pääsitkö kouluun? - Työ ja opiskelu

nippis100
Lizzie

Kertokaa nyt ihmeessä mihin kaikkialle työ ootte sit päässy! :)

sosiaali ja terveysalalle pääsin.

tuo mun edellinen viesti näyttää muuten ihan siltä et oisin mielissään et se mun kaveri ei päässy. Kaikki varmaan kuitenki ymmärsi mitä tarkotin:)

Sivut

Kommentit (180)

Lizzie
nippis100
jesh! oli tullu kirje ja olin päässy sisään! ihanaa :) kaveri haki samaan kouluun ja oli sadannella varasijalla, eli hakioitaki oli ollu aika paljo.

Kertokaa nyt ihmeessä mihin kaikkialle työ ootte sit päässy! :)

Jzzu

Mie en oota pääsyä kouluun mutta koulutukseen kuitenkin.
Ärsyttää kun miun mielestä koulutuksen haku aikaa on nyt jatkettu 14.7 saakka joka tarkoittaa että saan odotella vielä pidempään mitä alunperin oli tarkoitus. :?

nippis100

jesh! oli tullu kirje ja olin päässy sisään! ihanaa :) kaveri haki samaan kouluun ja oli sadannella varasijalla, eli hakioitaki oli ollu aika paljo.

Lania

Joo siis ymmärsin ton kyllä, mut sitä lähinnä hain et onks kaikki syksyn haut ja täydennyshaut yms sellasiin jotka alkaa vasta keväällä? Eli ei niistä sinänsä ois mulle hyötyä tota syksyä silmällä pitäen.

PinkPanther
Lania
PinkPanther
taizu
siis onhan pian syksyn(vaiks talven?) yhteishaku.....silleen minä pääsin terkkariksi lukemaan

Joo, sitä pitää miun koettaa.. jos hakisin savonlinnassa ja jos saisin opiskelupaikan, niin jos sen voisi sitten siirtää seuraavaksi syksyksi alkavaksi tampereella...

Niin, siis mikä tää on? Tuolla Yhteishaku-ketjussa kyselin siitä täydennyshausta, onko tää joku sama vai kuinka? Ite löysin vaan jotain että syksyn haussa on paikkoja joissa opiskelu alkaa sitten vasta keväällä 2007?

En tainnu selittää tarpeeks selvästi. Elikkäs.. Hain nyt keväällä tampereelle, en päässyt. Nyt haen syksyn haussa savonlinnaan fyssarikoulutukseen joka alkaisi täällä savonlinnassa keväällä 2007, mutta jos mahdollista, lykkäisin opiskelun alkamista ja siirtäisin opiskelupaikan tampereelle, ja koulu alkaisi tampereella sitten SYKSYLLÄ 2007. Siis jos tuo on mahdollista, täytyy kysellä sitten syksyllä.

PinkPanther

Tammikuussahan se kevätlukukausi muutenkin alkaa :) Mie kun en vaan haluaisi savonlinnassa opiskella, vaan tampereelle haluttais muuttaa, niin siellähän ne minuu kiinnostavat alat aloittaa vasta syksyllä, tammikuussa ei ala mitään kivaa siellä suunnalla :?

sopuli

Mulle tulee tieto aikasintaan 12pvä... seuraava on sit 17 ja siitä eteenpäin. Viel ei edes jännitä :)

Ja onnea tytöille, jotka on päässeet kouluihin :D

Lania

Eikös tammikuussa se kevätlukukausi muutenkin ala..

Mutta jep kiitti Dub, sitä vähän itekin epäilin mutta aina parempi että joku varmistaa :)

SunLion
Lizzie
Tsemppiä hirmuisesti kaikille jännääjille! :)
jännäys on jo tarpeeks paha, mutta lisäks kaikki kysyy aina samat kysymykset joihin en osaa ittekkään vastata.

nippis100

Elikkäs tuliko tänään kenellekkän kirjettä et pääsi johonkin kouluun?
itse tässä kuumeisesti odotan että pääsee kämpille katsomaan postit..
tosin pistin kyllä hakupapereihin vanhan osoitteen jossa silloin vielä asuin niin saapa nähdä tuleeko kirje vasta maanantaina.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat