Kevään 2008 YO-kirjoitukset - Työ ja opiskelu

marika_

Nyt näkyy sitten tän kevään yo:t YTL:n sivuilla. Ja olihan se pakko (taas) pari kyyneltä vierättää kun oma ja kaikkien kavereiden nimet siellä näky. Hieno tunne kyllä.

Sivut

Kommentit (101)

sense

voi monenmonta kirosanaa.
mulla meni NIIIIIIIN penkin alle että huhheijjaa MMMCCB ja C äikästä ! oon aina ollu se m:n tai e:n oppilas kaikilla eri opettajilla ja se lähtikin ämmänä ihan siellä ylärajalla parin pisteen päässä mutta.. sain esseestä jonkun pohjanoteerauspistemäärän joten en ymmärrä ja nyt kyllä harmittaa =( samaten harmittaa tuo että enkku lähti ällänä ja tuli takaisin ämmänä.. tosin pisteen päässä eestä taas vaihteeksi mutta *PIIP*. turha oli siis tarkistella taas etukäteen noita kun tuli vaan pettymystä toisen perään. kumma kun niillä opettajilla ei taida olla mitään todellisuudentajua

noo lakki kuitenkin on, mutta noilla tulee ihan luvattoman huonot pohjapisteet pääsykokeisiin. taidan alkaa lukemaan nyt sen 12h päivässä

Lilla My

Ylioppilas minäkin kohta olen! \:D/

En arvosanoista osaa vielä sanoo ku koululta en saanu kanslistia kiinni ketään ja kotiin tulevat vasta maanantaina. Mutta ainakin juhlat ovat varmat nyt!

amethystine

JEEAA! Soitin koululle, ja sinne oli kuin olikin tullu jo tulokset!!

Miun rivi ECCCCA, kaikkein iloisin oon siis tosta äikän E:stä!!! Enkku meni ihan penkin alle, ei lähellekään M:ää, joka oli tavoite. Ja se yhteiskuntaoppi. Pistettä vaille M!!! Vähänkö vtuttaa! Ku siihen vielä OIKEESTI luin. PRKL. Mutta se E!! Onpahan ees yks piristys!

Muoks. Joo ja se matikan raja.. Mulla oli 19 pistettä, ja B:n raja oli 22! Tavallisesti jotain 15 pistettä ollu B:n raja...

prisukka

MMMCCCCC

Ihan hyvin, mutta vähän kyllä harmittaa, kun äikän ja ruottin pisteet oli tippunut aika paljon opettajien antamista pisteistä, silti molemmista M. Englanti kahden pisteen päässä E:stä Pitää varmaan koittaa korottaa syksyllä.
oli kyllä mahtava tunne, vaikka kokoajan on tiennyt, että kyllä läpi menee. Iloa vain vähän vaimensi se ettei yksi ystävä päässyt läpi :( Ei sitten oikein tiennyt, että mit pitäisi tehdä tai sanoa, varsinkin kun hän ei itse ollut ehtinyt kertoa vaan luin netistä läpi päässeiden nimet...

Piperr
sense
voi monenmonta kirosanaa.
mulla meni NIIIIIIIN penkin alle että huhheijjaa MMMCCB ja C äikästä ! oon aina ollu se m:n tai e:n oppilas kaikilla eri opettajilla ja se lähtikin ämmänä ihan siellä ylärajalla parin pisteen päässä mutta.. sain esseestä jonkun pohjanoteerauspistemäärän joten en ymmärrä ja nyt kyllä harmittaa =( samaten harmittaa tuo että enkku lähti ällänä ja tuli takaisin ämmänä.. tosin pisteen päässä eestä taas vaihteeksi mutta *PIIP*. turha oli siis tarkistella taas etukäteen noita kun tuli vaan pettymystä toisen perään. kumma kun niillä opettajilla ei taida olla mitään todellisuudentajua

--

Sama täällä tuon äikän suhteen! Jos mun pisteet olisi pysyny samana, olisin saanut Een. Nyt putosi pisteen päähän ämmästä. C äikästä on aika järkytys mulle.. Enkku lähti vahvana ämmänä - palas sekin ceenä. Ruotsista tuli E! Tuli kyllä kyyneleet silmiin kun sen näin.. En nimittäin tiennyt yhtään että millä pisteillä se on edes lähtenyt, joten oli tosi ilonen yllätys. Mun aine oli nimittäin aika riskiveto - tällä kertaa se riski kannatti! :) Kirjoitin todella henkilökohtaisen tekstin. Harmi ettei tuosta ruotsin arvosanasta vaan ole mun amk-hakuihin mitään hyötyä, kun on vaan se keskipitkä.. Jos nää ei riitä mun 1. hakupaikan pääsykokeisiin, niin menen kyllä tuon äikän ja enkun uusimaan viimeistään ens keväänä.

jiksu

Täällä kanssa yksi onnellinen ylioppilaaksi valmistuva :) mulla meni paremmin kun osasin odottaa, kun tavotteet oli M:ssä ja sainkin sitten kolme E:tä ja kolme M:ää! olin tuloksia hakiessa niin "järkyttynyt" positiivisesti että purskahdin itkuun, kun tajusin miten ne kokeet oli mennykään :D

marika_

Paitsi et aika usein vaikka I tulisi, niin lakki tippuu kompensaatiolla päähän ;) (ja tää on just se syy miks oikeesti kannattaa kirjottaa useempi kun se neljä pakollista)

Soittelin alkuviikosta koululle, ja sillon sano et pe tai ma saattais tulla lopulliset... en nyt huomenna varmaa jaksa heti taas soitella, mut ensviikolla pistän kyl puhelua josko ne tulokset siellä jo olis.

enkelin

jep, tänään tulee ainakin osalle kouluista! :D nyt loppuu sit jännääminen siskon puolesta, toivottavasti kaikki menee hyvin ja päästään juhliin sen valkolakin saantia!vielä muutama tunti, niin saa tietää!

marika_

Mä vaan tärisen täällä hysteeripaniikissa. Yleensä reksi tulee koululle ysiltä tai kymmeneltä, mut oon ihan saletti ettei sille heti kannata soittaa, kun kanslian oven edessä on kuitenkin 10m jono kun kaikki haluaa tietää...

Ei tuu taas mistään mitään, kun ääh.

Nii ja pisterajat löytyy nyt YTL:n sivuilta, niiden mukaan matikasta saattas sittenki tulla M, ihan siinä rajalla... :shock:

YÖÖÄÄÄÄHH!!

MUOKS: EMMMMCC, musta tuli ylioppilas!!! :D
Enkä pysty nyt lopeettaa itkemistä, oon niiiiiiin helpottunu... (ja siitä matikasta tuli se M just niillä rajapisteillä!!)

Arcanithel

Jees, tänään tuli tulokset ja minustakin tuli ylioppilas! :D Hyvä päivä, sillä veljeni sai tänään tietää valmistuvansa IT-tradenomiksi, eli on juhlaa kerrakseen. Huomenna tämä tyttö lentää Pariisiin yo-matkalle! :wink:

marika_

Vää, mäkin tahon nähä nimeni jossain netissä/lehdessä jo! :D Mut googlettamalla en löytäny et tän alueen yo:den nimiä ois vielä missään listattu (Uusimaa)... No, viikonpäästä näkyvät YTL:n sivuilla ja kohtahan se IS:kin ne julkasee ;)

Kukaan kaveri ei oo ainakaan ilmottanu ettei ois päässy läpi, joten oletan että kaikki on (en oo ehtiny pahemmin nyt oleen ihmisiin yhteydessä).

Pirpana
agarina
A on ensimmäinen läpimennyt arvosana. :D Eli jos yhdestäkään ei ole I:tä, lakki tulee.

No hyvä, kiitos! :D Itsekin ajattelin että täytyy mennä läpi jos menee I:n yli.. iski vain jostakin epäilys.

ONNEA KAIKILLE UUSILLE YLIOPPILAILLE! =D>

Lilla My
Piperr
Oli aika hurjaa nähdä tänään oma nimensä lehdessä. Eilen se löytyi jo lehden nettisivuilta, minkä nähtyäni kyllä sain kyyneleet silmiin.

Mulle tuli vähän samantyyppinen. En tosin ihan saanu kyyneleitä silmiini, mutta ei se kaukana ollut. Jotenkin tosi jännä olo tuli. :)

Mutta kyllä mua ÄRSYTTÄÄ! Tänään äiti soitti kotoo tuloksia. Kaikki paitsi äikkä oli laskenu. :evil:

Äikkä M
Psyka B
Enkku A (2 pistettä vaille B)
Terveystieto C (1 prkleen piste vailla M !!!)
+
syksyllä kirjotettu ruotsi M

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat