avonin kauneuskonsultiksi - Työ ja opiskelu

minttuliini81

hei vaan kaikille :)
elikkä etsin uusia avonin konsultteja..liittymisetuna (tilata yli 80e) saa kasvojenhoitosetin ilmaisiksi ( myös joka kampanjassa kivoja juttuja)
ite saa -25% tilauksesta. ite en oo kutsuja/iltoja järjestäny, ihan vaan kuvastoja jaellu ja ihan kivasti tilauksii saanutkin..

eli jos ei niin tuttu juttu ni käy kato avon.fi sivuilla ja ota yhteyttä sähköpostitse m.jaatinen@hotmail.com

(autan uusia alkuun, eli lähetän muutaman kuvaston ja muutakin että pääsee alkuun jne..)

tästä kiva harrastus kevääksi...miks ei enemmänkin
:roll:

Kommentit (12)

minttuliini81

no sehän kannattais konsultin asemaa ajatella, saa omatkin tilaukset kohtalaisen halvalla :P
(tai ilmatteeks jopa) tää on niin helppoo hommaa et mukaan vaan, ota yhteyttä vaan jos kiinnostaa ni kerron enemmän, tutuille ja tuntemattomillekkin vaan kuvastoo niin kyl tilauksii rupee tulemaan, avonin tuotteet sen verran hyvii et kanta-asiakkaita helppo saaha :lol:

Deni

emmä itse viitsi alkaa myymään kun poikkiksen sisko niitä myy nii saan sitten häneltä tilattua kätevästi :D ehkä joskus tulevaisuudessa :)

minttuliini81

:D
eli jos haluut kokeilla miten konsulttina oleminen alkais, ni eikun vaan... et häviä mitään..itelle ei oo pakko mitn ostaa (ainut nyt akas kampanjas toi 80 e kannattas saaha ni sais ilmatteeks ne lahja tuotteet)
eli ei velvoita mitn...itekkin aloitin vaan et pitää kokeilla ja nyt jo monta kampanjaa takana :D
tervetuloa tiimiin :wink:

ynnej

Ei millään pahalla mut mulle tulee tästä vaan se Salkkareiden Salla mieleen, joka koko ajan hössöttää niistä rasvoistaan ja mömmöistään neuroottisesti :D

minttuliini81

kiitoksii :roll: se vaan nyt miun homma saaha tiimiini konsultteja, ei millään pahalla :D jos meinasin kerta saaha mukaan porukkaa, tää on niin ku ehtimistä työntekijöitä joukkoon
sori vaan kaikille joita tää ärsyttää :lol:

ynnej
minttuliini81
kiitoksii :roll: se vaan nyt miun homma saaha tiimiini konsultteja, ei millään pahalla :D jos meinasin kerta saaha mukaan porukkaa, tää on niin ku ehtimistä työntekijöitä joukkoon
sori vaan kaikille joita tää ärsyttää :lol:

Hei, ei pidä suuttuu, en sanonu mitenkään pahalla :) Uskon et se työ on kivaa, mut koska en tunne ketään kauneuskonsultteja, niin tuli vaan se Salla mieleen.

azzas

suosittelen, itse olen ollu kauneus konsultti viime elokuusta.. ja just tänään tuli taas paketti, olen ihan rakastunu noihin kaikkiin tuotteisiin.. tuli taas tilattua yli 80e edestä itelle :oops:

Roselle

Ehkä vähän OT, mutta mikä se Avonin tuote on, jonka pitäisi hidastaa karvojenkasvua? Luin siitä pienen jutun viime vuoden Kauneus&Terveys-lehdestä. Toimiiko tuollainen oikeasti? :shock:

azzas

no niitä on deodoranttia ja rasvaa, ja onkohan vielä jotai muuta... :roll:
deodorantti on ainaki hyvää, siis sillee hien pois pitävää, mut siitä karvojen kasvusta en sit tiedä. kokeile :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat