Suuntana Englanti ja Australia? - Työ ja opiskelu

uldemort

Ensimmäistä kertaa kirjoittelen minkäännäköiseen foorumiin ja tännekin eksyin kun en löytäny omaan aiheeseeni sopivampaa :) Jos joku ystävällinen ihminen haluaisi/voisi auttaa minua, olen lähdössä kihlattuni kanssa valloittamaan maailmaa ensi keväänä erinäisten työharjotteiluiden kautta Englannissa ja Austaraliassa ja haluaisin kuumeisesti tietää missä voisin tavata saman henkisiä ihmisiä saman tyyppisillä suunnitelmilla! Jos joku vaan sattuu kurkkamaan tätä viestiä ja tietää jossain päin nettiä semmosen foorumin olisi ihanaa jos voisit siitä minulle mainita (: parastahan tietysti olisi jos nyt joku lukisi tämän viestin ja tunnistaisi itsensä. Jos teillä on jotain kokemuksia mitä haluaisitte jakaa, se olisi enemmän kuin loistavaa :lol:

uldemortti

Kommentit (6)

Lizzie

Täälläkin on aika paljon ulkomailla asuneita / sinne aikovia. :)

Britteihin jos on lähdössä niin sellainen sivu kuin http://forum.isory.org/
vois olla hyvä, sen vinkkasi eräs foorulainen mulle aikasemmin. :)

[color=darkblue]Korjaan otsikkosi kuvaamaan paremmin noita viestejä, niin noissa maissa asustelleet huomaa tämän paremmin[/color]. Nimimerkki Disturbance voisi olla aika loistava tietolähde, asunut sekä Briteissä että Ausseissa. ;)

oranssi

Jos haluat tavata muita ulkkareita niin yksi hyvä osoite on www.gumtree.com. Ite olen selaillut lähinnä kämppäilmoja, mutta siellä on myös paljon etsitään ystävää -tyyppisiä ilmoja, joiden joukossa on paljon äskettäin kaupunkiin muuttaneita ulkomaalaisia. Ja paljon muutakin, mm. osto/myyntipalsta. Toi osoite vie Lontoon sivuille, mutta siellä on valikko josta löytyy paljon muita Britannian kaupunkeja ja myös Australiaa.

koeputkilapsi

Dubyamoa, miun on pakko kysyä, kun on nyt jäänyt vähän epäselväksi. Siis oletko aikaisemmin asunut Briteissä ? asutko nyt ? kun toisessa ketjussa puhuit penkkareista, mutta toisesa ketjussa puhuit jostain brittien käytönnöstä... ja en mie tiedä enää mistään mitään.

koeputkilapsi

Eiku, nythän mie tajusin, tuo penkkarikeskutelu on aloitettu -06, eikä -07 :lol:
Ei ihme, että olen koko ajan ollut että mitä ihmettä 8)

koeputkilapsi

En edes tullut ajatelleeksi, että voisi olla vuoden vanha keskustelu etusivulla. Hyvähän se on, joku nostanut eikä aloittanut uutta, mutta joo :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat