Ouluun kouluun - Työ ja opiskelu

Rockin'Rio

Alotin ite nyt syksyllä yliopisto-opiskelun ja touhu on paljon lepposampaa kuin lukiossa, oon tykänny hurjasti. En oo ikinä ollu sellanen pilkunviilaaja ja turhantarkka tuon koulunkäynnin kanssa vaikka hyvä todistus aina on ollutkin. Onhan tuolla niitä ysipisteysejäki joilla ei muuta elämää tunnu olevan kuin koulu mutta suurin osa porukasta osaa kyllä tehä muutakin ko istua nenä kiinni kirjassa :) Mulle ainakin on ollu mieleistä se että läsnäolopakkoja ei ole, koska opin asiat paljon nopeammin itsekseni kuin kirjasta. Eli yliopistolle plussat :)

Kommentit (7)

pikku-kata

Oulussa haisee pieru :lol: :lol: Ainakin kun tulee sitä isoa moottoritietä pitkin... Eikö se haju johdu siitä paperitehtaasta?

Joo ja liittyi taas asiaan x)

Kille(ri)

Mä oon myös menossa Ouluun opiskelemaan jos pääsen nyt keväällä ylioppilaaksi ja jos ollaan vielä poikaystävän (joka asuu oulussa) kans yhessä... Oon miettiny et mistä löytäsin oulusta uusia kavereita? ajattelin hakea yliopistoon mut ainaki mulla on sellanen kuva et ne on kaikki ihan nördejä ja mä oon vähä sellasta "lepposampaa mallia". :lol: Et sieltä niitä ei varmaan ihan hirveesti löydy? vai onko mulla väärä mielikuva?
ja toiseks mulla ei riitä lähtöpisteet sinne kouluun et eka täytyy olla töissä ja työpaikalla on tod.näk. vain aikuisia... joten MISTÄ LÖYTÄÄ MUKAVIA KAVEREITA?!?! oon silleen ujo et en helposti mee tekeen tuttavuutta mut sit ku tutustun oon aika puhelias ja rento... 8)

pilkku

[quote author="Kille(ri)"]ajattelin hakea yliopistoon mut ainaki mulla on sellanen kuva et ne on kaikki ihan nördejä ja mä oon vähä sellasta "lepposampaa mallia". :lol: Et sieltä niitä ei varmaan ihan hirveesti löydy? vai onko mulla väärä mielikuva?
quote]

Ei ne kaikki kyllä oo nörttejä :D tai riippuu kyllä mite nörtti määritellää mut mitä mä noita yliopisto tyyppejä tunnen nii ne kyllä just osaa pitää hauskaa :wink:

hande

moikka.

onko muita menos ouluun opiskeleen?itte pääsin röntgenhoitaja koulutukseen.olis tietty kiva kuulla jo oulus asuvilta et millasta se meno on sielä?vähä kyl jänskättää muutto uuteen kaupunkiin,landelta ku oon kotoisin. :)

Maria_

Vautsi, onneks olkoon et pääsit opiskelee sinne mihin halusit! :) Oulu on ihan jees mesta kyllä, ja vuokratkin kämpissä paaaaljon halvemmat ku täälä helsingissä. Ja murre on yksinkertasesti IHANA :D "Ookko nää sitä ja ekkö nää oo tätä" x) hihi. oon ihan myyty.
Mut onnee sulle ja pärjäiles sielä! komeita nuoria miehiä löytyy myös ;) kokemuksella..

Ada

Kiva paikkahan Oulu on. Itellä alkaa kolmas vuosi täällä. Ei mikään suurkaupunki, mutta kuitenkin löytyy ihan kivasti kauppoja ja menopaikkoja. Aika äkkiä varmasti opit liikkumaan kaupungissa ja busseja käsittääkseni kulkee mukavasti. Harrastusmahdollisuuksia löytyy myös. Ite olen kyllä tykännyt asua täällä. Joskushan täällä raha haisee, mutta siihenkin tottuu...Kysy vaan lisää, jos tulee mieleen jotain yksittäisiä kysymyksiä.

heila

onneksi olkoon opiskelupaikasta!itse opiskelen Oulussa toista vuotta sairaanhoitajaksi ja hyvin olen viihtynyt.Muutin tänne vajaa vuosi sitten.Oulu oli ennestään jo tuttu kaupunki.Kysele vaan jos haluat jotain vinkkejä Oulusta.Tulet rakastumaan ihmisiin ja kaupunkiin, niin minullekin kävi. :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat