Millä kursseilla olet tällä hetkellä? - Työ ja opiskelu

metsätähti

Zuzannahin kurssit näytti aika tutuilta... :wink:

miulla on näin kesäloman lähestyessä käynnissä vaan kolme kurssia, niissä kyllä riittää ihan tarpeeksi tekemistä, eli:

Solun säätely (biokemiaa)
Molekyylibiologian ja geeniteknologian perustyömenetelmät
Fysiologia

Sivut

Kommentit (34)

des

Yhyy maanantaina kouluun ja luvassa:

-italia
-espanja
-pr-englanti
-pr-ruotsi
-verkkoviestintä
-managing marketing networks
-dokumenttien hallinta

ei jaxxxxais :?

Lukretia

Syksyn ohjelma näyttää vähäiseltä:

- Lukivaikeudet-kurssi
- graduryhmä
- pakollinen virkamiesruotsikurssi
- luultavasti vielä unkarin kielikurssi

celestine

kohta alkaa:
* työyhteisön hyvinvointi
* toimistotyö
*opinnäytetyöskentely
* markkinointi
*kansainvälinen markkinointi
* tuotteistaminen ja hinnoittelu

Ottaa pannuun ku pitää käydä pari eka vuoden kurssia jotka on jäänyt roikkumaan. Ihan niinku en jo viimisellä vuodella hallitsis asiakirjapapereita ja markkinoinnin alkeita :roll: ..

Kaihokielo

Siinähän se kysymys olikin. Kiinnostaisi tietää, millaisille kursseille osallistutte tällä hetkellä. Tänne keskustelua opintojaksoista ja kursseista opintoasteeseen katsomatta.

Minulla tällä hetkellä menossa kirjallisuuden analyysi-ja menetelmäharjoitukset ja viestinnästä vuorovaikutussuhteiden anayysi. Lisäksi paria matkailun kurssia pitäisi vääntää kotona, ja ehkä lukea länsimaisen kirjallisuuden klassikoita.

Miffy

Kotimainen kirjallisuus:
60- ja 70-luvun kirjallisuus
Sotienjälkeinen modernismi
lasten- ja nuortenkirjallisuus

Tiedekunnan yhteiset:
Ruotsin pakollinen
Enkun pakollinen

Jahas... En muista oliko vielä muutakin... Ei kai.

Lania

Mulla on menossa hmm sydän- ja verisuonitautien kokonaisuus johon sisältyy hoitotyö ja orientoivat harjottelut, ja sit psykologiaa, anatomiaa ja fysiologiaa, sosiaalipolitiikkaa, lääkeoppia ja -laskuja, kansanterveystietoo, terveyden edistämistä ja ravitsemusoppia.

Lizzie

Mulla on nyt tiedekunnan yhteinen ruotsin kurssi (akademisk svenska), ja
soveltava ohjattu harjoittelu; sivuaineharjoittelu, eli mun tapauksessa englannin aineenopeharjottelu + luokkatunteja alkaa ens viikolla ja tällä viikolla on tapaamisia ja seuraamista.

Samoin mulla on vielä Lontoon vaihdosta kesken, tai melkein kokonaan tekemättä 5000:n ja 4000:n sanan esseet kursseille

Teaching Controversial Issues ja
English in Diverse World Contexts.

Noiden dead linet on kesäkuun alkuun, mutta ekat vedokset pitäis olla hyvässä vauhdissa jo. :(

Nii, ja oli viel pari demoa sellasesta ku Classroom Management, kävin siis kurssin syksyllä mutta siihen liitty pari refresh-demoa ennen tätä harjottelua.

ynnej

Miffyn lasten- ja nuorten kirjallisuus ja miun children's literature kuulostaa tosi ihanilta :)

Mulla on vaan ranskan ja espanjan kakkoskurssit (ranskan kakkosella oon siks et se on niin helppoo ettei tarvii tehdä mitään sen eteen :)) ja työhyvinvointi.

Maaria

Jaahans...

- tilintarkastuksen teoria ja käytäntö
- tilinpäätösinformaation ja rahoituksen teoria
- tilintarkastusoikeus
- rahoitusoikeus
- tilastotieteen jatko
- writing english
- financial english
- marknadsförings- och redovisningssvenska
- ruotsin kieliopin syventävä
- graduryhmä

Näillä mennään toukokuun loppuun :D

KataTheBlondi

Mulla ei periaatteessa ole mitään mutta oikeesti mulla on kansanmusiikkia, (2) orkesteria, viulua, laulua: ELI KAIKKEE MUSIIKKIA. Ja sitten se ruotsi :oops: ens viikkoon mennessä. IIIK! Tänään on torstai.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat