Fonecta työpaikkana? - Työ ja opiskelu

hiphei

Elikkä, millainen mahtaa työpaikkana olla, palkan yms puolesta?

Onko aivan samanlainen muiden puhelinmyynti paikkojen kanssa, vai jopa lähes normaalihko työpaikka?

(ja toivottavasti täällä edes on joku joka siellä olisi ollut/on töissä tai muuten paikasta jotain tietää.)

Kommentit (1)

pieces

Mä oon nyt kolmatta kuukautta Fonectalla töissä ja todella tyytyväinen olen :) Työnantajana firma on antanut mulle luotettavan ja hyvän kuvan - työsuhde-etuihin kuuluu mm. lounas- ja liikuntasetelit. Meille järjestetään muutaman kerran vuodessa jotain kannustavaa ja piristävää menoa, esim. tammikuun 11. päivä firma kustantaa meidät ruotsin risteilylle aterioineen kaikkineen :P

Myyntityö itsessään on täysin asenneduunia - jos myyt paljon -> tienaat paljon. Mahdollisuudet on hyvät, loppu on kiinni vain itsestä. Myynnissä pohjapalkka on kolmen ensimmäisen kuukauden ajan n.1450€ ja siihen provikat päälle. Keskivertomyyjä tienaa kuukaudessa n.1900-2500€ - työlleen omistautuvat huippumyyjät tienaavat jopa 7000-9000€/kk.

Meidän tiimihenki on ollut loistava ja mut otettiin työpaikalla hyvin vastaan. Kannustusta riittää ja asioista puhutaan avoimesti. Eli mä en voi sanoa muuta kuin hyvää Fonectasta työpaikkana ja -antajana - go on ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat