Kuka julkkis haluaisit olla?! - Gallupit

blaah:)

Tiedän että tämä oli myös tuolla vanhassakin gallupissa, mutta minusta on silti mielenkiintoista saada tietää ketä kukakin ihailee ja miksi.

Eli siis: kuka julkisuuden henkilö haluaisit olla ja miksi?

Sivut

Kommentit (48)

Elma

Ihailen joitain ihmisiä, mutta en haluaisi olla kukaan julkkis. Tai muutenkaan kukaan toinen ihminen. Omalla kohdallani haaveet siitä, että haluaisin olla joku muu ja kaunis ja kuuluisa, ajoittuivat murrosikää edeltäneeseen aikaan.

sopuli

Mulla sama juttu, kuin Elmalla... Miksi mä haluaisin olla joku muu, kuin minä? Ok, on päiviä, jolloin en itsesäni niin kamalasti pidä (ääk! kesäkilojakin on kertynyt...), mutta noin yleisesti olen kyllä tyytyväinen itseeni ja pidän itsestäni. En mä halua olla kukaan muu! Mitä vanhemmaksi (gröhöm...) tulen niin huomaan, että olen sitä tyytyväisempi itseeni. Mä rakastan mun elämää! :D Ja olen huomannut senkin, että läheskään aina ns."täydellisen" ulkokuoren ja elämän alla piileekin aivan jotain muuta, kuin hyvinvoiva ihminen.

Tiger

Aina välillä tulee niitä hetkiä jolloin haluaisin olla joku muu, rikas jne. Tai kun on todella huono päivä, masentaa, kaikki menee päin puuta, silloin haluaisi olla ihan kuka tahansa muu (mitä nyt on ollut lähiaikoina aika paljon). Mutta kaiken kaikkian, miksi haluaisin olla joku muu kun minulla on maailman parhaat ystävät ja maailman paras äiti (:

Betty~

Nyt ekana tulee mieleen Jessica Alba, Gwen Stefani.
Kummatkin mielestäni todella kauniita ja kummallakin on ura nousussa, ja rahaa tulee paljon... :wink:

Lania
figaro
[color=red]Heitin kommenttini lähinnä sen vuoksi, että kyseisellä henkilöllä on taipumusta piikitellä. En käy asiaa tässä enempää ruotimaan. Tarkoitus ei siis ole mitään tiukkaa linjaa sinänsä vetää.[/color]

Juu ei mittään, ihan hyvähän periaatteessa vaan että karsitaan turhat pois :) emmää mitään ikipiikittelyä kannatakaan. Loppu, slut.

Jimmy KImmel
Elma
angela
musta angelina julie on yksi ihanimista ihmistä ku sillä on tosi hyvä sydän ja se on ihana ihminen.

Ootko läheisessäkin yhteydessä sen kanssa kun tiedät noin paljon?

Aika paljonhan tuo julkisuudessa on noiden vähäosaisempien lasten adobtioiden- ja aidsin vastaisen kampanjan tiimoilta. Oliskohan Angelina peräti joku YK:n hyväntahdonlähettiläs tai jotain vastaaava. Noh, jokatapauksessa kampanjoi varsin hyvien asioiden puolesta ja tuskin ainakaan kaikki mitään pr-tempauksia on... Ja Jimmy antaa vielä boonuksena pisteet aika seksikkäistä huulista. 8)

kuunlapsi

enpä usko että elämä olis kovinkaan kummosta julkkiksena, itse en varmaan kestäis. mielummin ehkä ihan oma itseni oon ku joku J.Lo vaikka nättihän tuo on mutta enpä siltikään haluis olla hän

*fragile*

Samoilla linjoilla Elman ja Figaron kanssa; ihailen kyllä monia, mutta tarkemmin ajatellen olen kyllä niin hyvä tyyppi, ettei olisi järkeä hinkua jonkun toisen saappaisiin 8)
Ja on hirmu vaikea mainita yhtä henkilöä. Toisissa ihailen nimittäin ulkonäköä ja toisissa pään sisältöä. Nämä taas harvemmin yhdistyvät samassa ihmisessä... :roll:

shanti

no joo, tietty en haluis olla oikee julkkis, vaikeetahan kai sekin on. toisaalta omana itsenä olo on jees, mutta pientä hiontaa voisi kaivata.

mutta näin muuten, esim Angelina Jolie olis huippua olla. Olis ihana, kun kropassa ei ois oikeesti mitään pielessä ja mieskin olis mitä herkuin :wink: :lol:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat