Paheet? - Gallupit

kuunlapsi

jokaisella niitä on, joillain näkyvämpiä kuin toisilla, utelias luonne kun olen niin utelisin minkälaisia paheita täällä ihmisillä on??

itselläni onpi ehkä eniten tuo tupakin poltto, ruoka ja nukkuminen, kaikkea niitä voisi vähentää..

Sivut

Kommentit (82)

Ritu

Hmm.. paheita löytyy joo.. Liiallinen telkkarin tuijottaminen ja sättäys, laiskuus, tupakin poltto kännissä.. nyt joitain mainitakseni.. :?

*Sandy*

Mistäköhän päin sitä alottais.. Syön liikaa kaikkee makeeta ja rasvasta ja liikun liian vähän. Suutahdan poikaystävälleni ja murjotan aika helposti (toisaalta taas lepynkin nopeasti). Ostan liikaa vaatteita, kenkiä ja laukkuja.. Kokeisiin lukemista lykkään mahdollisimman pitkälle, ja sitten iskee paniikki.

Paheita löytyis varmastikin enemmän, mutta en ehkä halua edes miettiä niitä tämän enempää :wink:

Klara

Paheitani mm.:

-tupakointi
-suklaa
-roskaruoka
-liiallinen shoppailu ja rahan tuhlaamien muutenkin
-laiskuus

lisääkin noita paheita löytyy multa, mutta varmaan tulis niin pitkä listä, että.. :oops:

Lizzie

Kas, näin moni muukin polttaa! :)
Hyi meitä.

Paheita: -tupakointi
- liiallinen karkin ja jäden syönti. Myös perusruoka maistuu liikaa.
- nukkuminen iltapäivään (nyt ollut nukkumatta koko yön että saisin rytmin edes vähän normaalimmaksi)

- opintotehtävien teon lykkääminen (nytkin pitäs tehdä 2 isoa juttua joita onn lykännyt koko kevään ja kesän :oops: )

- liikuntaakin pitäisi lisätä..

Onhan näitä..

epu

Pågen-korvapuustit...ja se etten meinaa osata hillitä itteeni poikien kanssa.. 8) Ne saa musta helpon kuvan kun alan aina vehtaan niitten kanssa heti (en siis kuitenkaan anna aina heti :wink: ).

Tiger

Suklaa ! Tällä hetkellä ei kait muuta..se etten saa siivottua vaikka huone on kuin pommin jäljiltä jo kolmatta viikkoa. Se, etten saa itseäni niskasta kiinni. hups, löytyyhän niitä kun rupee ajattelemaan (: lasken myös paheekseni sen, että olen niin älyttömän herkkä, kyyneleet ja itkut tulevat niin helposti, ette uskokkaan :roll:

Niarasha

Hmmh, jos paheet ovat vähän niin kuin addiktion kohteet, niin... Internet suureksi osaksi, ruoka jaja... seksikin voidaan varmaan luetella siihen listaan...

Talvisin tee-addiktioni nousee esille. Pepsi Maxiin olin koukussa yhteen aikaan, mutta onnistuin vieroittautumaan.
Nikotiinista olen eroon päässyt, paha pahe oli se ennen, hyihyi.

Ah no niinpä tietysti, tottakai paheeseeni kuuluu alinomainen törsääminen vaikka tiukilla eletään ja pitäisi säästää... :P

Lucky Lady

Paheita minulla riittää. Olen kihlattuuni verrattuna tosi itsekäs, kun olen oppinut omillani elämään. Vielä kahden ja puolen vuoden jälkeenkään en oikein osaa jakaa...Lisäksi olen ihan naurettavissa määrin perso makealle. Onneksi edes liikun.. :)

Mitäs muuta? Tuhlaan liikaa rahaa, en osaa yhtään säästää. Pääasialliset törsäyksen kohteet ovat kirjat, lehdet ja kosmetiikka. Siideriä juon enemmän kuin saisi, pörrään baareissa..ja tuohon itsekkyyteen lisäksi, että piilotan namia ja syön niitä salaa ettei kultani pääse osille..

Joo, olen kamala! :D

Lizzie
epu
...tai oikeestaan pojat ei saa musta helppoo kuvaa vaan varman. 8)

Oops! Sitten varmaan kannattaisi ehkä vähän hillitä?
Sinä et hyödy siitä mitään jos sua pidetään varmana nakkina, ihan totta, saat vaan huonon maineen.
:roll:

Kyllä muutkin tytöt osaa hillitä, ethän vain ole katsonut liikaa Sinkkuelämää?

Nauti toki elämästäsi - kukin valitsee itse mitä se sitten tarkoittakin- mutta jakorasian maine ei ole koskaan hyvä.

figaro

Hmm.. mistähän aloittaisi ;)

* tupakointi - josta pyrin koko ajan eroon
* ajoittainen rilluttelu
* pelaaminen (kolikkopelit) :oops:
* nettipelit
* miehen kutittelu! :lol:
* riisikakut - erityisesti maissi- ja juusto -sellaiset :D
* liikunnan epäsäännöllisyys.. innostun, en innostu, innostun, en innostu jne.

Siinä näin aluksi :roll:

epu

Lizzielle:
Joo no sinkkuelämää tulee kieltämättä kateltua.. :wink: Mutta korostan siis, että harvemmalle sitä antaa heti (ei mulla oo ollu kun 6 kenen kanssa oon ollut)...sitä vaan pitäs käyttäytyä ekoilla ja tokilla treffeillä ehkä vähän vähemmän holtittomasti, kun pojat tuntuu vaan innostuvan liikaa eikä ne sitten pian enää muuta haluakkaan kun sitä yhtä asiaa...ainakaan mitään vakavaa...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat