työpajat. kokemuksianne kaipaan - Työ ja opiskelu

olematon

siis mikä on työpaja? :shock:

Kommentit (7)

kissa89

haku ei löytänyt tälläistä aihetta.

joten, itse olen nyt opiskeluni keskeyttänyt ja töissä oon käynyt sellases firmass ku staffpoint. mutta itse asiaan.
työkkari ehdotti itselleni tälläistä taidepajaa, kun kiinnostaa, ja olisi kiva nähdä millaista se työ olisi jne...

eli onko jollain kokemusta tälläisestä työpajasta ? viestintäpajaa,metallipajaa,puupajaa jne...

olis kiva kuulla kokemuksii ja saada varmuutta olisiko tuo hyvä kokeilu itselle, kun töissä en käy ku silloin tällöin tuon staffpointin avoimien paikkojen mukaan. :roll:

Tsein

Niin joo. Luin tän avauksen aamulla ja meinasin käydä vastaamassa kun joudan. Unohdin, joten...

Kuulostaa ihan työkkärin tavalta töniä ihmisiä millon millekin pilipalikurssille, joista ei saa mitään iloa, mutta onpahan poissa työttömyystilastoista. Näyttää kauniimmalta tilastoissa.
Vai oliko kyseessä oikea työpaikka jossain taidepajalla?

kissa89
Tsein
Niin joo. Luin tän avauksen aamulla ja meinasin käydä vastaamassa kun joudan. Unohdin, joten...

Kuulostaa ihan työkkärin tavalta töniä ihmisiä millon millekin pilipalikurssille, joista ei saa mitään iloa, mutta onpahan poissa työttömyystilastoista. Näyttää kauniimmalta tilastoissa.
Vai oliko kyseessä oikea työpaikka jossain taidepajalla?

ihan koulussa ilmeisesti. haastattelu on ens viikolla...katsoo miten käy.

Tsein

Vähän hämäräksi jäi, että saako tuosta palkkaa, vai onko se koulutusta, jonka aikana voi tehdä keikkatöitä (ja saada niistä jotain rahaa?). Mutta ei tuo sikäli pahalta kuulosta. Jos pitää valita onko työtön kotona vai meneekö tuonne olemaan työtön/kouluttautumaan/viettämään aikaa, niin kyllähän tuo jälkimmäinen ihan hyvä vaihtoehto on. Siis, jos ei oikeasti löydy kunnollisia töitä.

kissa89
Tsein
Vähän hämäräksi jäi, että saako tuosta palkkaa, vai onko se koulutusta, jonka aikana voi tehdä keikkatöitä (ja saada niistä jotain rahaa?). Mutta ei tuo sikäli pahalta kuulosta. Jos pitää valita onko työtön kotona vai meneekö tuonne olemaan työtön/kouluttautumaan/viettämään aikaa, niin kyllähän tuo jälkimmäinen ihan hyvä vaihtoehto on. Siis, jos ei oikeasti löydy kunnollisia töitä.

siitä saa työkkäri rahaa joka on se 24€ ilmeisesti ja miinus verot siitä :(
tuosta kun tekee asiakastöitä nii tuskin siitä saa rahaa...mutta ei voi tietää.

ens viikolla on haastattelu itsellä tuolla ja ajattelin kysyä oppisopimusta samalla tuosta koulusta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat