Myyntiedustus - Työ ja opiskelu

pieces

Sain vakiopaikan Fonectalta myyntiedustajana. Työn kuvaan kuuluu Fonectan palveluiden myynti puhelimitse eri firmoille ja asiakastietojen päivittäminen. Työpäivät klo8-16 ma-pe. Työssä on pohjapalkka n.1300e/kk + provikat. Haastattelija sanoi mulle, että tuolla on jo 2kk sitten aloittaneilla kuukausitulot yli 2000e. Ensimmäisen vuoden aikana kuukausituloissa on mahdollisuus yltää jopa 4000euroon (riippuu tietysti vain omasta panoksesta). Työntekijällä on hyvät edut; ilmainen lounas ja välipalat, liikuntasetelit yms. Minulla on tässä kuussa Tampereella 2,5vkoa kestävä koulutus työhön ja sen jälkeen pääsen duuniin.

Onko kenelläkään täällä kokemusta Fonectalla työskentelystä myyntiedustajana? Kuinka helposti kuukausituloissa pääsee tuonne 2000euron yläpuolelle? Millaista työ on itsessään? Olisi kiva kuulla toisten kokemuksia jos täällä olisi asiasta tietäviä henkilöitä :)

Kommentit (4)

des

Yleensäkki noi puhelinmyyntifirmojen lupaukset "voit tienata niin ja niin paljon" on täyttä fuulaa. Joka ikinen puhelinmyyntiä kokeillut kaveri on lopettanut homman viikon sisään, koska se jatkuva v***uilu ihmisiltä on henkisesti ihan liian raskasta.

Vois kuvitella että joku 4000e/kk ois aivan maksimi jos sais joka ikiselle soittamalleen henkilölle jotain kaupattua, mikä on käytännössä mahdotonta. Tietysti Fonectan palveluja voi olla helpompaa kaupata, koska asiakkaat on pääasiassa varmaan yrityksiä. Ja yrityksille myydessä varmaan harvemmin kuulee mitään v***uilua.

marimma
Torspo
Kertokaa mulle mikä koulutus tarvii olla notta tollaseksi pääsee?

Ei mikään :D
Sama kun puhelinmyyntiin siis.

Ne kouluttaa sut ihan ite.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat