yo syksy '06, miten meni?:D - Työ ja opiskelu

sarine

en ainakaan löytäny tästä olis kirjoteltu, eli abit- miten meni? :wink:
Oma reaali meni vähän miten meni eli C tuli, lähti M:nä (siitä saan kyllä syyttää itteeni kun kesällä en oikein muuta tehny kun bilettäny ja maannu rannalla :P )
Muutkin voi tietty kertoo miten on yo- kirjotukset aikasemmin menny :)

Kommentit (9)

agarina

Olen oikein tyytyväinen tämän syksyn saldooni: äidinkielestä, ruotsista ja reaalista L, englannista E. Keväällä sitten matikkaa, saksaa ja englantia uudestaan.

Kepatäti

Mää sain matikasta L:n ja ja äikästä B:n, jonka lähden nyt keväällä yrittämään korottaa. Ei tuu kyllä onnistuu tolla uudella systeemillä. Täällä muuten on kyllä jo aiheesta keskustelukin.

koeputkilapsi

Englantini lähti C:nä ja sama tuli takaisin - ja erittäin tyytyväinen olen (harjoitusten saldo oli viisi B ja yksi C). ÄIkkä oli tippunut lautakunnassa C:hen, joten sitä sitten nyt keväällä uusimaan ja kuten aikaisemminkin sanottiin, ei tule kylläyhtään mitään.
Muita mitä keväällä kirjoitan on historia, matikka P, saksa P ja ruotsi B.

[size=9]hih, tällä viestillä tuli 200 viesti tännekin kirjoitettua.[/size]

miizu

lyhyt matikka ei menny läpi, lähti 8 pisteellä ja tuli takas 5. eli oli ihan rajalla ku 8 pisteellä ois saanu A'n.. Enkku oli kans E'n ja M'n rajoilla, M'nä se sit tuli takas ja molemmat uusin.

nookuliina_

mulla syksyn kirjotukset meni aika heikosti. :( enkku ja äikkä B ja maantieto ja ruotsi A.
tarkoitus olisi ollut korottaa nyt keväällä mutta laiskuus iski.. keväällä enää jälellä lyhyt matikka ja terveystieto. (: toivottavasti mennee hyvin. :D tosin pakolliset kirjotinn syksyllä ja läpi meni joten varma lakki silti on. :D

syksyllä tympäsi hiukan kun ruotsi, enkku ja maantieto oli pistettä vaille ylempää arvosanaa.. :evil:
ja äikkäki lähti M:nä mutta tuli B:nä takasin. :shock: olin hiukan vihanen meijän äikän opelle kun oli turhia toiveita antanu..

sanzhes

Kirjotin syksyllä pitkän enkun, josta tuli E. Ja myös äikän, josta napsahti C. Vähän nakertaa toi äikän C, mutta ei voi mitään.
Nyt keväällä vuorossa biologia, maantiede, ruotsi, saksa ja pitkä matikka. Ja kuolen stressiin.

Pirpana

Äikästä tuli M ja ruotsista A mutten jaksa korottaa.
Äsken kirjoitin filosofian tuossa pari päivää sitten, jäljellä vielä pitkä enkku ja terveystieto, saa nähä tuleeko lakkia :roll:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat