Ikäero - Gallupit

Fansku
Lania
Fansku
4 vuotta ikäeroa, mies on vanhempi. Toisin päin ei tulisi kuuloonkaan! En siis haluaisi niin paljon nuorempaa miestä...seurustelisin 18-vuotiaan kanssa! :shock: Never! Ja tähän on turha sanoa never say never! :wink:

Nii, oishan se ny noloo ja jälkeenjäänyttä seukata sellasen pennun kanssa!! ;)

Kuka on pennuksi kutsunut? :wink: Mutta epäilen vahvasti, että tuntuisi samalta seurustella 18-vuotiaan kuin 27-vuotta täyttävän kanssa, vaikka olis kuinka kypsä ja what ever, tuossa ajassa ihmisen elämän tilanne vaan muuttuu aikas paljon.

Sivut

Kommentit (178)

Tonde

Mulla on ollu juttua 2 vuotta nuoremman kanssa, joka oli oikein fiksu poika, ja sitten taas 7 vuotta vanhemman kanssa, joka oli TÄYSI PENTU! Mutta kyllä mä kuitenkin tykkäisin, et mies olis se vanhempi.

papuna

mä olen meillä vanhempi.

parivuotta sinne-tänne...iän myötä tollaset asiat vaan menettää merkityksensä,ei niitä ajattele muuta kuin vastatessaan cosmo kyselyihin :lol:

kultani on ilmeisesti poikkeus,sillä on "aikuisin" ikinä tapaamani poika.
juuri siihen henkiseti niin suloiseen ja samankaltaiseen hänessä rakastuin...

joskus kyllä kiusailen asiasta :wink: kun ei se oo mikään "issue" meille

shanti
Jzzu
Herkkules
kuka herra? :roll:

Jos yhtään asiayhteyden tajua niin lienee kyse shantin isännästä. :wink:

kaikessa yksinkertaisuudessaan, kyllä :wink:

Shandril

Jeh... meillä ikäeroa 9 vuotta. Jotenkin kieroutunu mun täytyy olla, kun ex-kihlattukin oli 10 vuotta vanhempi :? Ja ihan hyvä on isä-suhteenikin, jotes sieltä tuskin kumpuaa :wink: Ei vaan... näin se vaan on, mun ensimmäinen pitkäaikainen poikkiskin oli 6 vuotta vanhempi.

Mutta näistä voinee jo todeta, että se ikä ei tosiaan kerro ihmisestä yhtään mitää - if you know what I mean :wink:

CosmoGirl89

Neljä vuotta on minun ja nykyisen mieheni ikä ero, itse olen nuorempi osa puoli eikä se haittaa.. koskaan en kuitenkaan ole oman ikäisiäni katsellut että ihan sopivan ikäinen tuo ukko on :D

Nana

Meillä on tää "klassinen" ikäero: mies on vuotta vanhempi kun mie (tai oikeestaan 8 kuukautta, jos tarkkoja ollaan). Eikä ikä oikeasti kerro ihmisestä mitään. Aikasemmin oon seurustellut niin omanikäisen kun vanhemmankin miehen kanssa, ja kaikennäköisiä tapauksia löytyy.

Ennen nykyistä oli putki muutamaa vuotta vanhempia miekkosia, mutta silti kulta on paljon kypsempi kun esim se 6 vuotta vanhempi poitsu, joka vielä silitytti liiketapaamisia varten paitansa äidillään....:roll:

Mutta noista nuoremmist amiehistä: miullakin on aina ollut vähän sellainen kirjottamaton sääntö, että nuorempiin ei sekaannuta. Vaikka eihän se enää tällä iällä niin kamalaa oliskaan.

angela

mun poika ystävä on mua vuotta ya 5 kuukautta vanhempi ja se on ihan hyvä ikä ero meille mutta olen kuullut että jos mies on vähän vanhempi niin se on parempi koska se olis hyväksi suhteelle mutta olen hyvin tyytyväinen mun popikaystävään ku olen tuntenut sen ihan 5 vuotiasta lähtien ja mennään kihloihin kesällä :D

Tapsu

Tuo mies on sellasen parikymmentä päivää mua vanhempi. ku synnytty on samassa kuussa peräkkäisinä vuosina, toinen 2 pv ja minä 26 pv.

Eli laitoin 1-2 vuotta vanhempi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat