Minkä taruhahmon haluaisit? ;) - Gallupit

tanjazuzanne
Tonde
tanjazuzanne
En vain nyt jostain syystä muista sitä näyttelijän nimeä..

Antonio Banderas?

No just se!

Sivut

Kommentit (38)

Lucky Lady

En kyllä ottaisi noista ketään. Jotenkin mua niin huvittaa kun jätkät viuhtoo trikoissa ympäriinsä.. :lol:

Tosin Zorrolla ei vissiin oo trikoita, eihän? Ehkä mä sitten ottaisin sen, jos on pakko. Ja sillä miekka ja heppakin, joten kyllä, Zorro se on!

tanjazuzanne

Valitsin Zorron. Se on juuri sellainen kiehtova, salaperäinen hahmo. Ja elokuvakin oli ihan hyvä ja siinä se Zorro vasta komea olikin. En vain nyt jostain syystä muista sitä näyttelijän nimeä..

Tonde

Mä valitsin Mustanaamion, en tiedä miks. Se vaan...oli paras vaihtoehto.
Kaikista mieluiten ottaisin kuitenkin täydellisen miehen, mut se taitaa olla vielä epätodennäköisempää, ku kukaan noista...

Tigerheart

Valitsin "Zorron". Olen aina pitänyt valtavasti Zorrosta, ja nähnyt muutamat elokuvatkin. Mielestäni hän on jotenkin jännittävä ja salaperäinen. En tiedä mikä hänessä on niin vetovoimaista, mutta hän oli ehdottomasti paras vaihtoehto. :)

Fanni

Teinpä gallupin näinkin järjettömästä, mutta varmasti meillä tulee olemaan hauskaa =D kertokaa siis kenet näistä valitsisit ja miksi?? :wink:

Itse ehdoton suosikkini on Spiderman, tosi ihana siinä kireässä trikoopuvussaan. :lol: Sen hahmon muoto sitä paitsi muistuttaa omaa poikaystääni :lol:

Lumi~

noista ehdottomasti zorro.. sillä ei oo trikoita ja sillä näkyy naamaakin jonkun verran.. jotenki se on paljon miehekkäämpi ku noi muut.. ja mä tykkään hepoista kanssa niin voisin aina hoitaa niitä... miekoissa on kans jotain sexyä..

Lizzie

Batman, ihan sama Georgena tai Valina, panisin molempia :lol:
Batman on komea, sankarillinen, miljonääri, sillä on hieno linna ja kaikkia kivoja vempaimia, ja ois hyvä tsäänssi olla sen oma Batgirl :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat