Kumpi auttaa suruun paremmin? - Gallupit

Lips_

Mä en ole ikinä osannut yhdistää noita suruun. :o
Enkä mitään muutakaan syötävää.. Enkä tiedä onko se edes niin hyväksikään. Jos syö suruunsa, turhaa lihomista. :shock:

Nuo ovat nautintoaineita. Ja valitsen jäätelön, siksi koska se on parempaa :)

Sivut

Kommentit (72)

SunLion

Jaaah...no kuhan jotain hyvää saan :P Suklaa ois ihan oikeesti paras vaihtoehto jos syömällä haluaa asiaan vaikuttaa (esim. rankan liikunnan sijasta), koska se vapauttaa jotain ainetta (en muista), mitä vapautuu myös kun ihminen rakastuu ;) Ja kaikkihan tietää että se rakastumisen fiilis on yks parhaista.

KRedit-

jäätelö. en oo mikään suklaanystävä. en tykkää edes suklaajäätelöstä. mansikka ja lakritsi ja vanilja <3

Missä alkoholi?
Viini lasin äärellä itketään surut pois.

Katjuska
Miffy
Ei kumpikaan noista auta suruun. Suruun auttaa se et asioita selvittää itselleen ja antaa ajan kulua. ALkoholi tosin helpottaa joskus oloa.

Oon ihan samaa mieltä Miffyn kanssa tähän asiaan! :)
Suruun auttavat myös ystävät, perhe ja oma kulta!

ivoire

Jos mä olen todella surullinen, en syö mitään, koska ei mene mitään alas. Tällaiseen suruun auttaa vaan aika ja asioiden pohtiminen, ja mässäily vaan yleensä pahentaa mun oloa. Jos mä olen lievästi surullinen (esim. koe mennyt mielestäni penkin alle), syön jotain hyvää, koska se parantaa mielialaa. Ei se siis pahaa mieltä pois vie, mutta helpottaa kuitenkin vähän.

Suklaa vai jäätelö? Noista kahdesta en varmasti valitsisi kumpaakaan, vaikka molemmat hyviä onkin. Söisin ennemmin vaikka sipsejä. :D Tai no näin kesällä voisin kyllä syödä jäätelöä.

taizu

Suru on prosessi eikä siihen välttämättä auta mikään muu kuin aika ja asian käsittely itkien, kaivaten, keskustellen...

Syöminen esim. suklaa tuotaa kehoon aineita, jotka tuovat hyvää oloa ja reilulla syömisellä kerryttää kiloja ja täten aiheuttaa masennusta ja ahmintaa..

Menen taas ääripäihin. Itse en surussa osaa syödä mitään. Itken kylläkin ja tapailen rakkaita ystäviä. Yksin ei kannata surun hetkellä olla.

Lania

Mä oon muuten aina muutenki ajatellu, että se suklaan mässyttäminen suruun on vaan joku vanha naistenlehtiklisee, pitääkö se siis oikeestiki joittenki kohdalla paikkansa? Ja että jätskiä vedetään vaan jenkkileffoissa, kämppiksen kanssa pyjamahousut päällä sohvalla kippurassa istuen.

Skye

No jos noista kahdesta on valittava niin kyllä se toi jäätelö on. Suklaasta en ole koskaan tykännyt, suklaalevystäkään ei mene kuin korkeintaan yks pala alas :lol:

Neppis_

jäätelö ja olut. Suklaasta vaan tulee entistä pahempi mieli kun alkaa miettimään jälkeen päin paljon se sit rasvaa sisältikään saati astuu vaa'alle.
Tosin mie on siitä päästä joka jättää todellises tilantees syömättä laisin.
en ymmärrä, mut ruokahalu (kun muutkin halut) häviää aika olemattomiin. No kyllä sitä sitten saa tyytyväinen ulkonäköönsä olla..hii.. no joo. kyllä niitä kiloja sit onnellisil hetkil takas ropisee. Toivottavasti ei vaan liikaa :wink:

Amalia

Riippuu surusta. Jos kyse on jostain miehen aiheuttamasta pettymyksestä, paras keino päästä siitä yli on näyttää ihan törkeen hyvältä ja tepastella kaupungilla niin että ko. mieskin pääsee näkemään, mitä se on menettänyt ja miten hyvin sulla pyyhkii ilman sitä 8)

Henni-

Ei kumpikaan auta mulla :) mutta pitää valita, joten ehkä suklaa. Jäätelö alkaa ällöttää nopeempaa ja se on kylmää, mun hampaita vihloo :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat