ihannemiehesi? - Gallupit

blaah:)

Että niin. Millaisista miehistä cosmonainen haaveilee?

Minä itse haluaisin miehen, joka on pitkä (yli 185cm) urheilullinen ja ehdottomasti tumma. Julkkiksista tätä ihannetta vastaa aivan ehdottomasti Colin Farrell.

Sivut

Kommentit (52)

sopuli

Mun ihannemies (ulkonäollisesti) on muuttunut vuosien varrella aika paljon. Ennen ihannemies oli todella pitkä, tumma, komea, treenattu jne. Sit maku muuttu ja miehen piti olla vähän aikaa suloinen... :) Sitten tuli mukaan särmäkausi, mikä jatkuu edelleen... Kalju ja parta oli yhdessä vaiheessa (ja edelleen on...) ihan jalat alta yhdistelmä ;) Ja särmikkyys ja persoonallisuus. Mutta laiha mies ei saa edelleenkään olla, hyi... Mun miekkonen on kyllä ihana :)

Heather

Mhh...Minulla on kyllä mies, mutta saahan sitä unelmoida :wink:

Eli tumma, sinisilmäinen ja roteva. Pituutta saa olla 185cm ja painoa 85-95kg. Suuret lihakset, mutta ei missään nimessä jäntevä. Saa olla hieman ylimääräistä, kunhan ei kamalaa outokumpua omista :shock: Hiukset tummat ja VÄHÄN kihartuvat. Vaaleat farkut ja valkoinen paitapusero, niin olisi täydellinen 8)

Luonteeltaan avoin, hyväkäytöksinen, intohimoinen, tunteikas, naisen huomioon ottava herrasmies, joka aukaisisi ovet ja toisi kukkia, aah...

kuunlapsi

noh tuota, ulkonäköön ei niinkään kovia kriteerijä, kunhan on komia, mutta ei liian, eli ei tuijota kaiken päivää peiliin, ei mikään trendipelle.
mutta enemmänkin olen alkanut tuohon luonnepuoleen kiinnittää huomiota, että sellainen rento ja mukava, osaa jutella muustakin kuin jääkiekosta, huumorintaju jos olis yhtä omituinen kuin mulla. ja sitten se tärkein, uskollinen! ja se että osaa olla oma itsensä, ei esitä mitään.

Elma

Mielenkiintoista, että kaikki vastaajat joko kuvailee vain unelmamiehen ulkonäköä tai ainakin aloittaa viestin perusteellisella ihanneulkonäön kuvauksella ja lopussa mainitsee parilla sanalla sisäisen kauneuden.

Geisha

Minulle ei ole ulkonäöllä merkitystä. Mitä enemmän ihastuu, sitä enemmän alkaa ulkonäkökin mielyttään. :D Luonnettakin on vaikea alkaa määrittämään, se kolahtaa mikä kolahtaa. Olipas taas ympäripyöreää.. :lol:

Elma
Geisha
Minulle ei ole ulkonäöllä merkitystä. Mitä enemmän ihastuu, sitä enemmän alkaa ulkonäkökin mielyttään. :D Luonnettakin on vaikea alkaa määrittämään, se kolahtaa mikä kolahtaa. Olipas taas ympäripyöreää.. :lol:
Mutta olen ihan samaa mieltä!

figaro
Elma
Mielenkiintoista, että kaikki vastaajat joko kuvailee vain unelmamiehen ulkonäköä tai ainakin aloittaa viestin perusteellisella ihanneulkonäön kuvauksella ja lopussa mainitsee parilla sanalla sisäisen kauneuden.

Huomasin muuten itsekin :shock: Toisaalta.. Ensimmäisenä katselee ulkokuorta ennen kuin pääsee tutustumaan sisällä olevaan ihmiseen ::)

Ja enpähän tuota oikeastaan osaisi luetella piirteitä - jokaisessa jotain hyvää, kuten ulkonäönkin osalta ;)

Lania

"Mielenkiintoista, että kaikki vastaajat joko kuvailee vain unelmamiehen ulkonäköä tai ainakin aloittaa viestin perusteellisella ihanneulkonäön kuvauksella ja lopussa mainitsee parilla sanalla sisäisen kauneuden"

Musta tuntuu että se johtuu siitä, että sisäisesti kaikki haluaa samanlaisen. Enpä ainakaan oo tavannut kovin montaa tyttöö, jotka toivoo saavansa epäluotettavan, ilkeen, typerän, välinpitämättömän, inhottavan ja epärehellisen miehen. Ulkonäössä on paljon enemmän variaatioita.

Elma
Lania

Musta tuntuu että se johtuu siitä, että sisäisesti kaikki haluaa samanlaisen. Enpä ainakaan oo tavannut kovin montaa tyttöö, jotka toivoo saavansa epäluotettavan, ilkeen, typerän, välinpitämättömän, inhottavan ja epärehellisen miehen. Ulkonäössä on paljon enemmän variaatioita.

Ai että kaikilla olisi samat odotukset esim. näiden asioiden suhteen: harrastukset, ammatti, koulutus, asuinpaikka, mielenkiinnonkohteet, onko lapsirakas vai ei, onko suomalainen vai ulkomaalainen jne.

Lania

"Ai että kaikilla olisi samat odotukset esim. näiden asioiden suhteen: harrastukset, ammatti, koulutus, asuinpaikka, mielenkiinnonkohteet, onko lapsirakas vai ei, onko suomalainen vai ulkomaalainen jne."

Tuskin, mutta en oo ikinä aatellu että unelmamiehisyys riippuis esim harrastuksista. Jollain muulla niin tietysti voi olla ("sen on pakko soittaa kitaraa!"), mutta mulla ainakin tärkeempiä on luonne ja tietyllä tavalla myös ulkonäkö. Sillä ei sitten oo niin väliä, onko se esim poliisi vai palomies :P en usko että läheskään kaikille myöskään mielenkiinnokohteilla on ratkaseva merkitys (ellei mennä tosi äärimmäisyyksiin, mies ei suostu ikinä puhuun muusta kun auton moottorista ja mua ei kiinnosta pätkääkään), omat elämät on kuitenki erikseen.

Myös on hyvä huomata, puhutaanko "unelmamiehestä" vai "aviomiehestä". Joskus niissä on pieni mutta ratkaseva vivahde-ero.

Miffy

Ihana, kiltti, rauhallinen, temperamenttinen, älykäs, fiksu, mun silmääni hyvännäköinen ja söpö, lutunen, erilainen (esim. vaatteet), sama musamaku kuin minulla, sama elämäntapa, samat/samoja harrastuksia... Nämä ainakin. Ja mun p.ystävä on juuri tismalleen tällainen :)

Lizzie

Pitkä, lihaksikas, hauska (sama idiootti huumori ku mullaki), rento, vastuullinen, älykäs, koulutettu, monipuolinen, miehekäs, avulias, kohtelias, hassu, osaa suhtautua muhun oikein, itsenäinen.

Tähän saakka kaikki on sopinut kihlattuuni, mutta listaan lisään vielä musikaalisuuden, ja sitä ei valitettavasti ole paljoa.. :)

epu

Söpö ja kiltti. Semmonen höpsö, joka ymmärtäis mun huumorintajua. Tummat kääntää kyllä mun pään ennemmin kun blondit. Semmonen joka tosissaan haluais seurustella vaan mun kanssa. Hellä ori.. 8)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat