No mites ne hyveet sitten?? - Gallupit

lumina

...kun tossa edellisessä kyseltiin niistä paheista, niin kertokaahan hyvät ihmiset niistä hyveistänne...koska niitäkin löytyy jokaisesta vaikka kuinka paljon!!! :D

Sivut

Kommentit (27)

Ritu

hmmm.. Ei kai tämä nyt niin vaikeeta luulis olevan, ettei keksi juuri mitään.. No sanotaan nyt vaikka, että käyn luovuttamassa verta tasasin väliajoin :P

kivutar
Ritu
hmmm.. Ei kai tämä nyt niin vaikeeta luulis olevan, ettei keksi juuri mitään.. No sanotaan nyt vaikka, että käyn luovuttamassa verta tasasin väliajoin :P

Tuo on kyllä hieno asia jos pystyy käymään luovuttamassa verta. Itse en moiseen pystyisi ikinä kun pelkään verikokeitakin niin kamalasti, että meinaan pyörtyä. Mutta on hyvä ajatella näin ettei minun vertani huolittaisi luovutettavaksi. Monestakin syystä.

kattikee

Hyveitä.. Höm höm.. No yritän parhaani mukaan auttaa mm. äiskää hoitamaan taloa ja muita juttuja. Ja vahdin pikkuista siskoani aina kotona ollessani, siis jos apua tarvitaan.. Laskisin ne hyveiksi.. Ja yleinen ilmapiirin piristäminen on aina ollut minun heiniäni :D Tottakai sitä aina yrittää olla kohtelias ja kiltti muille kanssa eläjille. Eipä tässä muuta taida mieleen tulla..

kipuna

hmm...vaikeeta. no mä olen luotettava ja avoin... :D vaikeeta keksiä hyveitä, yleensä tahtoo löytää itestään vaan ne huonot puolet....(?)

Miffy

Kuulun Greenpeaceen ja Animaliaan.

Kulutan eettisesti. Olen kasvissyöjä.

Olen lojaali, empaattinen ja muutenkin melko täydellinen ystävä :)

minä

oon rehellinen, luotettava ja huumorintajuinen, ns. paras ystävä -mallia :D Oon myös "hyvä tyttöystävä" (muiden suusta monesti tullut kommentti, varsinkin poikien). Monet sanoo myös kiltiksi.

viipula

Hei kivutar, itse pyörryn joka kerta, kun verta otetaan, koska en kestä neuloja sitten niin yhtään :lol: . Mutta hattua nostan jokaiselle, joka verta luovuttaa. Todella kaunis ajatus.

Omat hyveeni. Olen todella hyvä ystävä. Kuuntelen aina kaikkien huolet, joskus hieman liikaakin.

kameletontti
elle
Mulla mitään hyveitä ole :( Tai no, yhden keksin, jos tää nyt mikään hyve on tämäkään: kun välitän jostakin, mä todella VÄLITÄN.

sama täälläkin :lol:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat