Jyväskylän liikuntatieteellinen - Työ ja opiskelu

Leenu

Onko täällä kenelläkään kokemusta liikuntatieteellisestä? Onko joku opiskellut siellä tai hakenut opiskelemaan sinne? Olis kiva kuulla kokemuksia, kun itse olen haaveillut siellä opiskelusta :) Yritin etsiä täältä tästä aiheesta aiempaa keskustelua, mutta en löytänyt.

Kommentit (2)

Tsein

Joskus käynyt kyseisellä laitoksella, riittääkö se? :lol:

Liikuntatieteelliseen on aina ihan pirusti hakijoita ja sisäänpääsy on todella vaikeaa. Pitää itse olla liikunnan monilahjakkuus sekä oikeanlainen persoona, jotta läpäisee pääsykokeet. Niissä on todella monenlaista liikuntaa ja päälle vielä kirjallinen koe, mikä ei sekään aineiston puolesta ole helpoimmasta päästä. Joku joskus jossain sanoi, että turha melkein pyrkiä, jos ei ole sm-tason urheilija jossain lajissa. Tuskin on ihan niin, mutta joku totuuden siemen siinäkin lausessa varmasti on.

Mutta mikäs siinä. Jos vakaasti uskot pystyväsi hakeutumaan sinne opiskelemaan, niin ei muuta kuin kaikki peliin. Siihen kannattaa varautua, että sisäänpääsy saattaa ottaa muutaman vuoden, ensimmäisellä hakukerralla ei välttämättä sisään pääse.

Leenu

Kiitti vastauksesta :) Sen oon kyllä tiennyt, että hankala sinne on päästä, mutta oon aika monipuolinen urheilija ja paikka kiinnostaisi kovasti, niin täytyyhän sitä yrittää :P Siihen on toki varauduttava, että läpipääsyn todennäköisyys on hyvin pieni, mutta jos ei yritä, niin sitten ei ainakaan onnistu :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat