turhin vempele? - Gallupit

kuunlapsi

eli kuten otsikosta voikin jo päätellä, kyselisin että mikä teidän taloudessanne on turhin kodinkone tai muu laite?

entä mikä on turhin laite tai kodinkone minkä tiedätte mutta mitä ette ikinä ostaisi?

en sitten itse muistanut vastata :roll:
elikkäs tässä huushollissa voisin sanoa että turhimmaksi laitteeksi on ilmentynyt jäätelökone.. se on kylläkin lainassa vanhemmilta ja ollut lainassa ja muutaman vuoden. ja sitä on käytetty viimeksi silloin kun itse olin vielä pienen pieni lapsonen, eli kauan aikaa sitten..
ja sitten tuo mitä en itse ostaisi on varmaankin omenalohkori tai munanvalkuaisen erottelija.. ymmärrän sen omenalohkorin sellaisilla joilla jotka muutenkin tarvitsevat erikoisvempaimia, mutta se että eikö ihmiset enää nykyään osaa käyttää veistä? tai erotella kananmunan keltuaista ilman erillistä vekotinta siihenkin??
(anteeksi vain jos täällä joku sellaista käyttää, ei henkilökohtaista :wink: )

Sivut

Kommentit (72)

sammy
MiuMiu*
Leivänpaahdin, kun se ostettiin tulihan sitä varmaan noin kuukausi käytettyä ja nyt se on ollut jo kuusi vuotta kaapissa :shock:

Nosta pöydälle niin tulee käytettyä..minusta on ihana paahtaa ruisleipääkin, syödä lämpinä, nam nam...

sammy
nasuli
meilläkin ihan turhaan on voileipägrilli..ja mun stepperikin vain pölyyntyy komerossa

Hei nostakaa laitteet esille...sillä niitä tulee käytettyäkin, kun ne on helposti käytettävissä..

Nyt ei tule itsellä mieleen mikä ois meillä turhin..hmmm..... tätä pitää ihan miettiä.. mä kait heitän pois täältä kaikki ne mitkä on turhaa.. :D

Ritu

*ei edelleenkään ymmärrä miksi pitää postata monesti vaikka kaikki sais samassakin laitettua* ku on tuo muokkaus mahdollisuuskin, jos jotain unohtuu ja huomaa sen lähettämisen jälkeen... :roll:

cosmo21
figaro
Kananmunan- tai makaroninkeitin :lol: Siis heih... ::)

Kananmunankeitin on todella huvittava keksintö. :lol: Mutsi ja faija sai aikanaan kolme sellasta häälahjaksi.

Omasta kämpästä ei mitään turhaa laitetta löydy. Popkornikone on sellainen laite, jota en ikinä ostais itselleni.

kamElli

Eipä minulle tule mieleen mitään turhaa vempainta tässä kämpässä.

Joku perunankuorimakone tai leivänpaahdin jolla saa kuvioidun leivän jotain niin turhia, ettei mitään rajaa.

Minä tahtoisin pop corn -koneen. :D

Murehtija

Mulle tulee ekana mieleen kämppiksen vedenkeitin sillä ite jos vettä tarvin esim. teehen niin laitan sen kattilaan ja kiehautan siinä :wink:

Tosin en juuri koskaan teetä juo joten enpä tiiä sitte....

Daisy

En tiedä omasta puolestani, mutta kaverilta ainakin löytyy joku tosi hullu laite: sähkökäyttöinen parmesanjuustoleikkuri! Kas kun ei vielä vasenkätisille suunnattu! :D

~onnentyttö~

Jumalattoman kallis vedenkeitin,koska en juo teetä tai muutakaan lämmintä. Mut onneks se on tullu lahjaks ni ei sillee harmita vaikka kaapin perällä kököttääkin..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat