VAKAVA 2008 - Työ ja opiskelu

Tsein

Ihmekös, että meidänkin yliopistossa opintotoimiston emännät oli niin kuivakoita, ettei pahemasta väliä. Aina sai anteeksipyydellen mennä toimistoon häiritsemään heidän kallisarvoista työtään. Alan vasta nyt tajuta, että emännät olivat kuivia, koska koko vuoden odottivat sitä hetkeä, kun pääsykokeiden tulokset ovat tulossa ja ihmiset alkavat yhtenä rintamana soitella JATKUVASTI toimistoon tulosten perässä. Ei mikään ihme, että korostetaan tuota "ei tartte soittaa"-vaihtoehtoa :lol:

Monestikaan näissä toimistoissa ei ole kuin korkeintaan pari ihmistä töissä ja jos kaikki pääsykokeessa olijat soittelevat tulostensa perään... no voitte kuvitella. Olkaa kärsivällisiä (vaikka voi olla melko mahdotonta tuloksia odotellessa) ja muistakaa, etteivät ne tulokset siitä mihinkään muutu, vaikka tulevatkin pari päivää myöhemmin postissa. Käytännössä niiden pitäisi olla perillä viimeistään perjantaina, jos huomenna on viimeinen päivä jolloin tuloksia postitetaan.

Sivut

Kommentit (54)

papuna

ilmoitattehan jos kutsukirjeitä alkaa ilmestyyn !? ;) saanpa ainakin lisää syitä sitten panikoida,että missä meikän kutsu viipyilee :D

ena

Tällä hetkellä ainakin tuntuu että se ohjaus kiinnostais enemmän :) Toisaalta en tiiä. Minä oon varavaihtoehtona hakenu matikkaa opiskelemaan, ku pitäis suoraan päästä sisään. Sen kai vois sitten kuitenki myöhemmin sivuaineeksi vaihtaa jos hakee taas okl:ään tai ohjaukseen.

Jos ei lopulta se matikka kiinnosta niin yritän varmaan mennä haralle, tai tehä sijaisuuksia ja avoimessa vois kans jotain opiskella.

ena

Minä päätin olla soittamatta ja odotan okl:stä kirjettä perjantaihin asti ja jos ei tuu niin maanantaina soitan. Ohjauksesta jo kirje ja maili tuliki :) Siellä oikein mailissa korostettiin ettei tarvi sinne soitella :D

mira

Täältä kans hurraa huutoi käy.

Itse olen lukenut aineiston ei-niin-ajateuksella ensimmäisen kerran, ja olen jo hieman aloitellut alusta lukemaan ajatuksella alleviivaileen.. Loppu on mielestäni hieman kuivaa, mutta alussa teksti oli ihan todella mielenkiintoista! :)

Nyytikki

Kylläkyllä ilmoittelen... käsitin kyllä, että jokaiselle ilmoitetaan. Meille enan kanssa tulisi sitten ennakkotehtävä samassa kirjeessä, joten odotetaan paksumpaa kirjettä! Voi että miten voi jännittää...

Mitä jos ette tänä vuonna pääsekään haluamaanne koulutukseen, onko varasuunnitelmaa? Minä hain varasuunnitelmana kasvatustiedettä lukemaan (Joensuuhun), sen paikan otan sitten vastaan, jos sinne pääsen, mutta en ohjauksen koulutukseen. Jos nyt en sinnekään pääse, niin ajattelin lukea vähintään erkan loppuun tai sitten ihan kasvatustieteen aineopintoja. Työtkin jo vähän kyllä houkuttelisivat...

[size=9]Huomasin muuten vastanneeni vähän hassusti, haen kyllä kasvatustiedettäkin lukemaan, mutta Vakavassa vain ohjaukseen [/size]:) Kumpi olisi sinulle ena mieluisampi, OKL vai ohjaus? :)

papuna

ai,voisko sinne tosiaan ihan vaan soittaakkin :shock: kelle/mihin soitit (kansliaan vai...)
mäkin haluun jo tietää!!

tää oli mun ainoo yritelmä,eipä muualle tullu kokeiltua... töihin sit jollei nappaa...

papuna

huhu kertoo että nimeni olisi siellä ovessa 2-vaheeseen päässeiden kohdalla,muta eipä kutsua näkyny postissa vielä tänäänkään :( kurjaa...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat