay ja Audioslave. Ja silloin tällöin kuuntelen olosuhteiden pakosta Rammsteinia... 8)

Ritu

Raskaamman puolelle tuo kyllä menee. Aivan ehdoton mulle on Sonata Arctica, mut koneelta löytyy paljon muutakin, kuten Sentencediä, Altariaa, For My Painia, To/Die/Foria, Kamelotia, Metallicaa, Nightwishia, Ozzya, Within Tempationia, Twilightningia, Entwinea, Hammerfallia, Leave's Eyesia ja kaikkee muuta. Mut kyllä mulle menee niin hopit, popit ku iskelmätki, ei siin mitään.. Mut jazz ja klassinen: ei ei ei... :roll:

cosmo21
Ritu
Raskaamman puolelle tuo kyllä menee. Aivan ehdoton mulle on Sonata Arctica, mut koneelta löytyy paljon muutakin, kuten Sentencediä, Altariaa, For My Painia, To/Die/Foria, Kamelotia, Metallicaa, Nightwishia, Ozzya, Within Tempationia, Twilightningia, Entwinea, Hammerfallia, Leave's Eyesia ja kaikkee muuta. Mut kyllä mulle menee niin hopit, popit ku iskelmätki, ei siin mitään.. Mut jazz ja klassinen: ei ei ei... :roll:

Oon samalla linjalla Ritun kanssa. :wink:

kamElli

Minulla ehdoton ykkönen on Sara. Jos joku ei tiedä, niin suomalainen metalli bändi, joka myös laulaa suomeksi. Kavereiden mielestä hieman outo..
Muutenkin menee hieman enempi kai tuonne raskaamman puolelle. Jotain bändejä sanoakseni Sentenced, Entwine, Charon, Verenpisara, Kotiteollisuus, Diablo, In Flames...
Myös Muse, Placebo, Coldplay, Tyrävyö :), Humane, Poets of the Fall, Hoobastank ovat hyviä. Voisin jatkaa tuota listaa melkein loputtomiin. Aivan liikaa hyviä bändejä.
Uusimpana lähes tulkoon olen nyt yrittänyt tutustua El Caco nimiseen rokki bändiin. Parin biisin perusteella tykkään paljon. Suosittelen kyllä.

Murehtija

Heeh, miksen yhtään yllättynyt et trance/dance ei ollut vaihtoehtona :D

Ei meitä naispuolisia trancen kuuntelijoita taida hirveesti kyl olla :roll:

*Sandy*

Aluksi vihasin trancea kun aloin poikaystäväni kanssa seurustelemaan, mutta kummasti on mieleni muuttunut parin vuoden aikana, nyt jopa tykkään siitä! Mutta kun tuolla ei ole vaihtoehtona sitä, täytyypä valita tuo pop, sitä kuitenki tulee eniten kuunneltua. Mitään ykkösbändejä mulla ei tosin ole.

muusa

Missä konemusiikkilajit trance, psy, acid, tekno jne... Myöskin reaggae puuttuu. Just mun lempparit!
Nooh, kuuntelen kyl melkein noita kaikkia vähäsen kans.

kuunlapsi

mun musiikkimaku on niin laaja, välillä menee tällänen yölintu, irwin, badding linja, sitten löytyy kaikkea neljää ruusia, egotrippiä, 69eyesia, vilkkumaata, system of a down(uusin ihastus), korn, timo rautiainen ja trio niskalaukaus, tehosekotin, don huonot, nightwish, evanescene, kotiteollisuus... listaa voisin jatkaa vaikka kuinka, löytyy niin paljon hyviä, ja se on täysin fiiliksestä kiinni mitä kuuntelee, välillä suorastaan vihaan yölintua, mutta välillä se on ihan jees.
yksi kestosuosikki jo lähemmäs kymmenen vuoden ajan on ollut apulanta, välillä se on enemmän pop välillä vähemmän, mutta kuunneltua tulee ja melkeinpä voisin sanoa että kaikki levyt löytyy.

chardonnay

kuuntelen oikeastaan kaikkea (no en IHAN kaikkea :lol: )
mutta kyllä se varmaan kallistuu rock-musiikkiin ja raskaaseenkin.
tällä hetkellä koneella soi HIM!!! <3 :D

Daisy

suomalaista musiikkia, esim. Zen caf'eta tykkään kunnella. Lisäksi tykkään erityisen paljon kaikenlaisesta dancemusiikista (esim. ATB) sekä muusta tanssittavasta musiikista. :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat