Muutamia kysymyksiä parturi-kampaaja opiskelijoille. - Työ ja opiskelu

ssuvii

- Kun olette päässeet opiskelemaan parturi-kampaajaksi, paljonko teillä oli keskiarvo?
- Itselläni on keskiarvo 7.2, olisiko mahdollista päästä opiskelemaan parturiksi?
- Missä aineissa pitäisi olla hyvä peruskoulussa?
-Mitä aineita aineita parturi-kampaajat opiskelee samoja kun peruskoulussa? ja mitä aineita tulee uusia?

:)

Kommentit (6)

Emmily_

Ainakin sen tiedän että sinne on tosi paljon hakijoita eli sinne on vaikee päästä!! Tosin semmoselle linjalle missä käydää lukio samassa, on helpompi päästä.

gollum

Mä en opiskele mutta jotain tiedän kuitenkin. Pääseminen riippuu paikkakunnasta, mutta luulen että reilu seiskan keskiarvo harvoin riittää. Mutta koittaa kannattaa ehdottomasti! Voit myös varmasti opoltasi kysellä, ne yleensä tietää millaista keskiarvoa halutaan.. Voithan mennä korottamaan vaikka kympille jos ei jää paljosta kiinni. :)

ssal

Itse hain ensisijaisesti jyväskylään opiskelemaan parturi-kampaajaksi, keskiarvo 7.9. en päässyt sinne, mutta savonlinnaan pääsin.
Eli kyllä 7 keskiarvollakin pärjää :)

kouluun

pääsin 26 pisteellä 20 opiskelijan joukkoon, valintakokeissa oli n.45 ihmistä joista n. 15 oli 2.3.4 tai 5 sijan hakijoita ;) mutta esim suurempiin kaupunkeihin on noin 8.4 keski-arvo niin vois luulla mutta taas riippuu ihan paikasta ja onko valintakokeita ;) 

Vierailija

Minä haluan myös hakea  myös parturi-kampaajaksi ja tiedän siitä, että keskiarvo pitäisi olla vähintään 6.

Pääset varmasti parturi-kampaajaksi, jos keskiarvosi on 8.

Kaverini pääsi parturi-kampaajaksi, kun sen keskiarvo oli 6.4

Sillä meni koulu vähän huonosti, mutta nyt kun se on parturi-kampaaja sillä onnistuu täydellisesti.

Aineissa pitää olla hyvä kemia, matikka, fysiikka, biologia ja englanti pitää olla hyvä sillä tavoin että pystyt sanomaan jotain, kysymään ...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat