Mitä tietä foorumille? - Gallupit

figaro

Tuli mieleeni, että mikäs on saanut teidät aikanaan liittymään foorumin väkeen? Oletko pitkäänkin osallistunut keskusteluihin ja liittyykö foorumiaikaan mitään "muistoja" käydyistä joskus kiivaistakin keskusteluista? 8)

Sivut

Kommentit (64)

PinkPanther

Tänä syksynä minäkin tänne rekisteröidyin, cosmon sivuilla palloilin ja sitten vaan päädyin lukemaan foorumia kun ei ollu jumalaton kiire. Päätinpä sitten ottaa joihinkin aiheisiin kantaa ja rekkasin itteni sisään, nyt oon addiktoitunut, ja joka päivä selailen tuntitolkulla keskusteluja, jos vaan aikaa on.

Miffy

Mä eksyin cosmon sivuille oiekastaan melko vahingossa, kun etin aikani kuluks netistä kilpailuja, joihin vois osallistua. Sit huomasin foorumin, ja päätin hiukan provosoida esittämällä cosmosta kriittisiä mielipiteitä :) Eipä onnistunut ;)

kuunlapsi

jaah, joskus loppukesästä taisin jämähtää tänne(?)
nyt ollut pientä taukoa täällä pyörimisessä mutta jospa saisin taas sitä mukamas kiireistä aikataulua löysäks ja saisin aikaseksi joskus täälläkin lukea juttuja :wink:
tiedä tuota miten tännekin eksyin, varmaan jonain kalsarikänni iltana selailin sivuja ja tänne tupsahdin, en muista enää :oops:

shanti

loppukesästä tuli haamuiltua tylsyyksissä netissä ja taisi mullakin olla joku kilpailujen bongaus menossa. tänne jäin ja täällä taidan pysyäkin :wink:

chinchilla

Kävin cosmon sivuilla osallistumassa kaikenmaailman arvontoihin ja siitä sit löysin tieni tänne....jonku aikaa seurasin vaan noita keskusteluja ja sit tossa vähän aikaa sitten päätin rekisteröityä...musta on tullu tän foorumin takia jo nettiriippuvainen :oops: :lol:

*Sandy*

Mä taisin vaan surffata netissä, ja tämä sattui tulemaan eteen. Vanhassa foorumissa pääosin vain lueskelin juttuja, silloin tällöin kirjoittelin. Täällä uudessa foorumissa on jotenkin niin paljon mukavampaa jutella :)

Eli yhteensä varmaan noin vuoden verran olen cosmofoorumia lukenut.

Lizzie

Taisi olla talvi 2001-2002 kun ekan kerran eksyin sivuille. Mulle tuli se riivattu lehti ja etin netistä asiakaspalvelua jota kautta voisin lopettaa tilauksen.

Olin aika pitkään pois, kevät-04:stä kevät 05:een, tai ainakin kävin tääl ehkä kerran kuussa max.

Kesällä taas aktivoiduin ja koukutuin :)

Rixuliini

Varmaan joskus 2003 syksyllä taisin ruveta ainakin seuraamaan foorumia, mutta en muista koska tarkalleen aloin "osallistumaan"..
Taisin etsiä jotain kilpailua tms. Cosmon sivuilta ja sitten löysin tämän (tais silloisen) foorumin.
Välillä on aktiivisempia kausia, jolloin käyn päivittäin, välillä taas kerran pari kuussa.

Klara

Hmmm.. muisti ei nyt ihan tarkalleen pelaa tän asian kanssa, mutta luulen että tämän vuoden aikana aloin käymään sillä vanhalla foorumila. Aika harvoin kyllä. Mun mielestä entisellä foorumilla oli vähemmän elämää, vai?

missuh
chinchilla
Kävin cosmon sivuilla osallistumassa kaikenmaailman arvontoihin ja siitä sit löysin tieni tänne....jonku aikaa seurasin vaan noita keskusteluja ja sit tossa vähän aikaa sitten päätin rekisteröityä...musta on tullu tän foorumin takia jo nettiriippuvainen :oops: :lol:

Ihan sama homma. :lol:

sopuli

Mä en itseasiassa muista ekaa kertaa, miten tänne eksyin. Jotenkin vahingossa :D Alkuks vaan lueskelin kirjoituksia, mutta enhän minä voinut olla avaamatta sanaista aarrearkkuani ;)

Carrie

Tänä syksynä oon tänne jotain kautta eksynyt, en vaan muista tarkalleen että miten :? aluksi olin ihan vaan lukija-kannalla, mutta sitten ajattelin että miksipä en itsekkin rupeaisi kirjottelemaan ja juttelemaan :)

Lania

Kaveri joskus mainitsi cosmon (vanhan) foorumin, ja kävin sinne joskus heittelemässä jotain kommentteja sen enempää ajattelematta. Tie vei sitten tänne, ja rekisteröinnin ja muutenkin paremman foorumin myötä oon sitte aktivoitunu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat